Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[b4 1,9 TD AAZ]prośba do specjalistów kąt wtrysku znaki

ODPOWIEDZ
muniorek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 179
Rejestracja: 02 wrz 2007, 13:18
Lokalizacja: Lublin

[b4 1,9 TD AAZ]prośba do specjalistów kąt wtrysku znaki

Post autor: muniorek » 09 maja 2008, 20:24

Witam kolegów i proszę o pomoc ...usiłowałem dziś wypatrzyć znaki na kole zamachowym do ustawiania początku wtrysku(a raczej silnika w punkcie GMP) i niestety niczego takiego nieznalazłem ,wiem gdzie ich szukać i jak powinny wyglądać ale w vw golfie z AAZ etem ale tam jest zupełnie inna skrzynia biegów ,w audi niestety nieznalazłem ...prosiłbym kogoś kto wie gdzie tych znaków szukać o pomoc ...załączam fotkę gdzie ich szukałem

Awatar użytkownika
czarekj
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2768
Rejestracja: 15 sty 2007, 19:30
Lokalizacja: Warszawa/Zambrów

Post autor: czarekj » 10 maja 2008, 21:09

Otwór do kontroli i ustawiania tłoków w GMP znajduje się 15 cm wyżej. Na kole zamachowym jest znaczek "0".

muniorek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 179
Rejestracja: 02 wrz 2007, 13:18
Lokalizacja: Lublin

Post autor: muniorek » 10 maja 2008, 21:31

dzieki za odpowiedz ...czyli w tym sporym owalnym okienku

muniorek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 179
Rejestracja: 02 wrz 2007, 13:18
Lokalizacja: Lublin

Post autor: muniorek » 20 maja 2008, 19:00

witam kolegów ...pociągnę dalej temat ,co prawda znaczek "0" na kole znalazłem jest dokładnie w przerwie pomiedzy zębami wieńca zębatego...i teraz prosiłbym o potwierdzenie czy dobrze rozumuję że GMP jest tak jak na dołączonej fotce czyli znaczek"0"jest tak jakby "przeciety "w połowie przez punkt odniesienia którym jest jak mi się wydaje ten poziomy występ w połowie tego okienka

Awatar użytkownika
Mobilek
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 829
Rejestracja: 12 lis 2007, 13:54
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Post autor: Mobilek » 20 maja 2008, 20:50

muniorek pisze:witam kolegów ...pociągnę dalej temat ,co prawda znaczek "0" na kole znalazłem jest dokładnie w przerwie pomiedzy zębami wieńca zębatego...i teraz prosiłbym o potwierdzenie czy dobrze rozumuję że GMP jest tak jak na dołączonej fotce czyli znaczek"0"jest tak jakby "przeciety "w połowie przez punkt odniesienia którym jest jak mi się wydaje ten poziomy występ w połowie tego okienka
Jest dokładnie tak jak przedstawiłeś w poście, patrząc od góry na znaki, punktu "0" na kole zamachowym powinieneś widzieć połowę gdy pierwszy i czwarty tłok jest w GMP
Bez ściemy, krótko i na temat.

muniorek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 179
Rejestracja: 02 wrz 2007, 13:18
Lokalizacja: Lublin

Post autor: muniorek » 21 maja 2008, 23:33

Dziękuję wszystkim za pomoc ...zapłon skorygowany, czujnik zegarowy wskazał 0,45mm w punkcie GMP czyli połowowę zalecanej wartości 0,93do 1,07mm...ustawiłem na 0,95mm silnik chodzi trochę "twardziej"ale zbiera sie trochę lepiej

kuba2955
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 233
Rejestracja: 25 paź 2007, 17:26
Lokalizacja: Hajnówka

Post autor: kuba2955 » 24 maja 2008, 19:24

a gdzie ten czujnik mozna dorwac? po prostu go sie wkręca i pokazuje co z tym kątem?
s4 c4
husaberg fe400

sprzedam części 2.6 ABC-silnikowe, osprzęt

Awatar użytkownika
Mobilek
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 829
Rejestracja: 12 lis 2007, 13:54
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Post autor: Mobilek » 24 maja 2008, 20:00

kuba2955 pisze:a gdzie ten czujnik mozna dorwac? po prostu go sie wkręca i pokazuje co z tym kątem?
Cujnik można kupić tutaj http://moto.allegro.pl/item366130485_kp ... iesel.html
A sama operacja jest dość złożona, czujnik wkręca się w miejsce centralnej śruby w głowicy pompy i odczytuje się wynik na czujniku po uprzednim ustawieniu pierwszego cylindra w GMP, tak można w dużym skrócie wyjaśnić w czym rzecz.
Bez ściemy, krótko i na temat.

muniorek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 179
Rejestracja: 02 wrz 2007, 13:18
Lokalizacja: Lublin

Post autor: muniorek » 24 maja 2008, 20:39

Dokładnie jak opisał kolega Mobilek...ciasno w tym miejscu gdzie się go wkręca ,ja musiałem przewód od odmy odkręcić i jakoś go tam wkręciłem, czujnik zegarowy kupiłem jako uszkodzony za 10zł ...uszkodzony nie był wymagał jedynie małej konserwacji ,żeby wkręcić zegar do pompy trzeba dorobić odpowiednią przedłużkę ...tak sobie pomyslałem że moglem zrobić fotostory ,ale fotkę czujnika z przedłuzką wlasnie zrobiłem i załączam

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TD”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga