Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

moja Klaudia '' biała perła 80% projektu ;-)) ;-))''

Zamknięte ale dostępne tematy, własnych zdjęć samochodów do obejrzenia.
noorbi

Post autor: noorbi » 28 maja 2008, 07:21

Piękny, zadbany egzemplarz. Alu ideał. <ok>

Awatar użytkownika
Bastek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2170
Rejestracja: 04 paź 2007, 19:51
Lokalizacja: Krosno

Post autor: Bastek » 28 maja 2008, 09:01

largoxxv, tak się patrzę i patrzę na twoją Klaudię i się naptrzeć nie mogę. Jest piękna :mrgreen:

DRED
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1040
Rejestracja: 23 lis 2006, 09:23
Lokalizacja: stolica

Post autor: DRED » 28 maja 2008, 09:17

a widzisz ,mówiłem , że 10V to nie najlepsze rozwiązanie bo ma mech wtrysk :/

sam przez to przechodziłem i wiem co to znaczy .
sprawdź regulator ciśnienia paliwa , może nie dostawać odpowiedniej ilości i wtedy zachowuje się jakby odcinał paliwo, Może CI tnie doładowanie bo masz stuki i cofa jeszcze zapłon??
Powiedz mi prosze , czy to na wysokim biegu np 4 przy 60km/h jak wciśneisz się dzieje , czy może to jest w ten sposób że dochodzi do pewnych obrotów i dopiero wtedy??

Cabrio mi się podoba silnik nie :/ aczkolwiek gdyby wysterować to megasquirtem to by był fajny silniczek.
Do zamontowania silnika w zasadzie nie można się przyczepić ( tak po fotach) , aczkolwiek dużo powiększył się układ przez zastosowanie tej rury dolotu :( Wiem , że inaczej się nie dało , ale przez to jest większy lag.

Napisz jeszce czy to jest MC1 czy MC2 bo nie pamiętam.
Na jakim doładowaniu jeździsz??
Na jakim kompie ??
Czy masz to już zachipowane , czy nie??

majek13
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 104
Rejestracja: 13 lis 2007, 15:47
Lokalizacja: Kielce

Post autor: majek13 » 28 maja 2008, 09:19

nooo - pikne cacuszko :-D
kolor, napęd - wszystko na plus; o felgach powiedziano już wszystko...

i kiera jak moja - tyle, że ja wypolerowałem ten środkowy krążek na lustro ;-)

DRED
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1040
Rejestracja: 23 lis 2006, 09:23
Lokalizacja: stolica

Post autor: DRED » 28 maja 2008, 09:22

majek13 pisze:napęd - wszystko na plus
chcesz powiedzieć , że podoba Ci się napęd na przód??
chyba jednak się pomyliłeś 8-)

nikogo nie obrażając to najgorszy z możliwych napędów

Awatar użytkownika
dubbler
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 666
Rejestracja: 02 mar 2008, 12:30
Lokalizacja: LU / RBI
Kontakt:

Post autor: dubbler » 28 maja 2008, 09:24

piknie

Awatar użytkownika
Słonik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6359
Rejestracja: 02 sie 2007, 12:58
Lokalizacja: Łowicz

Post autor: Słonik » 28 maja 2008, 09:56

largoxxv, piekna masz ta swoja niunke jak juz pialem miodzio, ze tez mam wtrysk mechaniczny to zgadzam sie z DRED'em ze to nie byl dobry pomysl, chociaz jesli biorac pod uwage ze to oska to wiekszej mocy nie potrzeba bo po co.
Co do tego odcinania to tez mysle ze moze regulator cisnienia albo jeszcze moze pompa paliwa juz powoli nie wyrabiac.

DRED
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1040
Rejestracja: 23 lis 2006, 09:23
Lokalizacja: stolica

Post autor: DRED » 28 maja 2008, 10:09

najlepiej jakbyś go przebłyskał i zobaczył jakie błędy Ci wywala

majek13
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 104
Rejestracja: 13 lis 2007, 15:47
Lokalizacja: Kielce

Post autor: majek13 » 28 maja 2008, 10:19

DRED pisze:
majek13 pisze:napęd - wszystko na plus
chcesz powiedzieć , że podoba Ci się napęd na przód??
chyba jednak się pomyliłeś 8-)

nikogo nie obrażając to najgorszy z możliwych napędów
napęd vel motor vel silnik ;-)

a sposób przeniesienia przy tylu kucach faktycznie only <quattro>

choć w jeździe cywilnej (i nie tylko 8-) ) jak najbardziej chwalę sobie FWD :-)
Ostatnio zmieniony 28 maja 2008, 10:34 przez majek13, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Bastek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2170
Rejestracja: 04 paź 2007, 19:51
Lokalizacja: Krosno

Post autor: Bastek » 28 maja 2008, 10:29

DRED pisze:
majek13 pisze:napęd - wszystko na plus
chcesz powiedzieć , że podoba Ci się napęd na przód??
chyba jednak się pomyliłeś 8-)

nikogo nie obrażając to najgorszy z możliwych napędów
Ja do tej pory miałem same przednionapędowe ośki i dobrze mi się na tym jeździło - a jeżdżę już 10 lat. Fakt, że do mocnych silników jak ulał pasuje quattro. Jednak z tymi ośkami nie jest aż tak źle jak mówisz ;-)

DRED
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1040
Rejestracja: 23 lis 2006, 09:23
Lokalizacja: stolica

Post autor: DRED » 28 maja 2008, 10:38

a jeździłeś innym napędem jak FWD ??
po za tym do mocniejszych auto to albo RWD albo AWD ONLY
po za tym nie róbmy oftopa

largoxxv podaj lepiej odpowiedzi na moje pytania , a postaramy się Tobie pomóc

Awatar użytkownika
largoxxv
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 133
Rejestracja: 07 sty 2008, 15:23
Lokalizacja: Jelenia Góra

Post autor: largoxxv » 28 maja 2008, 11:21

dred wiec jest tak jak mu sisniesz to kiedy czujesz ze turbo zaczyna dawac moc to nagle nie ma paliwa i po sekundzie znowu i znowu odciecie na jedynce tego nie ma nawet kiedy dalem do oporu dobiero 2 i wyzej to sie dzieje np 4 bieg 120 i pedal do podlogi i nagle czary !! to jest chyba mc1 komp nie pamietam naprawde. ;-((

[ Dodano: 2008-05-28, 11:22 ]
aczkolwiek gdyby wysterować to megasquirtem to by był fajny silniczek wyjasnij prosze bo tego nie zrozumialem . ;-)))

DRED
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1040
Rejestracja: 23 lis 2006, 09:23
Lokalizacja: stolica

Post autor: DRED » 28 maja 2008, 11:25

no to Ci nie odcina paliwa tylko tnie doładowanie

strasznie szarpie przy dodawaniu tak??
zamontuj sobie koniecznie manometr i bedziesz wiedział

co do cięcia doładowania to :
czujnik temperatury ten duży
czujnik temp przy IC jeśli masz to tak samo zrobione jak w MC
stukowiec zakładam , że masz jeden a nie dwa
źle dobrana mieszanka i są szarpnięcia więc tutaj ( lejące wtryski przy max booscie) , pompa paliwa , regulator paliwa
zobacz też czy zapłon ok świece,przewody, kopułka, palec.

od tego musisz zacząć

Awatar użytkownika
largoxxv
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 133
Rejestracja: 07 sty 2008, 15:23
Lokalizacja: Jelenia Góra

Post autor: largoxxv » 28 maja 2008, 11:55

ale teraz przy tym ic nie mam czujnika mialem go przy starym ktory nie pasuje bo nie mam na niego miejsca . lecz kiedy bylo to w secie to tez tak sie dzialo mimo ze byl orgi IC

[ Dodano: 2008-05-28, 11:56 ]
i tak jak mowisz to tak jak by cielo doladowanie . bo przy spokojnej jezdzie to jest oki
rozpedza sie powoli ale na 5 biegu kolo 150 zaczyna ciac .. w tedy chyba juz zalancza sie turbo co nie ?? i dla tego taki efekt

[ Dodano: 2008-05-28, 11:58 ]
''''megasquirtem'''' i co to za magiczne slowo ??

spaykee
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2322
Rejestracja: 16 gru 2007, 16:22
Imię: Krzysztof
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABK
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: spaykee » 28 maja 2008, 13:43

lango no prosze, nowa sesja, nowy motorek, szkoda że pojawily sie te komplikacje, ale widze że DRED Ci skrzetnie pomaga to dojdziecie w koncu co i jak i dlaczemu i po co ;)

działaj chlopie dzialaj... ale moje zdanie juz znasz... ladniejszej cabrio tu nie ma :mrgreen:

BTW, czemu 10V a nie 20V ? :roll:

Zablokowany

Wróć do „Archiwum starych zdjęć.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl