Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[80 b4 2.0 abk] ciężko pali na ciepłym i zimnym silniku

Wszystko co związane z LPG
lukaszm
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 17
Rejestracja: 06 lut 2007, 10:21
Lokalizacja: police

[80 b4 2.0 abk] ciężko pali na ciepłym i zimnym silniku

Post autor: lukaszm » 06 mar 2007, 11:26

audi z 1991 roku na pełnym wtrysku benzyna-gaz.Od jakiegos czasu mam problem z odpaleniem silnika bez względu na to czy jest zimny czy ciepły.Odpala dopiero po 4terokrotnym kręceniu i przy wcisniętym pedale gazu przynajmniej do połowy.Zauważyłem spalanie na benzynie ok 14l na 100km ,odpalam tylko na benzynie i strasznie czuc benzyne.Po wykręceniu swiec i jeżdzie na benzynie zauważyłem że są całe czarne i mokre tak jak by mieszanka była za bogata,podłączenie pod komputer nie wykazało zadnego błędu.Dodam ze auto w czasie jazdy nie szarpie i jedzie równo,tylko problem z odpalaniem ,czy może miał ktoś ten problem .Proszę o pomoc i z góry dziękuje.
Ostatnio zmieniony 27 paź 2013, 19:30 przez lukaszm, łącznie zmieniany 2 razy.

krychu
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 209
Rejestracja: 17 sty 2007, 09:22
Lokalizacja: Brisbane

Post autor: krychu » 06 mar 2007, 12:36

Stawiam na regulator cisnienia paliwa, przy listwie wtryskowej, albo czujnik temperatury silnika

WOJTEK26
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4041
Rejestracja: 01 lut 2007, 08:15
Lokalizacja: Jelenia G

Post autor: WOJTEK26 » 06 mar 2007, 13:00

Zgadzam sie ze to czujnik temp lub regulator ciśnienia a obstawiam na początek czujnik temp silnika

Awatar użytkownika
czarekj
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2768
Rejestracja: 15 sty 2007, 19:30
Lokalizacja: Warszawa/Zambrów

Post autor: czarekj » 06 mar 2007, 13:47

TAKE IT EASY. Po prostu sprawdź szczelność gumowego przewodu łączącego regulator ciśnienia z kolektorem ssącym. Być może na skutek starości stał się nieszczelny. Jeżeli nie wykazało błędu to awaria czujnika temperatury schodzi na dalszy plan.

lukaszm
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 17
Rejestracja: 06 lut 2007, 10:21
Lokalizacja: police

Post autor: lukaszm » 06 mar 2007, 17:44

Czujnik tem. juz wymieniłem z tydzień temu i nic nie pomogło na tym starym było tak samo, znowu kasa w plecy,przewód o którym mówicie wymieniłem w tamtym roku bo żeczywiscie był uszkodzony i leciało z niego paliwo

[ Dodano: 2007-03-06, 17:53 ]
mam drugi przepływomierz powietrza zamienie i jeszcze zobacze może cos z tego będzie(jak odłącze wtyczkę od przepływomierza to auto powinno zgasnąc ?bo u mnie silnik pracuje dalej)jak coś się zmieni to odpisze.Co do tego regulatora ciśnienia paliwa na listwie jak go wyjąc bo nie chcę czegoś urwac czy mogę podważyc wkrętakiem?

Awatar użytkownika
czarekj
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2768
Rejestracja: 15 sty 2007, 19:30
Lokalizacja: Warszawa/Zambrów

Post autor: czarekj » 06 mar 2007, 20:26

oooooooooo TYM GUMOWYM PRZWODZIKIEM NIE MOŻE LECIEĆ PALIWO. Masz uszkodzony regulator ciśnienia! Uszkodzeniu uległa membrana. Nie trać czasu i zajmij sie regulatorem.

lukaszm
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 17
Rejestracja: 06 lut 2007, 10:21
Lokalizacja: police

Post autor: lukaszm » 07 mar 2007, 08:23

ok dziś jade poszukac na szrocie może cos takiego będą mieli mam nadzieje ze problem zginie dzięki!

[ Dodano: 2007-03-07, 10:47 ]
wymieniłem regulator cisnienia paliwa ,koszt na szrocie 50zł.roboty 5 min. i autko pali jak nowe a ma przejechane 350 tys. km.dzieki i pozdrawiam.

[ Dodano: 2007-03-07, 10:49 ]
wymieniłem regulator cisnienia paliwa ,koszt na szrocie 50zł.roboty 5 min. i autko pali jak nowe a ma przejechane 350 tys. km.dzieki i pozdrawiam.

kez
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 71
Rejestracja: 05 mar 2007, 23:56
Lokalizacja: Rzeszów / NM

Post autor: kez » 07 mar 2007, 12:17

Lukaszm pisal, ze ma problem z odpaleniem auta na cieplym czy to zimnym silniku. Moj brat ma podobny problem, tylko, ze auto ciezko pali na zimnym. Pozniej jak nagrzane to pali wzorowo. Czy to moze byc ta sama przyczyna? Regulator cisnienia paliwa?

japan
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 43
Rejestracja: 25 sty 2007, 17:26
Lokalizacja: Wa-wa

Post autor: japan » 07 mar 2007, 15:26

Lukaszm pisal, ze ma problem z odpaleniem auta na cieplym czy to zimnym silniku. Moj brat ma podobny problem, tylko, ze auto ciezko pali na zimnym. Pozniej jak nagrzane to pali wzorowo. Czy to moze byc ta sama przyczyna? Regulator cisnienia paliwa?
To raczej objawy na czujnik temperatury cieczy przekazujący informację do komputera

Awatar użytkownika
czarekj
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2768
Rejestracja: 15 sty 2007, 19:30
Lokalizacja: Warszawa/Zambrów

Post autor: czarekj » 07 mar 2007, 15:53

Już mi się nie chce powtarzać swoich rad. Poszukaj w moich postach. Dołączają do klubu nowi członkowie tylko po to by uzyskac info i naprawić swoje auto. :-(

kez
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 71
Rejestracja: 05 mar 2007, 23:56
Lokalizacja: Rzeszów / NM

Post autor: kez » 07 mar 2007, 16:56

Dołączają do klubu nowi członkowie tylko po to by uzyskac info i naprawić swoje auto.
Nie obrazaj mnie...

Awatar użytkownika
pazdzioch
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 58
Rejestracja: 28 lut 2011, 18:24
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: pazdzioch » 15 mar 2011, 19:43

siema chlopaki strazaki <ok> sie podlacze do tematu, ponieważ mam podobne objawy a mianowicie czy zima czy lato moj audik z ranca pali na dotyk natomiast kiedy sie zagrzeje to juz trzeba pokrecic i jednoczesnie dodac kilka razy gazu no i jeszce jedno w gumowym przewodzie laczacym regulator z kolktorem jest paliwo czyli wnioskowac mozna ze padn iety regulator. W tym tygodniu mam zamiar wymienic owy regulator a jaki efekt bedzie oczywiscie napisze. ;-)

Awatar użytkownika
maciex
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 109
Rejestracja: 08 wrz 2008, 11:30
Imię: Maciek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 AAD+lpg
Lokalizacja: Konin

Post autor: maciex » 03 maja 2011, 19:39

pazdzioch pisze:siema chlopaki strazaki <ok> sie podlacze do tematu, ponieważ mam podobne objawy a mianowicie czy zima czy lato moj audik z ranca pali na dotyk natomiast kiedy sie zagrzeje to juz trzeba pokrecic i jednoczesnie dodac kilka razy gazu no i jeszce jedno w gumowym przewodzie laczacym regulator z kolktorem jest paliwo czyli wnioskowac mozna ze padn iety regulator. W tym tygodniu mam zamiar wymienic owy regulator a jaki efekt bedzie oczywiscie napisze. ;-)
Podobne miałem objawy wymieniłem regulator i pali od pierwszej swieczki tylko kup najlepiej ori

Awatar użytkownika
keczy
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2143
Rejestracja: 11 sty 2007, 22:34
Lokalizacja: Łowicza centrum

Post autor: keczy » 03 maja 2011, 19:49

A gdzie jest regulator cisnienia w 3a? :-)

Awatar użytkownika
pazdzioch
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 58
Rejestracja: 28 lut 2011, 18:24
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: pazdzioch » 08 maja 2011, 13:28

no tez juz jakis czas po wymianie jak do tej pory odpalanie spoko bez problemowo <ok>

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zasilanie LPG”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga