Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[80 B3 1.8 NE] Wymiana nadkola

ODPOWIEDZ
marek1700
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 40
Rejestracja: 08 paź 2007, 22:25
Lokalizacja: Koniecpol

[80 B3 1.8 NE] Wymiana nadkola

Post autor: marek1700 » 22 maja 2008, 18:19

Witam mam takie pytanko. Mam do wymiany tylne prawe nadkole(od wlewu paliwa) czy da się ten element wymienić czy trzeba ciąć czy jest wykręcany tak jak z przodu???? i czy dużo roboty przy tym będzie?? proszę o odpowiedzi pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 22 maja 2008, 18:28 przez marek1700, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Kokolino
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3371
Rejestracja: 17 lut 2007, 12:39
Imię: Radosław
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABK
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Kokolino » 22 maja 2008, 18:27

Jest wykręcane jak z przodu. Popraw nazwe tematu.

marek1700
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 40
Rejestracja: 08 paź 2007, 22:25
Lokalizacja: Koniecpol

Post autor: marek1700 » 22 maja 2008, 18:31

ja tam nie widzę żadnych śrubeczek??? gdzie one są??? i nic nie trzeba ciąć odkręci sie tak jak z przodu?????

Awatar użytkownika
Danek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3410
Rejestracja: 27 cze 2007, 13:17
Imię: Damian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.2 KK
Lokalizacja: Mazowsze
Kontakt:

Post autor: Danek » 22 maja 2008, 18:32

Nadkole jest przykręcane ale jeśli masz na myśli błotnik to wydaje mi się, że niestety trzeba ciąć.

marek1700
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 40
Rejestracja: 08 paź 2007, 22:25
Lokalizacja: Koniecpol

Post autor: marek1700 » 22 maja 2008, 18:43

Rozchodzi mi sie o tylne nadkole( bo jest na nim szpachla) tam gdzie jest wlew paliwa....
czyj est możliwość jego wykręcenia czy trzeba ciąć.. jak ciąć czy jest dużo roboty i czy wogóle sie opłaca ???????

Awatar użytkownika
Danek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3410
Rejestracja: 27 cze 2007, 13:17
Imię: Damian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.2 KK
Lokalizacja: Mazowsze
Kontakt:

Post autor: Danek » 22 maja 2008, 19:04

Wg mnie to wewnętrzna część błotnika jest zgrzewana ale mogę się mylić. W etce też nie widać żadnych śrub mocujących.
Obrazek

Awatar użytkownika
Kokolino
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3371
Rejestracja: 17 lut 2007, 12:39
Imię: Radosław
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABK
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Kokolino » 22 maja 2008, 20:24

Nie no oczywiście jeśli chodzi o błotnik to jest element zgrzewany. Wcześniej pisząc miałem namyśli jak w pytaniu -nadkole plastykowe <ok>
Danek nie mylisz się żadnych śrub tam nie ma. Niestety chcąc to wymienić to trzeba ciąć a później spawać ądź zgrzewać i wtedy bed odrobiny szpachli się nie obejdzie.

Awatar użytkownika
IC69
Przyjaciele
Przyjaciele
Posty: 4800
Rejestracja: 05 sty 2007, 22:48
Imię: Irek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: IC69 » 22 maja 2008, 20:53

marek1700, nawet się w to nie pchaj, lepszy klepany oryginalny niżeli wymieniany. Tylny bok jest zgrzewany, a wykrój kola klejony i zagniatany. Nigdy już tego tak nie zabezpieczysz jak w fabryce i po pewnym czasie mogą być problemy z korozją.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Elementy karoserii”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga