[80 b4 2.0 abk] ciężko pali na ciepłym i zimnym silniku
[80 b4 2.0 abk] ciężko pali na ciepłym i zimnym silniku
audi z 1991 roku na pełnym wtrysku benzyna-gaz.Od jakiegos czasu mam problem z odpaleniem silnika bez względu na to czy jest zimny czy ciepły.Odpala dopiero po 4terokrotnym kręceniu i przy wcisniętym pedale gazu przynajmniej do połowy.Zauważyłem spalanie na benzynie ok 14l na 100km ,odpalam tylko na benzynie i strasznie czuc benzyne.Po wykręceniu swiec i jeżdzie na benzynie zauważyłem że są całe czarne i mokre tak jak by mieszanka była za bogata,podłączenie pod komputer nie wykazało zadnego błędu.Dodam ze auto w czasie jazdy nie szarpie i jedzie równo,tylko problem z odpalaniem ,czy może miał ktoś ten problem .Proszę o pomoc i z góry dziękuje.
Ostatnio zmieniony 27 paź 2013, 19:30 przez lukaszm, łącznie zmieniany 2 razy.
Czujnik tem. juz wymieniłem z tydzień temu i nic nie pomogło na tym starym było tak samo, znowu kasa w plecy,przewód o którym mówicie wymieniłem w tamtym roku bo żeczywiscie był uszkodzony i leciało z niego paliwo
[ Dodano: 2007-03-06, 17:53 ]
mam drugi przepływomierz powietrza zamienie i jeszcze zobacze może cos z tego będzie(jak odłącze wtyczkę od przepływomierza to auto powinno zgasnąc ?bo u mnie silnik pracuje dalej)jak coś się zmieni to odpisze.Co do tego regulatora ciśnienia paliwa na listwie jak go wyjąc bo nie chcę czegoś urwac czy mogę podważyc wkrętakiem?
[ Dodano: 2007-03-06, 17:53 ]
mam drugi przepływomierz powietrza zamienie i jeszcze zobacze może cos z tego będzie(jak odłącze wtyczkę od przepływomierza to auto powinno zgasnąc ?bo u mnie silnik pracuje dalej)jak coś się zmieni to odpisze.Co do tego regulatora ciśnienia paliwa na listwie jak go wyjąc bo nie chcę czegoś urwac czy mogę podważyc wkrętakiem?
ok dziś jade poszukac na szrocie może cos takiego będą mieli mam nadzieje ze problem zginie dzięki!
[ Dodano: 2007-03-07, 10:47 ]
wymieniłem regulator cisnienia paliwa ,koszt na szrocie 50zł.roboty 5 min. i autko pali jak nowe a ma przejechane 350 tys. km.dzieki i pozdrawiam.
[ Dodano: 2007-03-07, 10:49 ]
wymieniłem regulator cisnienia paliwa ,koszt na szrocie 50zł.roboty 5 min. i autko pali jak nowe a ma przejechane 350 tys. km.dzieki i pozdrawiam.
[ Dodano: 2007-03-07, 10:47 ]
wymieniłem regulator cisnienia paliwa ,koszt na szrocie 50zł.roboty 5 min. i autko pali jak nowe a ma przejechane 350 tys. km.dzieki i pozdrawiam.
[ Dodano: 2007-03-07, 10:49 ]
wymieniłem regulator cisnienia paliwa ,koszt na szrocie 50zł.roboty 5 min. i autko pali jak nowe a ma przejechane 350 tys. km.dzieki i pozdrawiam.
To raczej objawy na czujnik temperatury cieczy przekazujący informację do komputeraLukaszm pisal, ze ma problem z odpaleniem auta na cieplym czy to zimnym silniku. Moj brat ma podobny problem, tylko, ze auto ciezko pali na zimnym. Pozniej jak nagrzane to pali wzorowo. Czy to moze byc ta sama przyczyna? Regulator cisnienia paliwa?
siema chlopaki strazaki <ok> sie podlacze do tematu, ponieważ mam podobne objawy a mianowicie czy zima czy lato moj audik z ranca pali na dotyk natomiast kiedy sie zagrzeje to juz trzeba pokrecic i jednoczesnie dodac kilka razy gazu no i jeszce jedno w gumowym przewodzie laczacym regulator z kolktorem jest paliwo czyli wnioskowac mozna ze padn iety regulator. W tym tygodniu mam zamiar wymienic owy regulator a jaki efekt bedzie oczywiscie napisze.
- maciex
- Forum Audi 80
- Posty: 109
- Rejestracja: 08 wrz 2008, 11:30
- Imię: Maciek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 AAD+lpg
- Lokalizacja: Konin
Podobne miałem objawy wymieniłem regulator i pali od pierwszej swieczki tylko kup najlepiej oripazdzioch pisze:siema chlopaki strazaki <ok> sie podlacze do tematu, ponieważ mam podobne objawy a mianowicie czy zima czy lato moj audik z ranca pali na dotyk natomiast kiedy sie zagrzeje to juz trzeba pokrecic i jednoczesnie dodac kilka razy gazu no i jeszce jedno w gumowym przewodzie laczacym regulator z kolktorem jest paliwo czyli wnioskowac mozna ze padn iety regulator. W tym tygodniu mam zamiar wymienic owy regulator a jaki efekt bedzie oczywiscie napisze.