Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[80 B3]ustawienie plywaka

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
arti85944
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 28
Rejestracja: 14 maja 2008, 07:46
Lokalizacja: bielsko-biała

[80 B3]ustawienie plywaka

Post autor: arti85944 » 28 maja 2008, 11:15

Witam ponownie.Mam pytanie jakie szczeliny lub szczelina powinna byc miedzy plywakiem a pokrywą gaznika i problem taki gdy zapale auto i pochodzi chwile to po zgaszeniu pojawia mi sie paliwo w drugiej gardzieli i przypuszczam ze jest wina zacinajacej sia iglicy tylko nie mam pewnosci i dlatego pytam i o pomoc prosze. :-( <osohozi>

marko
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 901
Rejestracja: 05 kwie 2007, 22:46
Lokalizacja: Zgierz

Post autor: marko » 28 maja 2008, 11:32

Kolego na stronie 141 jest opisana regulacja dla Keihina I , książka do pobrania z działu download .
Czy masz za duże zużycie PB ?
Konkretnie w którym miejscu masz to niepokojące Cię paliwo?

arti85944
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 28
Rejestracja: 14 maja 2008, 07:46
Lokalizacja: bielsko-biała

[80 B3]

Post autor: arti85944 » 28 maja 2008, 11:45

Kolego w drugim przelocie i jak sie tam paliwo pojawi to ciezko mi go odpalic a spalanie jest w normie

WOJTEK26
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4041
Rejestracja: 01 lut 2007, 08:15
Lokalizacja: Jelenia G

Post autor: WOJTEK26 » 28 maja 2008, 12:43

Pytanie tylko dlaczego moze któras dysza puszcza paliwo lub uszczelka pod deklem gaźnika, do tego jeszcze zła regulacja pływaka i stad takie cyrki

arti85944
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 28
Rejestracja: 14 maja 2008, 07:46
Lokalizacja: bielsko-biała

[80 B3]

Post autor: arti85944 » 28 maja 2008, 13:10

Tak prawde mowiac to tak to wyglada ze spod uszczelki puszcza ale jak mu poziom na plywaku obnize to ta sytuacja nie wystepuje tylko teoretycznie zawor iglicowy powinien zatrzymac paliwo a on takjakby puszczał i moze to tez byl powod ze przy hamowaniu mi silnik przygasał

marko
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 901
Rejestracja: 05 kwie 2007, 22:46
Lokalizacja: Zgierz

Post autor: marko » 28 maja 2008, 22:43

To pozostaje sprawdzenie zaworu iglicowego , przy zamkniętym zaworze podaj ciśnienie na wężyk paliwa idący do pokrywy gaźnika i się okaże , czy trzyma czy nie .

arti85944
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 28
Rejestracja: 14 maja 2008, 07:46
Lokalizacja: bielsko-biała

[80 B3]

Post autor: arti85944 » 29 maja 2008, 08:01

czyli mam zdjąć pokrywe gaznika i puscic auto czy tylko dmuchnąc w wężyk

marko
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 901
Rejestracja: 05 kwie 2007, 22:46
Lokalizacja: Zgierz

Post autor: marko » 29 maja 2008, 08:38

Jeżeli masz gaz , to możesz puścić silnik na LPG i wymusić przepływ PB przy zdjętej pokrywie gaźnika . Taki sam numer przy jednoczesnej pracy na PB może nie wyjść , dlatego dmuchnij w wężyk jakimś ciśnieniem ( nie z płuc - może być za małe ) , kompresor , pompka z manomertem .

arti85944
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 28
Rejestracja: 14 maja 2008, 07:46
Lokalizacja: bielsko-biała

[80 B3]

Post autor: arti85944 » 29 maja 2008, 08:59

dzieki kolego za pomoc zaraz to sprawdze.

[ Dodano: 2008-05-30, 14:18 ]
drodzy koledzy z gaznikiem sobie poradziłem,zakupiłem zestaw naprawczy i teraz gada ale jest inny problem a mianowicie jak hamuje to jednak przygasa ale na postoju zauważyłem ze jak nacisne pedał hamulca i ouszcze to troche silnikiem kołysze przez moment i raczej jest cos z podcisnieniami tylko nie wiem co wiec was drodzy koledzy pytam i prosze o pomoc.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl