
Wiec zaczynamy pierw odkrecamy mocowanie rury do Intecoolera tak aby nam nie przeszkadzał i nie prezył... Klucz nasadowy 10mm najlepiej na patyku, odkrecamy opaski i zrzucamy przeszkadzajace werze...
Nasptepnie bierzymy klucz imbusowy 6mm i odkrecamy dwie sórby trzymajce zawór podcisnieniowy (zawór recyrkulacji spalin - EGR) Po odkreceniu srób odchylamy czeci dla ułatwienia sobie dostepu (mozemy smaiło odchyluić bo rurka jest na gietkiej charmonijce)
W sumie tu moglibysmy juz zakończyć robote ale ja jak robie coś to robie juz pozadnie wiec odkrecam dalej dla łatwiejszego dostepu mocownaie przeowdu smarucacego turbawke (2x 10mm nasadowy plus płaski) i nastepnie dwie sórby na klucz nasadowy z przedlóżką 13mm (mocowanie kolanka kolektora i osłony termicznej) Osłona termicnza dodatkowo przykrecona jest na sróbek 6 - klucz plaski 10mm.
Mamy wszystko juz na wierzchu czyscimy co morzemy i zabieramy kolanko do warsztatu (domu , garazu



Blaszka wycieta, wypolerowana i z wyborowanymi dzirami (wiertło 6.5mm) gotowa do montarzu, odtłuszczamy powierzchnie kolektora i walimy sylikon (najlepiej wysokotemperaturowy pomimo ze kolektor ssacy fest sie nie grzeje ale lepiej byc przezornym niz potem grzebac dwa razy :mrgreen: ) Rózniez samrujemy z obyswu storn kolanko i zawór EGRa wsadzmy blaszke i skrecamy na beton wszystko w odwrotnej kolejności. Wycieramy resztki sylikonu aby nie straszły wygladem i sprawdzamy czy wszystko jest szczelne. Dodam jeszcze ze blaszka powinna miec conajmniej 1-1.5mm nie mozna tez przesadzic z gruboscia bo ciezko bedzie z doleganiem do płaszczyzny.
Mam nadizeje ze przyda sie komus to fotostory bo na forum czesto padało pytanie "Jak zaślepić EGRa"
