[b4 1,9 TD AAZ]prośba do specjalistów kąt wtrysku znaki
[b4 1,9 TD AAZ]prośba do specjalistów kąt wtrysku znaki
Witam kolegów i proszę o pomoc ...usiłowałem dziś wypatrzyć znaki na kole zamachowym do ustawiania początku wtrysku(a raczej silnika w punkcie GMP) i niestety niczego takiego nieznalazłem ,wiem gdzie ich szukać i jak powinny wyglądać ale w vw golfie z AAZ etem ale tam jest zupełnie inna skrzynia biegów ,w audi niestety nieznalazłem ...prosiłbym kogoś kto wie gdzie tych znaków szukać o pomoc ...załączam fotkę gdzie ich szukałem
witam kolegów ...pociągnę dalej temat ,co prawda znaczek "0" na kole znalazłem jest dokładnie w przerwie pomiedzy zębami wieńca zębatego...i teraz prosiłbym o potwierdzenie czy dobrze rozumuję że GMP jest tak jak na dołączonej fotce czyli znaczek"0"jest tak jakby "przeciety "w połowie przez punkt odniesienia którym jest jak mi się wydaje ten poziomy występ w połowie tego okienka
Jest dokładnie tak jak przedstawiłeś w poście, patrząc od góry na znaki, punktu "0" na kole zamachowym powinieneś widzieć połowę gdy pierwszy i czwarty tłok jest w GMPmuniorek pisze:witam kolegów ...pociągnę dalej temat ,co prawda znaczek "0" na kole znalazłem jest dokładnie w przerwie pomiedzy zębami wieńca zębatego...i teraz prosiłbym o potwierdzenie czy dobrze rozumuję że GMP jest tak jak na dołączonej fotce czyli znaczek"0"jest tak jakby "przeciety "w połowie przez punkt odniesienia którym jest jak mi się wydaje ten poziomy występ w połowie tego okienka
Cujnik można kupić tutaj http://moto.allegro.pl/item366130485_kp ... iesel.htmlkuba2955 pisze:a gdzie ten czujnik mozna dorwac? po prostu go sie wkręca i pokazuje co z tym kątem?
A sama operacja jest dość złożona, czujnik wkręca się w miejsce centralnej śruby w głowicy pompy i odczytuje się wynik na czujniku po uprzednim ustawieniu pierwszego cylindra w GMP, tak można w dużym skrócie wyjaśnić w czym rzecz.
Dokładnie jak opisał kolega Mobilek...ciasno w tym miejscu gdzie się go wkręca ,ja musiałem przewód od odmy odkręcić i jakoś go tam wkręciłem, czujnik zegarowy kupiłem jako uszkodzony za 10zł ...uszkodzony nie był wymagał jedynie małej konserwacji ,żeby wkręcić zegar do pompy trzeba dorobić odpowiednią przedłużkę ...tak sobie pomyslałem że moglem zrobić fotostory ,ale fotkę czujnika z przedłuzką wlasnie zrobiłem i załączam