

1. wyciąganie całych półosi ze skrzyni (może się trochę oleju wylać) warto sprawdzić zabezpieczenia półosi (taki drut w formie pierscienia segera) warto zobaczyć czy wogóle są i czy jest opór przy wyciąganiu
2. rozkręcanie półosi przy przegubach wewnętrzych. można sprawdzić czy przeguby mają odpowiednią ilość smaru (smar do przegubów homokinetycznych)
przy tej metodzie trzeba uważać zeby kulki z przegubu (6 sztuk) nie wyleciały bo później trzeba się troszkę pomęczyć aby to złożyć z powrotem - wiem bo przerabiałem ale przynajmnie wymyłem cały przegub i złożyłem na nowym smarze


warto też pouszać wałem silnika czy są jakieś większe wyczuwalne luzy poosiowe wału


wiec warto wymienić uszczelkę pomiędzy kolektorem wydechowym a dwururką koszt około 12 zł
jak coś jeszcze wymyśle to dopisze
