Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[1.9 TDI 1Z] Centralny zamek: zamyka ale nie otwiera

ODPOWIEDZ
daniel26
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 15
Rejestracja: 09 sty 2007, 10:51
Lokalizacja: Podkarpacie

[1.9 TDI 1Z] Centralny zamek: zamyka ale nie otwiera

Post autor: daniel26 » 06 kwie 2008, 23:53

Witam
Mam taki problem. Jak zamykam drzwi z kluczyka albo od środka to wszystko jest ok, czasem po zamknięciu tylko pompka jeszcze chwile buczy i przestaje. Przy otwieraniu centralny nie działa, słychac tylko "pyk" w pompce i tyle.
Czasami się tak zdarzało ale zwykle po przejechaniu paru kilometrów wszystko było w porządku, ale teraz chyba całkiem padło. Co to może być?
z góry dzięki
Daniel

Awatar użytkownika
Doc
Administrator
Administrator
Posty: 4624
Rejestracja: 17 lis 2006, 22:35
Imię: Andrzej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABK
Kontakt:

Post autor: Doc » 06 kwie 2008, 23:59

Sprawdź szczelność układu pneumatycznego.
Sterowniki, pompki dość często padają. Wówczas wymiana na taki sam model z numerem seryjnym.
2006-11-17, Doc / Andrzej - założyciel jako pierwszy, największy, znany forum Audi80.PL. <spoko> Ps: Polecam: iParts.pl
Moja Audi 80 B4 2.0, 115KM - zima
Moja Audi 80 B4 2.0, 115KM - lato.

daniel26
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 15
Rejestracja: 09 sty 2007, 10:51
Lokalizacja: Podkarpacie

Post autor: daniel26 » 07 kwie 2008, 00:16

Myśle, że raczej jest szczelny bo się zamyka a jak po zamknięciu jeszcze chwile pompka pracuje to nie da się wyciągnąć rygli. Pewnie faktycznie ten sterownik.
A gdzie on jest? Wbudowany w pompkę czy gdzieś indziej?
Daniel

Arczizioom

Post autor: Arczizioom » 07 kwie 2008, 00:33

Sterownik znajduje sie w bagażniku po prawej stronie.

Ramze$
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 44
Rejestracja: 25 lip 2007, 10:05
Lokalizacja: Mońki

Post autor: Ramze$ » 07 kwie 2008, 14:03

Sprawdź dokładnie tak jak pisali szczelność układu i czy nigdzie rurka nie jest załamana. :D No i oczywiście centralkę i kabelki do niej idące.
PoZdRaWiAm Ramze$

kubaa88
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 29
Rejestracja: 21 lis 2007, 17:37

:)

Post autor: kubaa88 » 11 kwie 2008, 12:48

witam mam identyczny problem w swoim audi dokładnie te same objawy ostatnio mi nie działał wogóle i teraz chodzi bz zarzutu;/ jak bedziez wiedział czy to popka albo coś innego to daj znac pozdrawiam

marsel88
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 9
Rejestracja: 18 gru 2007, 23:32

Post autor: marsel88 » 14 kwie 2008, 23:44

Miałem to samo u siebie :/ po wyjeciu pompki rozebrałem ja zauwazyłem wypalona Sciezke wiedziałem ze to pewnie przez to, nic nie miałem do stracenia. W miejsce tej sciezki wlutowałem kawłek przewodu i chodzi do tej pory. Zaoszczedziłem ok 150 zł

darek1231
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 84
Rejestracja: 09 maja 2008, 21:47
Lokalizacja: Podlasie

Post autor: darek1231 » 26 maja 2008, 21:09

w moim przypadku był uszkodzony przekaźnik po jego wymianie przez jakiś czas było dobrze a teraz jak się coś takiego dzieje to korzystam z gaśnicy która jest nad pompką po kilku uderzeniach (silnych) pompka działa bez zarzutów.

ppawlo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 136
Rejestracja: 11 sty 2008, 15:06
Lokalizacja: Różan/Wawa

Post autor: ppawlo » 26 maja 2008, 23:34

Jeśli pompka zaczyna działać po wstrząsach to należy winy upatrywać w zimnych lutach płytki sterownika. Przeważnie wystarczy przelutować miejsca wysoko prądowe (gniazdo wtyczki, przekaźniki).

Awatar użytkownika
Narki1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 161
Rejestracja: 27 maja 2008, 14:43
Lokalizacja: Swarzędz

Post autor: Narki1 » 28 maja 2008, 12:06

U mojego kolegi kable w klapie tylnej były połamane. Centralny działał w zależności od tego jak zamknął klapę. :lol:
Dochodziliśmy do tego trochę czasu ale się udało. Naprawa kabelków + sprężynkowa koszulka osłaniająca i śmiga.

Awatar użytkownika
chips
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 766
Rejestracja: 04 kwie 2007, 18:55
Lokalizacja: Kraśnik

Post autor: chips » 28 maja 2008, 21:05

Podejrzewam, że rozszczelnił się któryś z siłowników. Jak zamykasz to zasysa powietrze i się uszczelnia. Przy otwieraniu dmucha i się rozszczenia. Przerabiałem to w Passacie B3. Wsiąć do środka i niech ktoś ci zamyka i otwiera central, a ty słuchaj po kolei wszystkie siłowniki (włącznie z tymi w klapie i klapce od paliwa) Ten który będzie syczał jest do wymiany.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Centralny zamek, alarm, immobilajzer.”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga