[80 B4 2.0 ABK] gubi obroty i szybko wraca!!!
[80 B4 2.0 ABK] gubi obroty i szybko wraca!!!
Witam wszystkich
Niedawno zakupiłem 80 2.0E z 94r. Całkiem fajne auto ale... gubi obroty. Obroty spadają do około 600 i szybko wracają na swoje 900 - 1000. dzieje się tak zarówno rano jak i po całkowitym rozgrzaniu. wymieniałem przewody i świece. i chwilowo(3-5 dni) to zanikło. Czy ktoś się z tym spotkał???
Pzdr. SEBA
Niedawno zakupiłem 80 2.0E z 94r. Całkiem fajne auto ale... gubi obroty. Obroty spadają do około 600 i szybko wracają na swoje 900 - 1000. dzieje się tak zarówno rano jak i po całkowitym rozgrzaniu. wymieniałem przewody i świece. i chwilowo(3-5 dni) to zanikło. Czy ktoś się z tym spotkał???
Pzdr. SEBA
Spróbuj przełożyć od innego auta silniczek krokowy. Jest zawieszony na gumie pomiędzy kolektorem dolotowym a pokrywą zaworów. W kształcie rurki z podłączoną wtyczką. Nie sposób nie zauważyć lub zaczyna nawalać regulator ciśnienia. Ja stawiałbym na silniczek krokowy. Na wolnych obrotach ma równiutko cykać. Jedziesz na 2 nóżka z gazu i ma jechać, wkładasz 3 nóżka z gazu i ma jechać, na czwórce jeszcze nie próbowałem :mrgreen:
Pozdrawiam
Szponi
Pozdrawiam
Szponi
- Organista18
- Forum Audi 80
- Posty: 491
- Rejestracja: 07 gru 2006, 16:17
- Lokalizacja: Lębork
- Kontakt:
-
- Forum Audi 80
- Posty: 138
- Rejestracja: 13 sty 2007, 15:46
- Lokalizacja: Olsztyn
-
- Forum Audi 80
- Posty: 138
- Rejestracja: 13 sty 2007, 15:46
- Lokalizacja: Olsztyn
-
- Forum Audi 80
- Posty: 138
- Rejestracja: 13 sty 2007, 15:46
- Lokalizacja: Olsztyn
szukać należy tam gdzie ów krokowego czyli w okolicach kolektora ssącego, tak jak mówie to się tylko inaczej nazywa i troche inaczej pracuje ale ma to samo zadanie do wykonania w aucie czy to krokowy czy regulator biegu jałowego czy też zawór powietrza dodatkowedo lub nastawnik przepustnicy np. w PM. Co do sprawdzenia to można tylko tą rezystancję sprawdzić i ewentualnie vaga podpiąć, no chyba że ktoś ma dobry układ gdzieś i może podstawić drugi (sprawny) na próbę