[80 B3 1.8 NE] pytanie z dziedziny LPG
[80 B3 1.8 NE] pytanie z dziedziny LPG
witam wszystkich mam takie pytanko mianowicie mam do wymiany reduktor(parownik) podciśnieniowy i mój gazownik doradził mi abym założył sobie reduktor elektroniczny bo ten podciśnieniowy juz wychodzi z ożycia i tu jest moje pytanie ja mam na gaźniku bryczkę i czy jak wymienię z podciśnieniowego na elektroniczny to czy będzie wszystko ok czy spadnie moc czy zacznie więcej palić.Proszę o znawców tematu o odpowiedzi
- Danek
- Forum Audi 80
- Posty: 3410
- Rejestracja: 27 cze 2007, 13:17
- Imię: Damian
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.2 KK
- Lokalizacja: Mazowsze
- Kontakt:
marek1700, różnica polega tylko na rodzaju sterowania zaworem komory I stopnia. W podciśnieniowym zawór jest otwierany podciśnieniem z dodatkowego wężyka, a w "elektroniku" za pomocą elektrozaworu uruchamianego przełącznikiem benzyna/gaz. Różnic w spalaniu i mocy być nie powinno (oczywiście pod warunkiem prawidłowego wyregulowania). Można spokojnie zastosować "elektronik".
- melomarcin
- Forum Audi 80
- Posty: 80
- Rejestracja: 11 maja 2008, 20:44
- Lokalizacja: Lublin
- Danek
- Forum Audi 80
- Posty: 3410
- Rejestracja: 27 cze 2007, 13:17
- Imię: Damian
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.2 KK
- Lokalizacja: Mazowsze
- Kontakt:
Czasem zdarzało się, że filtry gazu fazy ciekłej nie były montowane, najczęściej w krajach skandynawskich i właśnie Holandii. Czasem były to filtry wielokrotnego użytku zintegrowane z reduktorem tzn. co jakiś czas należało wyjąć wkład i go przedmuchać i założyć z powrotem. Prawdopodobnie wynika to stąd, że gaz w Holandii i krajach skandynawskich jest o wiele czystszy niż u nas. Podobne wielorazowe filtry stosowało bodjaże włoskie BRC ale w Polsce bardzo rzadko się to spotykało.melomarcin pisze:nie wiem jak to możliwe?