Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B3 1.8S JN] Nierówna praca po odpaleniu zimnego silnika,

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
lukas8505
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4
Rejestracja: 12 maja 2008, 23:18

[B3 1.8S JN] Nierówna praca po odpaleniu zimnego silnika,

Post autor: lukas8505 » 13 maja 2008, 19:10

Witam! Mam problem ze swoim Audi b3 1.8S KE Jetronic i moj pierwszy problem to nierowna praca na wolnych obrotach,nieprawidlowosc ta polega na tym ze gdy samochod jest na biegu jalowym i ma ok 900 obr/min to co chwile jakby gubił spalanie na ktoryms cylindrze,czasem jest dobrze i praca jest rowna,ale wtedy silnik ma ok 1100 obr/min... po czym problem wraca najdluzej po kilkunastu minutach jazdy, np po miescie.
A drugi problem zaczą sie dosć niedawno i jest to problem z rozruchem zimnego auta....ale tylko wtedy gdy temp. otoczenia wynosi ok 15 st. C powyzej zera (wtedy trzeba krecic pare sekund) Jesli na zewnatrz jest troche chlodniej to samochod odpala od razu ale w obu przypadkach kuleje przez moment na ktorys cylinder przez jakies 30 sekund od odpalenia (a moze i nawet na 2) po czym wszystko wraca do normy. POMOCY ! jestem teraz tym samochodem za granicą i nie bardzo mam mozliwosc pojechania do jakiegos znachora :cry:

Awatar użytkownika
marcinstudio1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 14
Rejestracja: 12 maja 2008, 20:10
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: marcinstudio1 » 13 maja 2008, 21:55

Nierówna praca na zimnym silniku może być spowodowana uszkodzeniem sondy .Najlepiej zrobić diagnostykę kompem , może coś pokaże .

lukas8505
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4
Rejestracja: 12 maja 2008, 23:18

Post autor: lukas8505 » 13 maja 2008, 23:14

No nic.....sprobuje. Dzieki wielkie za info,pozdrawiam !

ghost2255
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 78
Rejestracja: 16 sty 2008, 22:25

Post autor: ghost2255 » 16 maja 2008, 22:18

Sonda na zimnym?? Diagnostyka kompem KE-jeta?? :shock:

Zacznij od układu WN - świece, przewody, kopułka, palec, to najbardziej prawdopodobne.

Po drugie, jeśli nie podnosi obrotów na zimnym, to zawór dodatkowego powietrza i przede wszystkim czujnik temperatury silnika.

Jak wyeliminujesz podstawowe rzeczy, to można szukać dalej.

Chociaż "kulanie" na zimnym raczej wskazuje na WN.

Awatar użytkownika
bartek18150
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 846
Rejestracja: 25 wrz 2007, 21:25
Imię: Dawid
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Mojsławice- Chelm
Kontakt:

Post autor: bartek18150 » 18 maja 2008, 14:49

marcinstudio1, dla uswiadomienia Cie, tego silnika nie da czytac sie kompem, jedynie mozna odczytac kody blyskowe, choc w JN nie mam pojecia jak. A co do sondy to prubkowanie rozpoczyna sie po jej rozgrzaniu, czyli w jednoprzewodowej po oklolo 5 minutach.

Wracajac do problemu, zwruc uwage na wskazowki ghost2255, jak rowniez na filtry paliwa i powietrza.

Awatar użytkownika
k44761
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 684
Rejestracja: 16 kwie 2007, 21:41
Lokalizacja: DLU / DKA

Post autor: k44761 » 18 maja 2008, 15:09

marcinstudio1,
Nierówna praca na zimnym silniku może być spowodowana uszkodzeniem sondy .Najlepiej zrobić diagnostykę kompem , może coś pokaże .
jakim kompem? Kolego.... Sonda lambda na zimnym? A od kiedy to sonda pracuje jak jest zimna?


lukas8505,
przeczytaj moje posty o regulacji mechanicznego wtrysku.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl