[2.0 ABK] Nie pracuje na benzynie
- stefanskar
- Forum Audi 80
- Posty: 57
- Rejestracja: 01 sty 2007, 17:58
- Lokalizacja: Skarżysko Kamienna
- Kontakt:
[2.0 ABK] Nie pracuje na benzynie
Witam. mam taki problem autko odmowilo pracy pompka daje paliwo filtr wymieniony paliwo dolatuje do silnika a jednak nie pali po zgaszeniu samochodu juz nie moglem go odpalic. Dodam ze na gazie jak najbardziej chodzi wiec coz to moze byc??? Chcialbym to jak najszybcie naprawic bo do zlotu w Kronach juz tylko 2 tyg.!!!
Ostatnio zmieniony 17 maja 2008, 17:06 przez stefanskar, łącznie zmieniany 1 raz.
- Darecki3037
- Audi 80 Klub
- Posty: 975
- Rejestracja: 09 kwie 2007, 17:46
- Lokalizacja: Krk
- Kokolino
- Forum Audi 80
- Posty: 3371
- Rejestracja: 17 lut 2007, 12:39
- Imię: Radomir
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 ABK
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Też podejżewam wtryskiwacze. Sprawdź czy wogóle dochodzi do nich sterowanie i czy się odzywają. Być może odcięcie wtryskiwaczy przez gaz coś szwankuje i poprostu nie działają. Druga sprawa to to że mogły się poprostu zapiec i paliwo nie będzie podawane.Darecki3037 pisze:może być coś związane z paliwem tzn: wtryski, regulator ciśnienia paliwa.
A jak próbujesz odpalać na benie to chociaż ma jakieś "pyrknięcia" jakby chciał zapalić?
- stefanskar
- Forum Audi 80
- Posty: 57
- Rejestracja: 01 sty 2007, 17:58
- Lokalizacja: Skarżysko Kamienna
- Kontakt:
A wiec jest tak instalacja jest zwykla najprostsza na wtrysk silnik na gazie ogolnie przejechal moze 200km dopiero wiec opcja zapiekania sie wtryskow odpada na benzynie nawet nie chce zagadac poprostu tak jakby nie dostawal paliwa chodzi mi po glowie tylko cos w rodzaju ze paliwo nie dociera do listwy wtryskiwaczy musze juto sprawdzic czy wraca na wezu powrotnym ale coz to bedzie nie wiem...
- Darecki3037
- Audi 80 Klub
- Posty: 975
- Rejestracja: 09 kwie 2007, 17:46
- Lokalizacja: Krk
- Kokolino
- Forum Audi 80
- Posty: 3371
- Rejestracja: 17 lut 2007, 12:39
- Imię: Radomir
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 ABK
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Jeśli paliwo będzie wracać i nie ma mowy o zapieczeniu się wtrysków to nic innego nie zostaje jak sterowanie nimi. Poprostu nie dostawają impulsów i się nie otwierają.stefanskar pisze:A wiec jest tak instalacja jest zwykla najprostsza na wtrysk silnik na gazie ogolnie przejechal moze 200km dopiero wiec opcja zapiekania sie wtryskow odpada na benzynie nawet nie chce zagadac poprostu tak jakby nie dostawal paliwa chodzi mi po glowie tylko cos w rodzaju ze paliwo nie dociera do listwy wtryskiwaczy musze juto sprawdzic czy wraca na wezu powrotnym ale coz to bedzie nie wiem...
- Danek
- Forum Audi 80
- Posty: 3410
- Rejestracja: 27 cze 2007, 13:17
- Imię: Damian
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.2 KK
- Lokalizacja: Mazowsze
- Kontakt:
Ja bym się przyjrzał połączeniom elektrycznym odcięcia wtryskiwaczy w instalacji gazowej.
Co to znaczy? Napisz proszę konkretnie jaki sterownik (jeśli to jest II generacja) bo takie stwierdzenie nic nie mówi. A gazownik mógł tam nieźle nawywijać.stefanskar pisze:A wiec jest tak instalacja jest zwykla najprostsza na wtrysk
- stefanskar
- Forum Audi 80
- Posty: 57
- Rejestracja: 01 sty 2007, 17:58
- Lokalizacja: Skarżysko Kamienna
- Kontakt:
Tam gdzie gazownik grzebal to przez 2 lata bylo wszystko ok bo wymienilem 2 tyg temu silnik wiec wszystkie polaczenia pozostaly bez zmian i nikt przy nim nie grzebal z tego wszystkiego najprawdopodobniejsza opcja jest sterowanie wtryskow mam wiec 2 silniki i moge sprawdzic czy z tego 2 sterowanie cos da tylko nie bardzo sie orietuje co nimi steruje i gdzie to sie znajduje??? A jezeli chodzi o te instalacje to jest pierwsza generacja czyli zwykly gaz parownik mikser takie tam zadnych komputerow.
- Danek
- Forum Audi 80
- Posty: 3410
- Rejestracja: 27 cze 2007, 13:17
- Imię: Damian
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.2 KK
- Lokalizacja: Mazowsze
- Kontakt:
Ale musisz mieć zamontowany przynajmniej przekaźnik odcinający zasilanie wtryskiwaczy (jeśli nie masz emulatora wtrysków) i właśnie ten przekaźnik (emulator) w pierwszym rzędzie bym sprawdził. Przyjrzyj się dokładnie, musi być coś takiego. Jeśli rzeczywiście nie ma to gazownik musiał w jakiś inny sposób odciąć zasilanie benzyną (np. odciął pompę paliwa) i tego bym szukał.stefanskar pisze:A jezeli chodzi o te instalacje to jest pierwsza generacja czyli zwykly gaz parownik mikser takie tam zadnych komputerow.
- stefanskar
- Forum Audi 80
- Posty: 57
- Rejestracja: 01 sty 2007, 17:58
- Lokalizacja: Skarżysko Kamienna
- Kontakt:
Mam ten sam problem.....
Kiedys przelaczylem sie na benzyne bo mi gazu braklo a ten nawet nie zagada na Pb.
do tego momentu smigal i na tym i na tym bez najmniejszych problemów. Doradzono mi zebym sprawdził kostke przekaźnika przy filtrze powietrza. Sprawdzilem wyczyscilem styki i dalej to samo. Zakupiłem nowy przekaznik ( nr 541 taki jak np do swiatel ) bo taki był zamontowany ( instalacja ma ok 2 lata jedno punktowy wtrysk ) po wymianie tego przekaznika nie pali wogule. Silnik chodzi ale nie wiadomo na czym bo czuc i gaz i benzyne. pozatym pedał w podłoge a on ledwo 1500 rpm osiaga. ( sprawdzalem na kilku przekaznikach i to samo )
No to wymieniłem na stary przekaznik i dziala ale dalej bez benzyny. Wpadłem na genialny pomysł i przełożyłem wtyk na przekazniku z nr 87 na 87a :] i ku mojemu zdziwieniu grzeje na benzynce az miło.... jednak LPG umarło //// nie chce mi sie do gaziarzy jechac.... mial ktos podobny problem i udalo sie go rozwiazac ????
Kiedys przelaczylem sie na benzyne bo mi gazu braklo a ten nawet nie zagada na Pb.
do tego momentu smigal i na tym i na tym bez najmniejszych problemów. Doradzono mi zebym sprawdził kostke przekaźnika przy filtrze powietrza. Sprawdzilem wyczyscilem styki i dalej to samo. Zakupiłem nowy przekaznik ( nr 541 taki jak np do swiatel ) bo taki był zamontowany ( instalacja ma ok 2 lata jedno punktowy wtrysk ) po wymianie tego przekaznika nie pali wogule. Silnik chodzi ale nie wiadomo na czym bo czuc i gaz i benzyne. pozatym pedał w podłoge a on ledwo 1500 rpm osiaga. ( sprawdzalem na kilku przekaznikach i to samo )
No to wymieniłem na stary przekaznik i dziala ale dalej bez benzyny. Wpadłem na genialny pomysł i przełożyłem wtyk na przekazniku z nr 87 na 87a :] i ku mojemu zdziwieniu grzeje na benzynce az miło.... jednak LPG umarło //// nie chce mi sie do gaziarzy jechac.... mial ktos podobny problem i udalo sie go rozwiazac ????
no wlasnie o tym mowie TU JEST FOTO
NORMALNIE PRZY INSTALACJI mam 4 wtyki zajete a jeden jest wolny czyli ten 87a
nie wiem tylko czemu jak kupuje nowke sztuke ( ktora na pewno dziala - jedna sztuke uzywam do halogenów i sprawdzalem na niej ) ale efekt jest caly czas ten sam jak juz opisalem. pali tylko na tym starym co mam go caly czas.
powiedz mi jeszcz ebo ja nie jestem w temacie .... jak sprawdzic te styki zwierne i rozwierne.....
wiesz jezeli kupiłem 3 rozne sztuki w roznych sklepach i różnych producentów i za kazdym razem efekt jest ten sam to juz sam nei wiem. dlatego staram sie cos dowiedziec na forum <ok>
NORMALNIE PRZY INSTALACJI mam 4 wtyki zajete a jeden jest wolny czyli ten 87a
nie wiem tylko czemu jak kupuje nowke sztuke ( ktora na pewno dziala - jedna sztuke uzywam do halogenów i sprawdzalem na niej ) ale efekt jest caly czas ten sam jak juz opisalem. pali tylko na tym starym co mam go caly czas.
powiedz mi jeszcz ebo ja nie jestem w temacie .... jak sprawdzic te styki zwierne i rozwierne.....
wiesz jezeli kupiłem 3 rozne sztuki w roznych sklepach i różnych producentów i za kazdym razem efekt jest ten sam to juz sam nei wiem. dlatego staram sie cos dowiedziec na forum <ok>