Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B3 1,8S +lpg NE ] nie można zmniejszyć obrotów

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
Awatar użytkownika
davidpolska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 479
Rejestracja: 25 lut 2007, 08:59
Lokalizacja: RZESZÓW

[B3 1,8S +lpg NE ] nie można zmniejszyć obrotów

Post autor: davidpolska » 18 maja 2008, 08:56

Jeszcze raz pisze do was bo nie wiem gdzie szukać. Założyłem nowy gaznik Kiehin 1 i odpala ale jak sie rozgrzeje tak do 90 stopni to trzyma 1000-1100 obrotów i nie można ich zmniejszyć śrubką do regulacji obrótów biegu jałowego. tą śrubkę przy lince gazu z nakrętka kontrujacą na klucz 7 tez mam wykręconą i nic. Co to moe być. Dodam że jak zgasze auto to pedał gazu samoczynnie sie podnosi , bo jak trzymam noge nad nim to sie podniesie jak zgasze auto. :-/

Awatar użytkownika
Danek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3410
Rejestracja: 27 cze 2007, 13:17
Imię: Damian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.2 KK
Lokalizacja: Mazowsze
Kontakt:

Post autor: Danek » 18 maja 2008, 12:02

A jak się miewa czujnik temperatury płynu (ten do ECU nie do wskaźnika)? Wygląda mi to na błędny sygnał temperatury i nastawnik przepustnicy podnosi obroty.

Awatar użytkownika
davidpolska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 479
Rejestracja: 25 lut 2007, 08:59
Lokalizacja: RZESZÓW

Post autor: davidpolska » 18 maja 2008, 13:04

OK, ale ja mam jeden czujnik na krućcu wodnym od dołu. W gaźnikach kieigin1 tak było. Od góry mam tez czujnik ale ponoć on jest od wyłączania elektrozaworu kóry podnosi obroty na zimnym silniku. Jest to związane z tą śrubka co jest na niej nakrętka ( ta przy lince gazu ).

Awatar użytkownika
Danek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3410
Rejestracja: 27 cze 2007, 13:17
Imię: Damian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.2 KK
Lokalizacja: Mazowsze
Kontakt:

Post autor: Danek » 18 maja 2008, 13:28

Nie znam tak dokładnie tego gaźnika, ale właśnie objawy nasunęły mi skojarzenie z jakimś czujnikiem temperatury odpowiedzialnym za podnoszenie obrotów i wzbogacanie mieszanki przy niskiej temperaturze silnika (ssanie automatyczne
davidpolska pisze:Od góry mam tez czujnik ale ponoć on jest od wyłączania elektrozaworu
) Być może to właśnie on jest odpowiedzialny za tą sytuację.

Awatar użytkownika
davidpolska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 479
Rejestracja: 25 lut 2007, 08:59
Lokalizacja: RZESZÓW

Post autor: davidpolska » 18 maja 2008, 16:13

Ja mam ssanie ręczne. I jesscze na PB z rury wydechwoej czuć paliwo.

marko
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 901
Rejestracja: 05 kwie 2007, 22:46
Lokalizacja: Zgierz

Post autor: marko » 18 maja 2008, 20:38

Czy takie same objawy masz na PB i LPG?

Awatar użytkownika
davidpolska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 479
Rejestracja: 25 lut 2007, 08:59
Lokalizacja: RZESZÓW

Post autor: davidpolska » 18 maja 2008, 20:47

takie same i tu i tu nie moge zmnieszyc obrotów. Na lpg moge jedynie zmniejszać na reduktorze , ale raczej wtedy zmieniam mieszanke i kupa. Jak myslisz dlaczego nie moge zmniejszyc obrotów. Zwiększyć sie da bez problemu. Moze wina czujnika jak pisze Danek. Ale u nas sa 2 tylko czujniki . Od dołu od temeperatury i od góry jest. Ale ten od góry niewiem do czego bo jak ściągnę z niego kable to sie nic nie dzieje., I zapytam dlaczego na gazie jak odłącze ten elektrozawór po lewej stronie gaźnika to samochód gasnie na PB a na LPG nie gaśnie.

Awatar użytkownika
bartek18150
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 846
Rejestracja: 25 wrz 2007, 21:25
Imię: Dawid
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Mojsławice- Chelm
Kontakt:

Post autor: bartek18150 » 18 maja 2008, 20:49

davidpolska pisze:Ja mam ssanie ręczne. I jesscze na PB z rury wydechwoej czuć paliwo.
Bogata miesznka paliwowa, tak wskazuje ten zapach.

Dziki
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 996
Rejestracja: 18 sty 2007, 16:32
Lokalizacja: LBI

Post autor: Dziki » 18 maja 2008, 20:55

ustaw zapłon na rozgrzanym silniku na wolniejsze obroty

Awatar użytkownika
Danek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3410
Rejestracja: 27 cze 2007, 13:17
Imię: Damian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.2 KK
Lokalizacja: Mazowsze
Kontakt:

Post autor: Danek » 18 maja 2008, 21:24

Dziki pisze:ustaw zapłon na rozgrzanym silniku na wolniejsze obroty
a możesz wyjaśnić co to ma do rzeczy i jak to zrobić? Z całym szacunkiem ale zawsze mi się wydawało, że za wysokość obrotów odpowiada uchylenie przepustnicy i ilość podawanego paliwa, a nie zapłon.
davidpolska, podejrzewam, że to jednak wina któregoś z czujników. Być może ten czujnik, który odpinasz to przełącznik. Ponieważ jest uszkodzony to cały czas jest rozwarty i dlatego jego odpięcie nic nie zmienia. Nie wiem, gdybam ale tak mi się wydaje.
Co do odłączania elektrozaworu to nie wiem do czego on jest (może to jakieś odcięcie paliwa?) i dlatego nie wpływu na zasilanie gazem.

Dziki
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 996
Rejestracja: 18 sty 2007, 16:32
Lokalizacja: LBI

Post autor: Dziki » 18 maja 2008, 22:00

a aparatem pokrecić to juz nie wolno :-P

Awatar użytkownika
Danek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3410
Rejestracja: 27 cze 2007, 13:17
Imię: Damian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.2 KK
Lokalizacja: Mazowsze
Kontakt:

Post autor: Danek » 18 maja 2008, 22:46

Dziki pisze:a aparatem pokrecić to juz nie wolno :-P
i co to da poza zmianą kąta wyprzedzenia zapłonu i groźbą strzału na LPG, spalaniem stukowym na benzynie, ewentualnym spadkiem mocy itp. itd? Kąt zapłonu ma być ustawiony tak jak przewidziała fabryka, bez kombinowania.

Dziki
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 996
Rejestracja: 18 sty 2007, 16:32
Lokalizacja: LBI

Post autor: Dziki » 18 maja 2008, 22:52

no własnie o te kąbinowanie zapytac warto tego u którego problem mamy moze zapłon ma źle ustawiony. A zapłonem czesto sie bawie :-P ach ta kochana benzyna zza wschodniej granicy czasem sie jechac nie da ;-)

marko
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 901
Rejestracja: 05 kwie 2007, 22:46
Lokalizacja: Zgierz

Post autor: marko » 19 maja 2008, 10:02

Ja bym postawił na siłownik odpowiedzialny za powolne opadanie obrotów przy puszczeniu gazu , nie pamiętam jek się nazywa ale podciśnienie do niego idzie przez elektrozawór z tyłu gaźnika . Odepnijpodciśnienie dochodzące do tego zaworu a rurkę zaślep śrubką o odpowiedniej średnicy . Jeżeli masz dobrze ustawiony zapłon to w żadnym wypadku go nie ruszaj .

Awatar użytkownika
davidpolska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 479
Rejestracja: 25 lut 2007, 08:59
Lokalizacja: RZESZÓW

Post autor: davidpolska » 20 maja 2008, 16:14

A wiesz co góre gażnika mam swoją a dół gaxnika od innego. Wczesniej na całym moim gaźniku to można było regulować, bo ten siłownik co ty piszesz jest w górnej części gaźnika. I tą górną mam tą samą i ten sam siłownik jest. Może ten elektrozawór z tyłu padł;. a jak go sprawdzic. Jak pozamieniam na nim kable to się nic nie dzieje.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl