Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[2.0 ABK] Nie pracuje na benzynie

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
Awatar użytkownika
stefanskar
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 57
Rejestracja: 01 sty 2007, 17:58
Lokalizacja: Skarżysko Kamienna
Kontakt:

[2.0 ABK] Nie pracuje na benzynie

Post autor: stefanskar » 17 maja 2008, 16:44

Witam. mam taki problem autko odmowilo pracy pompka daje paliwo filtr wymieniony paliwo dolatuje do silnika a jednak nie pali po zgaszeniu samochodu juz nie moglem go odpalic. Dodam ze na gazie jak najbardziej chodzi wiec coz to moze byc??? Chcialbym to jak najszybcie naprawic bo do zlotu w Kronach juz tylko 2 tyg.!!!
Ostatnio zmieniony 17 maja 2008, 17:06 przez stefanskar, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Darecki3037
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 975
Rejestracja: 09 kwie 2007, 17:46
Lokalizacja: Krk

Post autor: Darecki3037 » 17 maja 2008, 18:03

może być coś związane z paliwem tzn: wtryski, regulator ciśnienia paliwa.

Awatar użytkownika
Kokolino
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3371
Rejestracja: 17 lut 2007, 12:39
Imię: Radomir
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABK
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Kokolino » 17 maja 2008, 19:13

Darecki3037 pisze:może być coś związane z paliwem tzn: wtryski, regulator ciśnienia paliwa.
Też podejżewam wtryskiwacze. Sprawdź czy wogóle dochodzi do nich sterowanie i czy się odzywają. Być może odcięcie wtryskiwaczy przez gaz coś szwankuje i poprostu nie działają. Druga sprawa to to że mogły się poprostu zapiec i paliwo nie będzie podawane.
A jak próbujesz odpalać na benie to chociaż ma jakieś "pyrknięcia" jakby chciał zapalić?

Awatar użytkownika
JJ 82
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 80
Rejestracja: 06 lis 2007, 21:56
Lokalizacja: Głubczyce

Post autor: JJ 82 » 17 maja 2008, 20:21

Wykręć świece. Jak podaje paliwo a silnik nie odpala to powinne być mokre, jak są suche to benzyna nie dochodzi do cylindrów. Jaka to instalacja ??

Awatar użytkownika
stefanskar
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 57
Rejestracja: 01 sty 2007, 17:58
Lokalizacja: Skarżysko Kamienna
Kontakt:

Post autor: stefanskar » 18 maja 2008, 23:28

A wiec jest tak instalacja jest zwykla najprostsza na wtrysk silnik na gazie ogolnie przejechal moze 200km dopiero wiec opcja zapiekania sie wtryskow odpada na benzynie nawet nie chce zagadac poprostu tak jakby nie dostawal paliwa chodzi mi po glowie tylko cos w rodzaju ze paliwo nie dociera do listwy wtryskiwaczy musze juto sprawdzic czy wraca na wezu powrotnym ale coz to bedzie nie wiem...

Awatar użytkownika
Darecki3037
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 975
Rejestracja: 09 kwie 2007, 17:46
Lokalizacja: Krk

Post autor: Darecki3037 » 19 maja 2008, 06:57

skoro tak to proponuje zagladanąć wszędzie tam gdzie gazownik grzebał w elektryce pod maską, może brak styku...

Awatar użytkownika
Kokolino
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3371
Rejestracja: 17 lut 2007, 12:39
Imię: Radomir
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABK
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Kokolino » 19 maja 2008, 06:58

stefanskar pisze:A wiec jest tak instalacja jest zwykla najprostsza na wtrysk silnik na gazie ogolnie przejechal moze 200km dopiero wiec opcja zapiekania sie wtryskow odpada na benzynie nawet nie chce zagadac poprostu tak jakby nie dostawal paliwa chodzi mi po glowie tylko cos w rodzaju ze paliwo nie dociera do listwy wtryskiwaczy musze juto sprawdzic czy wraca na wezu powrotnym ale coz to bedzie nie wiem...
Jeśli paliwo będzie wracać i nie ma mowy o zapieczeniu się wtrysków to nic innego nie zostaje jak sterowanie nimi. Poprostu nie dostawają impulsów i się nie otwierają.

Awatar użytkownika
Danek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3410
Rejestracja: 27 cze 2007, 13:17
Imię: Damian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.2 KK
Lokalizacja: Mazowsze
Kontakt:

Post autor: Danek » 19 maja 2008, 09:11

Ja bym się przyjrzał połączeniom elektrycznym odcięcia wtryskiwaczy w instalacji gazowej.
stefanskar pisze:A wiec jest tak instalacja jest zwykla najprostsza na wtrysk
Co to znaczy? Napisz proszę konkretnie jaki sterownik (jeśli to jest II generacja) bo takie stwierdzenie nic nie mówi. A gazownik mógł tam nieźle nawywijać.

Awatar użytkownika
stefanskar
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 57
Rejestracja: 01 sty 2007, 17:58
Lokalizacja: Skarżysko Kamienna
Kontakt:

Post autor: stefanskar » 19 maja 2008, 18:07

Tam gdzie gazownik grzebal to przez 2 lata bylo wszystko ok bo wymienilem 2 tyg temu silnik wiec wszystkie polaczenia pozostaly bez zmian i nikt przy nim nie grzebal z tego wszystkiego najprawdopodobniejsza opcja jest sterowanie wtryskow mam wiec 2 silniki i moge sprawdzic czy z tego 2 sterowanie cos da tylko nie bardzo sie orietuje co nimi steruje i gdzie to sie znajduje??? A jezeli chodzi o te instalacje to jest pierwsza generacja czyli zwykly gaz parownik mikser takie tam zadnych komputerow.

Awatar użytkownika
Danek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3410
Rejestracja: 27 cze 2007, 13:17
Imię: Damian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.2 KK
Lokalizacja: Mazowsze
Kontakt:

Post autor: Danek » 19 maja 2008, 18:27

stefanskar pisze:A jezeli chodzi o te instalacje to jest pierwsza generacja czyli zwykly gaz parownik mikser takie tam zadnych komputerow.
Ale musisz mieć zamontowany przynajmniej przekaźnik odcinający zasilanie wtryskiwaczy (jeśli nie masz emulatora wtrysków) i właśnie ten przekaźnik (emulator) w pierwszym rzędzie bym sprawdził. Przyjrzyj się dokładnie, musi być coś takiego. Jeśli rzeczywiście nie ma to gazownik musiał w jakiś inny sposób odciąć zasilanie benzyną (np. odciął pompę paliwa) i tego bym szukał.

Awatar użytkownika
JJ 82
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 80
Rejestracja: 06 lis 2007, 21:56
Lokalizacja: Głubczyce

Post autor: JJ 82 » 19 maja 2008, 22:15

A możliwe że coś przy zmianie silnika źle zostało podłączone lub w ogóle. Sprawdź wszystkie połączenia.

Awatar użytkownika
stefanskar
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 57
Rejestracja: 01 sty 2007, 17:58
Lokalizacja: Skarżysko Kamienna
Kontakt:

Post autor: stefanskar » 22 maja 2008, 11:15

Przy zmianie silnika nie ma mowy o niepodpieciu czegos poniewaz chodzil pare dni na benzynie poprostu nagle przestal

sovi3t
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 42
Rejestracja: 01 maja 2008, 00:14
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: sovi3t » 22 maja 2008, 18:40

Mam ten sam problem.....
Kiedys przelaczylem sie na benzyne bo mi gazu braklo a ten nawet nie zagada na Pb.

do tego momentu smigal i na tym i na tym bez najmniejszych problemów. Doradzono mi zebym sprawdził kostke przekaźnika przy filtrze powietrza. Sprawdzilem wyczyscilem styki i dalej to samo. Zakupiłem nowy przekaznik ( nr 541 taki jak np do swiatel ) bo taki był zamontowany ( instalacja ma ok 2 lata jedno punktowy wtrysk ) po wymianie tego przekaznika nie pali wogule. Silnik chodzi ale nie wiadomo na czym bo czuc i gaz i benzyne. pozatym pedał w podłoge a on ledwo 1500 rpm osiaga. ( sprawdzalem na kilku przekaznikach i to samo )
No to wymieniłem na stary przekaznik i dziala ale dalej bez benzyny. Wpadłem na genialny pomysł i przełożyłem wtyk na przekazniku z nr 87 na 87a :] i ku mojemu zdziwieniu grzeje na benzynce az miło.... jednak LPG umarło :D //// nie chce mi sie do gaziarzy jechac.... mial ktos podobny problem i udalo sie go rozwiazac ????

Awatar użytkownika
czarekj
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2768
Rejestracja: 15 sty 2007, 19:30
Lokalizacja: Warszawa/Zambrów

Post autor: czarekj » 22 maja 2008, 19:00

Prawdopodobnie masz uszkodzony własnie ten przekaźnik. On musi mieć 5 wyprowadzeń. Przed zamontowaniem sprawdź, czy działaja styki zwierne i rozwierne.

sovi3t
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 42
Rejestracja: 01 maja 2008, 00:14
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: sovi3t » 22 maja 2008, 21:59

no wlasnie o tym mowie TU JEST FOTO

NORMALNIE PRZY INSTALACJI mam 4 wtyki zajete a jeden jest wolny czyli ten 87a

nie wiem tylko czemu jak kupuje nowke sztuke ( ktora na pewno dziala - jedna sztuke uzywam do halogenów i sprawdzalem na niej ) ale efekt jest caly czas ten sam jak juz opisalem. pali tylko na tym starym co mam go caly czas.

powiedz mi jeszcz ebo ja nie jestem w temacie .... jak sprawdzic te styki zwierne i rozwierne.....
wiesz jezeli kupiłem 3 rozne sztuki w roznych sklepach i różnych producentów i za kazdym razem efekt jest ten sam to juz sam nei wiem. dlatego staram sie cos dowiedziec na forum ;) <piwo> <ok>

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl