[B3 1,8S +lpg NE ] nie można zmniejszyć obrotów
- davidpolska
- Forum Audi 80
- Posty: 479
- Rejestracja: 25 lut 2007, 08:59
- Lokalizacja: RZESZÓW
[B3 1,8S +lpg NE ] nie można zmniejszyć obrotów
Jeszcze raz pisze do was bo nie wiem gdzie szukać. Założyłem nowy gaznik Kiehin 1 i odpala ale jak sie rozgrzeje tak do 90 stopni to trzyma 1000-1100 obrotów i nie można ich zmniejszyć śrubką do regulacji obrótów biegu jałowego. tą śrubkę przy lince gazu z nakrętka kontrujacą na klucz 7 tez mam wykręconą i nic. Co to moe być. Dodam że jak zgasze auto to pedał gazu samoczynnie sie podnosi , bo jak trzymam noge nad nim to sie podniesie jak zgasze auto.
- davidpolska
- Forum Audi 80
- Posty: 479
- Rejestracja: 25 lut 2007, 08:59
- Lokalizacja: RZESZÓW
- Danek
- Forum Audi 80
- Posty: 3410
- Rejestracja: 27 cze 2007, 13:17
- Imię: Damian
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.2 KK
- Lokalizacja: Mazowsze
- Kontakt:
Nie znam tak dokładnie tego gaźnika, ale właśnie objawy nasunęły mi skojarzenie z jakimś czujnikiem temperatury odpowiedzialnym za podnoszenie obrotów i wzbogacanie mieszanki przy niskiej temperaturze silnika (ssanie automatyczne
) Być może to właśnie on jest odpowiedzialny za tą sytuację.davidpolska pisze:Od góry mam tez czujnik ale ponoć on jest od wyłączania elektrozaworu
- davidpolska
- Forum Audi 80
- Posty: 479
- Rejestracja: 25 lut 2007, 08:59
- Lokalizacja: RZESZÓW
- davidpolska
- Forum Audi 80
- Posty: 479
- Rejestracja: 25 lut 2007, 08:59
- Lokalizacja: RZESZÓW
takie same i tu i tu nie moge zmnieszyc obrotów. Na lpg moge jedynie zmniejszać na reduktorze , ale raczej wtedy zmieniam mieszanke i kupa. Jak myslisz dlaczego nie moge zmniejszyc obrotów. Zwiększyć sie da bez problemu. Moze wina czujnika jak pisze Danek. Ale u nas sa 2 tylko czujniki . Od dołu od temeperatury i od góry jest. Ale ten od góry niewiem do czego bo jak ściągnę z niego kable to sie nic nie dzieje., I zapytam dlaczego na gazie jak odłącze ten elektrozawór po lewej stronie gaźnika to samochód gasnie na PB a na LPG nie gaśnie.
- bartek18150
- Audi 80 Klub
- Posty: 846
- Rejestracja: 25 wrz 2007, 21:25
- Imię: Dawid
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Mojsławice- Chelm
- Kontakt:
- Danek
- Forum Audi 80
- Posty: 3410
- Rejestracja: 27 cze 2007, 13:17
- Imię: Damian
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.2 KK
- Lokalizacja: Mazowsze
- Kontakt:
a możesz wyjaśnić co to ma do rzeczy i jak to zrobić? Z całym szacunkiem ale zawsze mi się wydawało, że za wysokość obrotów odpowiada uchylenie przepustnicy i ilość podawanego paliwa, a nie zapłon.Dziki pisze:ustaw zapłon na rozgrzanym silniku na wolniejsze obroty
davidpolska, podejrzewam, że to jednak wina któregoś z czujników. Być może ten czujnik, który odpinasz to przełącznik. Ponieważ jest uszkodzony to cały czas jest rozwarty i dlatego jego odpięcie nic nie zmienia. Nie wiem, gdybam ale tak mi się wydaje.
Co do odłączania elektrozaworu to nie wiem do czego on jest (może to jakieś odcięcie paliwa?) i dlatego nie wpływu na zasilanie gazem.
Ja bym postawił na siłownik odpowiedzialny za powolne opadanie obrotów przy puszczeniu gazu , nie pamiętam jek się nazywa ale podciśnienie do niego idzie przez elektrozawór z tyłu gaźnika . Odepnijpodciśnienie dochodzące do tego zaworu a rurkę zaślep śrubką o odpowiedniej średnicy . Jeżeli masz dobrze ustawiony zapłon to w żadnym wypadku go nie ruszaj .
- davidpolska
- Forum Audi 80
- Posty: 479
- Rejestracja: 25 lut 2007, 08:59
- Lokalizacja: RZESZÓW
A wiesz co góre gażnika mam swoją a dół gaxnika od innego. Wczesniej na całym moim gaźniku to można było regulować, bo ten siłownik co ty piszesz jest w górnej części gaźnika. I tą górną mam tą samą i ten sam siłownik jest. Może ten elektrozawór z tyłu padł;. a jak go sprawdzic. Jak pozamieniam na nim kable to się nic nie dzieje.