[B4 1Z] Czy po zmianie zawiasu nalezy poprawiac geometrie?
- Solskier
- Forum Audi 80
- Posty: 4315
- Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
- Imię: Sebastian
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2,2 AAN
- Lokalizacja: Kłodzko
- Kontakt:
[B4 1Z] Czy po zmianie zawiasu nalezy poprawiac geometrie?
Tak jak w temacie, czy rozwala sie geometria po zmiania zawiasu, katy i wszystko miałem ustawiane na glebie -45mm, przy zmianie springów odkreciłem cała kolumne wraz ze zwrotnica nie ruszałem sworzni alni końcówki. Wiec chyba nic sie nie przestawiło. Wydaje mi sie ze nie trzeba nic robić ale wole spytac jaka jest Wasza opinia
Powiem tak, różnica będzie na 100% podjedź załóż przyrządy do regulacji, zrób pomiar kontrolny i zobaczysz, że będzie delikatna różnica, może zmieścisz się w granicy błędu ale raczej nie.
Może się wydawać, że samochód jedzie prosto i kierownica też jest ok, ale geometria zmieniła się napewno, choćby przez to że poduszki górnego mocowania amortyzatora nie są w tej samej pozycji, a kąty poprzez inne sprężyny napewno się zmieniły.
Może się wydawać, że samochód jedzie prosto i kierownica też jest ok, ale geometria zmieniła się napewno, choćby przez to że poduszki górnego mocowania amortyzatora nie są w tej samej pozycji, a kąty poprzez inne sprężyny napewno się zmieniły.
- Daniello85
- Audi 80 Klub
- Posty: 793
- Rejestracja: 06 mar 2007, 10:27
- Lokalizacja: Zgorzelec
- Solskier
- Forum Audi 80
- Posty: 4315
- Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
- Imię: Sebastian
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2,2 AAN
- Lokalizacja: Kłodzko
- Kontakt:
KorNoLio, byłem na geometri ale niestety musze sobie pojechac do innego fachowca bo u tego sprzet nie łapał wiazki (za niskie auto :mrgreen: ) jutro mam zmiane pompy wtryskowej wiec najprawdopodobniej po jutrze jade sprawdzić co w trawie piszczy, oczywiscie odrazu zamelduje
[ Dodano: 2008-06-03, 21:48 ]
KorNoLio, A pamietasz jak zacznyałem na forum i meczyłem Cie z pytaniami na temat cupejki :mrgreen: Jak nie pamietasz to ten upierdliwy kolo co meczył ze NG nie jedzie powyzej 3 tys obr, to byłem ja :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
[ Dodano: 2008-06-03, 21:48 ]
KorNoLio, A pamietasz jak zacznyałem na forum i meczyłem Cie z pytaniami na temat cupejki :mrgreen: Jak nie pamietasz to ten upierdliwy kolo co meczył ze NG nie jedzie powyzej 3 tys obr, to byłem ja :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
A kurcze widzisz już nie pamiętam, jakoś wyleciało mi z głowy. Musiał bym poszukać na forum.Solskier pisze:KorNoLio, A pamietasz jak zacznyałem na forum i meczyłem Cie z pytaniami na temat cupejki :mrgreen: Jak nie pamietasz to ten upierdliwy kolo co meczył ze NG nie jedzie powyzej 3 tys obr, to byłem ja :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
A co do tego, że coupe nie jedzie powyżej 3 tys. obr/min, to tutaj masz filmik jak jeździło moje na LPG:
Wcale nie mówię, że nie, bo pewnie objechał by spokojnie 2.6, do pewniej prędkości.Solskier pisze:Nie no to ze powyzej 3 tys sie kreci i idze dobrze to ja wiem tylko akurat moja sztuka miała bolaczke i słabła powyzej 3k zamiast sie krecic ... ale teraz mój 1Zeto idzie o niebo liepiej jak 2.3 a smie powiedzic ze do pewnej predkosci moge statrować spokojnie z 2.6
Dobra, ale koniec gadania nie na temat bo zaraz dostaniemy ochrzan