Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B3 2.0 AAD] Spalanie i regulacja

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
bonkers4
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 17
Rejestracja: 31 paź 2007, 22:00
Lokalizacja: Elblag

[B3 2.0 AAD] Spalanie i regulacja

Post autor: bonkers4 » 18 maja 2008, 00:05

Witam ponownie.....mam takie pytanie....czy ktos wie ile taki silnik powinien palic?moze ktos z was kolegow ma taki silnik i chcial bym sie dowiedziec ile moze katalogowo a jak nie to z waszych obliczen taki silnik polknac waszki.... bo mi sie wydaje ze moj troche duzo.,..oscyluje sie to w granicach 12-15 L!!!czy ten typ tak ma albo co mozna\ zrobic zeby ograniczyc to spalanie...na czym polega regulacja takiego silnika z wtryskiem mech...bo mam naprawde problem....w takich granicach paliwa spokojnie mogl bym jedzicbuda z sinikiem 2.6 lub nawet 2.8....cos jest nie tak...prosze o pomoc bo zbankrutuje!!!!!!:(

Lukasz_M

Post autor: Lukasz_M » 18 maja 2008, 10:22

Mi w cyklu mieszanym bierze ok 8-10 litrow... niezawsze jezdzę spokojnie ;-).

Tankujesz stale na tej samej stacji?

bonkers4
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 17
Rejestracja: 31 paź 2007, 22:00
Lokalizacja: Elblag

Post autor: bonkers4 » 18 maja 2008, 13:32

Tak... na tej samej i do tego leje 98

Lukasz_M

Post autor: Lukasz_M » 18 maja 2008, 14:56

Na początek zmien stacje ;) bo moze paliwko jest nie teges... z tego co zauwazylem niema tez potrzeby lac 98. Przynajmniej u mnie nie widac zadnej różnicy w osiągach ani spalaniu :roll: .

A jak nadal za duzo pali to sonda może być uszkodzona.

pozdrawiam
L.

Awatar użytkownika
k44761
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 684
Rejestracja: 16 kwie 2007, 21:41
Lokalizacja: DLU / DKA

Post autor: k44761 » 18 maja 2008, 15:05

Mam silnik 3A, ktory jest identyczny jak AAD (roznia sie tylko nieznacznie komputerem).
O regulacji mechanicznego wtrysku pisalem na tym forum ze 30 razy, nie bede wiec sie powtarzal. Regulacja jest prosta i wymaga jedynie klucza imbusa 3mm, miernika uniwersalnego i troche samozaparcia.

Prawidlowo wyregulowany AAD powinien palic 7,5L w trasie (okolo, przy normalnej jezdzie), a w miescie palic niecale 10L. Moj dokladnie tyle wlasnie pali, kilku znajomym (w tym rowniez z tego forum) regulowalem mech. wtrysk i wszystkim wlasnie mniej wiecej tyle pala.

Na poczatek rozgrzej silnik i odlacz elektrozawor (wtyczke) i opisz reakcje silnika, to powiem Ci dokladnie co i jak.

bonkers4
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 17
Rejestracja: 31 paź 2007, 22:00
Lokalizacja: Elblag

Post autor: bonkers4 » 19 maja 2008, 23:05

\Dobra dobra... k44761 nie ma co sie denerwowac...jesli bys byl uprzejmy podac mi tytul tego postu to moze bym sobie jakos poradzil...a jesli chodzi o wtyczke to niestety nie mam pojecia o jakie cudo chodzi....niestety ja akurat na tym sie zabardzo nie znam....:( dlatego bardzo prosze o pomoc i opisanie tego po raz kolejny...przesle ci browarka GLS-em...

Awatar użytkownika
k44761
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 684
Rejestracja: 16 kwie 2007, 21:41
Lokalizacja: DLU / DKA

Post autor: k44761 » 20 maja 2008, 14:12


bonkers4
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 17
Rejestracja: 31 paź 2007, 22:00
Lokalizacja: Elblag

Post autor: bonkers4 » 20 maja 2008, 18:11

Dzieki wielkie...:) a jesli chodzi o ta wtyczke to podskoczyly te obroty.... lekko ale jednak...jaki wniosek?

[ Dodano: 2008-05-20, 23:09 ]
to chodzi o to ustrojstwo w zoltym kole??? a wtyczka w czerwonym???

Awatar użytkownika
k44761
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 684
Rejestracja: 16 kwie 2007, 21:41
Lokalizacja: DLU / DKA

Post autor: k44761 » 26 maja 2008, 13:37

bonkers4, nie nie, chodzi o wypiecie wtyczki przy przeplywomierzu :) jak na niego patrzysz to po prawej stronie...

bonkers4
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 17
Rejestracja: 31 paź 2007, 22:00
Lokalizacja: Elblag

Post autor: bonkers4 » 26 maja 2008, 23:04

dobra...a jaka reakcja będzie prawidłowa?


[ Dodano: 2008-05-26, 23:07 ]
jak tutaj na audi sie ogłosić?
Ostatnio zmieniony 27 maja 2008, 07:49 przez bonkers4, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Danek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3410
Rejestracja: 27 cze 2007, 13:17
Imię: Damian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.2 KK
Lokalizacja: Mazowsze
Kontakt:

Post autor: Danek » 27 maja 2008, 07:50

Masz za mało postów na zamieszczenie ogłoszenia.

Awatar użytkownika
k44761
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 684
Rejestracja: 16 kwie 2007, 21:41
Lokalizacja: DLU / DKA

Post autor: k44761 » 27 maja 2008, 10:15

bonkers4, prawidłową reakcją jest brak reakcji. Praca silnika nie powinna się znacznie zmienić. Jeszcze lepszą reakcją jest MINIMALNY spadek obrotów...

bonkers4
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 17
Rejestracja: 31 paź 2007, 22:00
Lokalizacja: Elblag

Post autor: bonkers4 » 28 maja 2008, 23:37

dobra dzieki wielkie...jak bede mial chwile to sprawdze...narazie mi ciezko bo pracuje od 7 rano do 23:(pozdrawiem

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl