[all] Światła mijania na przekaźnikach
Witam
Panowie ja miałem tak zrobione światła w oplu i żadne żarówki się nie paliły .
(Żarówki z reala za 19,99 )Jeździłem rok na włączonych światłach ( a wtedy obowiązku nie było) i tylko 1 raz 1 żarówka się uszkodziła ale przez pęknięte szkło reflektora.
Tak że wszystkie spadki napięcia na instalacji niestety są sumą spadków na połączeniach u niektórych będzie to 0,2 V a u innych 2 V. Tak ze po tuningu świateł wkładanie jeszcze bardziej wykręconych żarówek nie ma sensu gdyż rozmawiałem z przedstawicielem firmy ph....... i żarówki + 70 % mają z założenia lepiej świecić ale jest to sprawa trochę innego materiału żarnika a co jest z nim związane trwałość jest mniejsza o około 45 %
pzdr
Panowie ja miałem tak zrobione światła w oplu i żadne żarówki się nie paliły .
(Żarówki z reala za 19,99 )Jeździłem rok na włączonych światłach ( a wtedy obowiązku nie było) i tylko 1 raz 1 żarówka się uszkodziła ale przez pęknięte szkło reflektora.
Tak że wszystkie spadki napięcia na instalacji niestety są sumą spadków na połączeniach u niektórych będzie to 0,2 V a u innych 2 V. Tak ze po tuningu świateł wkładanie jeszcze bardziej wykręconych żarówek nie ma sensu gdyż rozmawiałem z przedstawicielem firmy ph....... i żarówki + 70 % mają z założenia lepiej świecić ale jest to sprawa trochę innego materiału żarnika a co jest z nim związane trwałość jest mniejsza o około 45 %
pzdr
Ja jeżdżę już prawie 3 miesiące (ok. 5tyś km) na takiej instalacji i odrazu założyłem żarówki, osramki night breaker + 90 i żadna narazie mi się nie spaliła. Nie można winić instalacji za spalenie się żarówki jest wiele czynników, które na to wpływa, czyli zatłuszczona bańka żarówki, mocny wstrząs żarówki, wilgoć w lampie i właśnie mniejsza żywotność tych lepszych żarówek. A instalacja ma na celu zgubienie tych strat napięcia, które są spowodowane przekrojem przewodu, ale także łącznością styków. Tu nie jest dana jakaś przetwornica, że ma palić żarówki. To jest po prostu doprowadzenie instalacji do stanu jaka wyjechała z niemcowni. <Ok>
-
- Forum Audi 80
- Posty: 413
- Rejestracja: 07 mar 2008, 12:53
- Lokalizacja: z kontowni
- Krzysiek18/
- Forum Audi 80
- Posty: 122
- Rejestracja: 18 sty 2008, 14:13
- Lokalizacja: GDANSK
- hudy
- Forum Audi 80
- Posty: 4865
- Rejestracja: 28 lis 2006, 00:13
- Imię: Robert
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 ABT
- Lokalizacja: Alwernia
- Kontakt:
panowie po zrobieniu u siebie opisywanego zabiegu nie zauważyłem prawie żadnych zmian.nie wiem czemu ale światła dalej świecą tak jak świeciły.wielu z was sie wypowiada że naprawde o wiele lepiej świeca światła a u mnie nic nadzwyczajnego nie zauważyłem...mam pytanie co do czyszczenia reflektorów.jak wy sie dostajecie do środka?? odczepiacie te zaczepy z przodu lampy i ściągacie szkło czy jest jakis inny sposób??
- hudy
- Forum Audi 80
- Posty: 4865
- Rejestracja: 28 lis 2006, 00:13
- Imię: Robert
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 ABT
- Lokalizacja: Alwernia
- Kontakt:
ale jeśli sie zniszczy ta uszczelka to chyba nie ma większego problemu by ja kupic... a panowie powiedzcie mi czemu u mnie nie widze tego wspaniałego światła jakie miało być po zamontowaniu tej całej instalacji z przekaźnikami.wszyscy piszą że różnica jest widoczna a u mnie nic takiego nie widze.kolega cronix pokazał zdjęcie na którym bardzo dobrze widać różnice między reflektorami.ja u siebie podłączyłem podobnie (jeden reflektor na starej instalacji a drugi na tej przerubce) i nie widziałem zadnej różnicy dlaczego??
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
- IC69
- Przyjaciele
- Posty: 4800
- Rejestracja: 05 sty 2007, 22:48
- Imię: Irek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Warszawa
hudy, a mierzyłeś napięcie jakie dociera do żarówki przed przeróbką? Może u Ciebie nie było potrzeby zakładania przekaźników. U mnie różnica napięć, pomiędzy akumulatorem a żarówką wynosiła nie całe 0.5 Volta i również po modyfikacji nie mogłem dopatrzeć sie poprawy. Dopiero czyszczenie reflektorów i założenie nowych żarówek, przyniosło pożądany efekt.