moja Klaudia '' biała perła 80% projektu ;-)) ;-))''
a widzisz ,mówiłem , że 10V to nie najlepsze rozwiązanie bo ma mech wtrysk
sam przez to przechodziłem i wiem co to znaczy .
sprawdź regulator ciśnienia paliwa , może nie dostawać odpowiedniej ilości i wtedy zachowuje się jakby odcinał paliwo, Może CI tnie doładowanie bo masz stuki i cofa jeszcze zapłon??
Powiedz mi prosze , czy to na wysokim biegu np 4 przy 60km/h jak wciśneisz się dzieje , czy może to jest w ten sposób że dochodzi do pewnych obrotów i dopiero wtedy??
Cabrio mi się podoba silnik nie aczkolwiek gdyby wysterować to megasquirtem to by był fajny silniczek.
Do zamontowania silnika w zasadzie nie można się przyczepić ( tak po fotach) , aczkolwiek dużo powiększył się układ przez zastosowanie tej rury dolotu Wiem , że inaczej się nie dało , ale przez to jest większy lag.
Napisz jeszce czy to jest MC1 czy MC2 bo nie pamiętam.
Na jakim doładowaniu jeździsz??
Na jakim kompie ??
Czy masz to już zachipowane , czy nie??
sam przez to przechodziłem i wiem co to znaczy .
sprawdź regulator ciśnienia paliwa , może nie dostawać odpowiedniej ilości i wtedy zachowuje się jakby odcinał paliwo, Może CI tnie doładowanie bo masz stuki i cofa jeszcze zapłon??
Powiedz mi prosze , czy to na wysokim biegu np 4 przy 60km/h jak wciśneisz się dzieje , czy może to jest w ten sposób że dochodzi do pewnych obrotów i dopiero wtedy??
Cabrio mi się podoba silnik nie aczkolwiek gdyby wysterować to megasquirtem to by był fajny silniczek.
Do zamontowania silnika w zasadzie nie można się przyczepić ( tak po fotach) , aczkolwiek dużo powiększył się układ przez zastosowanie tej rury dolotu Wiem , że inaczej się nie dało , ale przez to jest większy lag.
Napisz jeszce czy to jest MC1 czy MC2 bo nie pamiętam.
Na jakim doładowaniu jeździsz??
Na jakim kompie ??
Czy masz to już zachipowane , czy nie??
largoxxv, piekna masz ta swoja niunke jak juz pialem miodzio, ze tez mam wtrysk mechaniczny to zgadzam sie z DRED'em ze to nie byl dobry pomysl, chociaz jesli biorac pod uwage ze to oska to wiekszej mocy nie potrzeba bo po co.
Co do tego odcinania to tez mysle ze moze regulator cisnienia albo jeszcze moze pompa paliwa juz powoli nie wyrabiac.
Co do tego odcinania to tez mysle ze moze regulator cisnienia albo jeszcze moze pompa paliwa juz powoli nie wyrabiac.
napęd vel motor vel silnikDRED pisze:chcesz powiedzieć , że podoba Ci się napęd na przód??majek13 pisze:napęd - wszystko na plus
chyba jednak się pomyliłeś 8-)
nikogo nie obrażając to najgorszy z możliwych napędów
a sposób przeniesienia przy tylu kucach faktycznie only <quattro>
choć w jeździe cywilnej (i nie tylko 8-) ) jak najbardziej chwalę sobie FWD
Ostatnio zmieniony 28 maja 2008, 10:34 przez majek13, łącznie zmieniany 1 raz.
Ja do tej pory miałem same przednionapędowe ośki i dobrze mi się na tym jeździło - a jeżdżę już 10 lat. Fakt, że do mocnych silników jak ulał pasuje quattro. Jednak z tymi ośkami nie jest aż tak źle jak mówiszDRED pisze:chcesz powiedzieć , że podoba Ci się napęd na przód??majek13 pisze:napęd - wszystko na plus
chyba jednak się pomyliłeś 8-)
nikogo nie obrażając to najgorszy z możliwych napędów
dred wiec jest tak jak mu sisniesz to kiedy czujesz ze turbo zaczyna dawac moc to nagle nie ma paliwa i po sekundzie znowu i znowu odciecie na jedynce tego nie ma nawet kiedy dalem do oporu dobiero 2 i wyzej to sie dzieje np 4 bieg 120 i pedal do podlogi i nagle czary !! to jest chyba mc1 komp nie pamietam naprawde. ;-((
[ Dodano: 2008-05-28, 11:22 ]
aczkolwiek gdyby wysterować to megasquirtem to by był fajny silniczek wyjasnij prosze bo tego nie zrozumialem . ))
[ Dodano: 2008-05-28, 11:22 ]
aczkolwiek gdyby wysterować to megasquirtem to by był fajny silniczek wyjasnij prosze bo tego nie zrozumialem . ))
no to Ci nie odcina paliwa tylko tnie doładowanie
strasznie szarpie przy dodawaniu tak??
zamontuj sobie koniecznie manometr i bedziesz wiedział
co do cięcia doładowania to :
czujnik temperatury ten duży
czujnik temp przy IC jeśli masz to tak samo zrobione jak w MC
stukowiec zakładam , że masz jeden a nie dwa
źle dobrana mieszanka i są szarpnięcia więc tutaj ( lejące wtryski przy max booscie) , pompa paliwa , regulator paliwa
zobacz też czy zapłon ok świece,przewody, kopułka, palec.
od tego musisz zacząć
strasznie szarpie przy dodawaniu tak??
zamontuj sobie koniecznie manometr i bedziesz wiedział
co do cięcia doładowania to :
czujnik temperatury ten duży
czujnik temp przy IC jeśli masz to tak samo zrobione jak w MC
stukowiec zakładam , że masz jeden a nie dwa
źle dobrana mieszanka i są szarpnięcia więc tutaj ( lejące wtryski przy max booscie) , pompa paliwa , regulator paliwa
zobacz też czy zapłon ok świece,przewody, kopułka, palec.
od tego musisz zacząć
ale teraz przy tym ic nie mam czujnika mialem go przy starym ktory nie pasuje bo nie mam na niego miejsca . lecz kiedy bylo to w secie to tez tak sie dzialo mimo ze byl orgi IC
[ Dodano: 2008-05-28, 11:56 ]
i tak jak mowisz to tak jak by cielo doladowanie . bo przy spokojnej jezdzie to jest oki
rozpedza sie powoli ale na 5 biegu kolo 150 zaczyna ciac .. w tedy chyba juz zalancza sie turbo co nie ?? i dla tego taki efekt
[ Dodano: 2008-05-28, 11:58 ]
''''megasquirtem'''' i co to za magiczne slowo ??
[ Dodano: 2008-05-28, 11:56 ]
i tak jak mowisz to tak jak by cielo doladowanie . bo przy spokojnej jezdzie to jest oki
rozpedza sie powoli ale na 5 biegu kolo 150 zaczyna ciac .. w tedy chyba juz zalancza sie turbo co nie ?? i dla tego taki efekt
[ Dodano: 2008-05-28, 11:58 ]
''''megasquirtem'''' i co to za magiczne slowo ??