Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B3 18,S 1991 BENZ+LPG]-zanik pracy silnika

Wszystko co znajduje się w komorze silnika.
ODPOWIEDZ
jery07
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5
Rejestracja: 21 lip 2007, 13:26

[B3 18,S 1991 BENZ+LPG]-zanik pracy silnika

Post autor: jery07 » 25 maja 2008, 13:40

Witam prosze o pomoc w następującej awarii:
Audi 1,8 S 1991 Benzyna+LPG-po rogrzaniu silnika następują nagłe przerwy w pracy silnika obrotomierz spada do zera mimo iż samochód jest rozpędzony brak zapłonu-co to może byc-uszkodzenie cewki,może coś innego-już mam za sobą spychanie zeskrzyżowania.Po wystygnięciu samochodu odpalaLicze na szybką pomoc

Awatar użytkownika
kaczaza5
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 712
Rejestracja: 23 gru 2007, 13:51
Lokalizacja: Gorzkowice

Post autor: kaczaza5 » 25 maja 2008, 14:08

Prawdopodobnie sam sobie kolego odpowiedziałeś na nurtujące Cię pytanie, bo jeżeli zgaśnie i zaraz po zgaśnięciu nie chce odpalić a jak troche postoi, to zapali to bardzo możliwe, że cewka się kończy. Któregoś razu będzie tak, że jak zgaśnie to już ciągła linia :-| jak masz możliwość wrzuć inną cewkę i sprawdź, czy jest to samo.

jery07
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5
Rejestracja: 21 lip 2007, 13:26

[B3 1,8 s benz=lpg ]ciąg dalszy

Post autor: jery07 » 25 maja 2008, 15:01

dzieki-cewka jest ok-samochód pracuje na lpg-po przejechaniu 100 km zauważyłem że przełącznik( lpg manualny pstryczek)jest gorący-no i oczywiście nagłe przerwy w zapłonie-obrotomierz szalaje od 0 do 2000-jakby miał przerwe w zasilaniu-w tym zamym momencie słysze klik elektrozaworu lpg-moze ktos postawi diagnoze

marko
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 901
Rejestracja: 05 kwie 2007, 22:46
Lokalizacja: Zgierz

Post autor: marko » 26 maja 2008, 10:01

Jeżeli słyszysz klik elektrozaworu , to może po nagrzaniu centralka od LPG przestaje przenosić napięcie , jakiś zimny lut ??

Awatar użytkownika
Danek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3410
Rejestracja: 27 cze 2007, 13:17
Imię: Damian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.2 KK
Lokalizacja: Mazowsze
Kontakt:

Post autor: Danek » 26 maja 2008, 12:49

Podejrzewam, że Twój przełącznik robi Ci zwarcie albo przekaźnik odcinający paliwo ma dość i dlatego autko dostaje czkawki. Spróbuj rozebrać przełącznik i sprawdź czy tam czasem nie ma jakiegoś "bzyk".

jery07
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5
Rejestracja: 21 lip 2007, 13:26

Post autor: jery07 » 27 maja 2008, 23:40

hmm a jakie są objawy uszk.czujnika halla w aparacie zapłonowym???

Awatar użytkownika
Danek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3410
Rejestracja: 27 cze 2007, 13:17
Imię: Damian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.2 KK
Lokalizacja: Mazowsze
Kontakt:

Post autor: Danek » 28 maja 2008, 08:25

hmm a jakie są objawy uszk.czujnika halla w aparacie zapłonowym?
Mogą być podobne. Ale moim zdaniem jeśli to byłby hall to objawy występowałyby niezależnie od temperatury.

Awatar użytkownika
Narki1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 161
Rejestracja: 27 maja 2008, 14:43
Lokalizacja: Swarzędz

Post autor: Narki1 » 28 maja 2008, 12:01

Witam
Miałem taki sam objaw.
Też ze skrzyżowania spychałem.
U mnie kabelki ,które sterują elektrozaworem od gazu były zaśniedziałe i czasem nie łączyły.
Dodatkowo "gaziarze" nie zacisnęli porządnie konektorków i kabelek nie miał styku.
Dotyczyło to zarówno kabelka prądowego "+" jak i masy "-"
Uciąłem kabelki , zacisnąłem porządnie nowe końcówki a na konektorki założyłem koszulkę termokurczliwą.
Gdyby nie Twój temat to bym sobie nie przypomniał ( a to było rok temu) - Tak działa <ok>

jery07
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5
Rejestracja: 21 lip 2007, 13:26

Post autor: jery07 » 29 maja 2008, 21:03

wyczyściłem wszystkie styki-elektrozaworu i inne-niestety znowu po zagrzaniu się-gaśnie i za chiny nie odpala ani na gazie ani na benzynie-brak zapłonu-stygnie około 30 minut do godziny i znowu odpala-wymieniłem już na nowe-cewkę,moduł zapłonowy-spawdziłem przewody-podobno czujnik halla-nie działałby również przy zimnym silniku-więc go nie ruszam-ręce opadają czegoś takiego jeszcze nie miałem-kupując sądziłem że audi jest mniej awaryjne od forda hmm-ale cóż moja srebrna bryka zdechła i przysparza mi tylko zmartwień i wydatków-może ktoś ma pomysł-co jeszcze mogło paść??

marko
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 901
Rejestracja: 05 kwie 2007, 22:46
Lokalizacja: Zgierz

Post autor: marko » 29 maja 2008, 22:15

Kolego , a czy sprawdziłeś centralkę od LPG - miałeś napisane kilka postów wyżej ?

jery07
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5
Rejestracja: 21 lip 2007, 13:26

Post autor: jery07 » 29 maja 2008, 22:19

tak u mnie jest to przełącznik manualny 3 pozycyjny-gaz-neutral-benzyna-sprawdzany na innej instalacji LandiRenzo-działa-hmmm -nie wiem -ale jak znajdę przzyczynę-opiszę wszystko-narazie d....pa :cry:

Awatar użytkownika
Narki1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 161
Rejestracja: 27 maja 2008, 14:43
Lokalizacja: Swarzędz

Post autor: Narki1 » 30 maja 2008, 09:10

Moim zdaniem coś Ci szwankuje przełączanie GAZ-Benzyna i jeździsz na dwóch paliwach.
Ostygnie ,odparuje i działa dalej.
Spróbuj odłączyć elektrozawór od benzyny.
kupując sądziłem że audi jest mniej awaryjne od forda
Trochę mnie serce zabolało jak to przeczytałem.
To nie wina audi tylko instalacji gazowej. Takie jest moje zdanie.
Pozdrawiam

ODPOWIEDZ

Wróć do „Komora silnika”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl