Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B3 1.8 PM ] Bardzo duże spalanie.

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
elf1976
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 10
Rejestracja: 03 kwie 2008, 16:01

[B3 1.8 PM ] Bardzo duże spalanie.

Post autor: elf1976 » 16 maja 2008, 11:39

Witam.
Jeżeli ktoś ma jakąś radę na w/w temat to bardzo proszę.Spalanie wynosi ok 13,5 litra na 100/km.Sonda lambda wymieniona,obroty na poziomie 950,paliwo lane jest na BP.
Jeżeli ktoś ma jakiś pomysł to będę wdzięczny.
POZDRAWIAM.

Awatar użytkownika
tommad
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 60
Rejestracja: 01 paź 2007, 19:52
Lokalizacja: Oława

Post autor: tommad » 17 maja 2008, 11:47

mozesz sprobowac wymienic czujnik temp silnika ktory podaje dane do ecu, to koszt ok 30, to jest ten czujnik z bialym wtykiem u dolu krocica ktory wychodzi z głowicy, jego nr to 026 906 161

viewtopic.php?t=12070

Awatar użytkownika
melomarcin
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 80
Rejestracja: 11 maja 2008, 20:44
Lokalizacja: Lublin

Post autor: melomarcin » 17 maja 2008, 22:38

proponuję sprawdzić czy nie ma gdzieś lewego powietrza- czasem taki przeglądzik zadziwia :-) tz. gumki pękają :mrgreen:

Awatar użytkownika
bartek18150
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 846
Rejestracja: 25 wrz 2007, 21:25
Imię: Dawid
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Mojsławice- Chelm
Kontakt:

Post autor: bartek18150 » 18 maja 2008, 14:39

Tak samo jak przegladnac swiece oraz caly uklad WN, nastepnie sprawdzic potecjometr przepustnicy, czy przypadkiem nie zawyrza rezystancji w dolnych granicach, jak juz kolega wczesniej wspomnial czujik temperatury ma rowniez duzy wplyw na spalanie. Czasem tez bywa, ze wlacznik biegu jalowego jest zle ustawiony, ale to raczej wolne obroty byly by nie stabilne. A i rada melomarcin, Moze miec rowniez duzo prawdy ;-)

Awatar użytkownika
k44761
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 684
Rejestracja: 16 kwie 2007, 21:41
Lokalizacja: DLU / DKA

Post autor: k44761 » 18 maja 2008, 15:12

elf1976, ktos krecil imbusową śrubka przy rozdzielaczu paliwa? Sprawdz czy jest tam czerwona zawleczka.
Poza tym do sprawdzenia prąd elektrozaworu, napiecie lambdy, polozenie tarczy spietrzajacej i szczelność dolotu. Podpowiedzi szukaj w moich postach dot. regulacji mechanicznego wtrysku, nie bede 40 raz o tym pisal :) <ok>

Awatar użytkownika
Danek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3410
Rejestracja: 27 cze 2007, 13:17
Imię: Damian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.2 KK
Lokalizacja: Mazowsze
Kontakt:

Post autor: Danek » 18 maja 2008, 19:34

k44761, ale PM to monowtrysk :-P

elf1976
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 10
Rejestracja: 03 kwie 2008, 16:01

Post autor: elf1976 » 18 maja 2008, 23:45

Dzięki wszystkim za pomoc.W tym tygodniu to sprawdzę.Danek ma rację PM to typowy monowtrysk.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl