[80,b3,1.8,AG]Przegub zewnętrzny i mocowanie skrzyni biegów
[80,b3,1.8,AG]Przegub zewnętrzny i mocowanie skrzyni biegów
Witam panów,mam pytanie jak w temacie dotyczące zewnętrznego przegubu (tego przy kole).Problem własciwie zaczął się przy zakupie samochodu a wygląda tak jak w wielu przypadkach czyli szarpanie przy dodawaniu i ujmowaniu gazu wrażenie jest takie jakby całym autem szarpało wymieniłem wszystkie poduszki i silentblocki a tu dalej to samo.Doszedłem do wniosku że wine za to ponosi luz w układzie ponosi luz na półosiach wymieniłem przeguby wewnętrzne i troszku lepiej ale do sukcesu daleko. Wczoraj zauważyłem ruszając półosią że półoś ma luz w przegubie przy kole może niewielki ale dobrze zauważalny taki że koło można kręcić z centymetr zanim zacznie ciągnąć półoś i tak jest z obu stron,dzwi mnie natomiast fakt że przegubu nie chałasują przy skręconych kołach jest cisza nic nie strzela więc czy jest możliwość że mają luzy a nie terkoczą???. Drugie pytanie czy w audi 80 b3 1.8s 89r skrzynia jest mocowana na jednej poduszce z z lewej strony patrząc od tyłu samochodu? czy z prawej strony też ma być jakiś wspornik lub poduszka? Pozdrawiam!!!!
Ostatnio zmieniony 24 maja 2008, 10:49 przez viceroy01, łącznie zmieniany 3 razy.
viewtopic.php?t=256
Przeczytaj to i zrób co każe powinność, w przeciwnym razie wątek jutro leci do kosza
Przeczytaj to i zrób co każe powinność, w przeciwnym razie wątek jutro leci do kosza
Witam Szanownego Pana i współczuję z powodu kłopotów,jakich sobie kolego z własnej i nieprzymuszonej woli narobiłeś.Co to znaczy,problem się zaczął w momencie zakupu?-wiedziałeś o tym,że wszystko pod spodem rozt"rajbolone i kupiłeś?Być może,były to marne grosze,to zgoda i nie moja w tym brocha.Wymieniaj więc wszystko po kolei,zwłaszcza że już niedużo Ci zostało.---Coś mi się jednak zdaje,że niepotrzebne było to wywalanie kasy,skoro pytasz czy skrzynia biegów ma być podparta z prawej strony,czy tylko wystarczy ta profilowana szyna z lewej.---Powiem Ci,że z prawej strony musi być i to nie byle jaka podusia.Z lewej też powinien być taki łącznik między podłużnicą a skrzynią i przy skrzyni ma to być podwieszone na gumowej poduszce do podłogi.
Po moim zdaniu nie obejdzie się u Ciebie bez porządnego (zaufanego) MECHANIKA.Spróbuj jeszcze wsadzić kogoś do kanału (jeśli masz) i niech filuje co się dzieje jak będziesz ruszał po metrze fteiwefte,tylko niech przykucnie,bo go zgilotynujesz.---to tyle,pozdrawiam i powodzenia życzę.
Po moim zdaniu nie obejdzie się u Ciebie bez porządnego (zaufanego) MECHANIKA.Spróbuj jeszcze wsadzić kogoś do kanału (jeśli masz) i niech filuje co się dzieje jak będziesz ruszał po metrze fteiwefte,tylko niech przykucnie,bo go zgilotynujesz.---to tyle,pozdrawiam i powodzenia życzę.
- Darecki3037
- Audi 80 Klub
- Posty: 975
- Rejestracja: 09 kwie 2007, 17:46
- Lokalizacja: Krk
spokojnie kolego antoni patrząc na twój opis to sam nie kupiłeś nowego auta tylko b3 więc... A wracając do problemu kolegi to skrzynia ma dwie poduszki, ale skoro piszesz że przeguby maja takie masakryczne luzy to proponuje zostawic poduchy na razie w spokoju a wymienic przeguby. Może się okazać że poprawa będzie diametralna , przeguby kupisz już za ok 100zł szt. pozdro 8-)
OK,dalej walczę z luzem wyczuwalnym przy dodawaniu i puszczaniu gazu-szarpnie aż całą bryką,tarcze sprzegła raczej wykluczam ponieważ wydaje mi sie że to nie to ponieważ słychać stuknięcie przy zmianie biegów przód-wsteczny (na postoju przy próbie ruszania) natomiast zmieniając od 1do5 nic nie stuka.Więc moim zdaniem wyklucza to sprzęglo które przecież kreci sie bez wzgledu na to czy jedziemy do przodu czy do tyłu zawsze w jedną strone.Obstawił bym przeguby ale nie wydają żadnych ani przy skręcie ani przy jezdzie prosto,czy mogą być wychulane a nie terkotać???????