[b4] Regulacja położenia maski
[b4] Regulacja położenia maski
Witam. Myłem ostatnio samochód i stwierdziłem, że linia maski nie leży idealnie nad reflektorami (tak jakby odchodziła przy nich w górę). Czy jest jakaś regulacja docisku maski?
Ostatnio zmieniony 22 gru 2014, 12:28 przez Bastek, łącznie zmieniany 1 raz.
Audi, przegub, jakiej firmy?
- soczewki;
- zderzak przód coupe;
- zderzak tył S2;
- TRESER lights;
- AZEV A porsche edition;
- springi -40mm JAMEX progressive
Długie proste są dla szybkich samochodów.
Ciasne zakręty są dla szybkich kierowców.
- soczewki;
- zderzak przód coupe;
- zderzak tył S2;
- TRESER lights;
- AZEV A porsche edition;
- springi -40mm JAMEX progressive
Długie proste są dla szybkich samochodów.
Ciasne zakręty są dla szybkich kierowców.
a moze pokombinuj z regulacja tych 2 bolców które sa umiejscowione na masce mozna je regulowac wkrecajac i wykrecajac
Moja fura- https://audi80.pl/viewtopic.php?t=12812
- Silvesters
- Forum Audi 80
- Posty: 107
- Rejestracja: 13 wrz 2007, 22:55
- Lokalizacja: Zgorzelec
Silvesters, w jaki sposób regulowałeś te bolce??? Ja próbowałem je wkręcić, ale kręciła się tylko sprężyna
Audi, przegub, jakiej firmy?
- soczewki;
- zderzak przód coupe;
- zderzak tył S2;
- TRESER lights;
- AZEV A porsche edition;
- springi -40mm JAMEX progressive
Długie proste są dla szybkich samochodów.
Ciasne zakręty są dla szybkich kierowców.
- soczewki;
- zderzak przód coupe;
- zderzak tył S2;
- TRESER lights;
- AZEV A porsche edition;
- springi -40mm JAMEX progressive
Długie proste są dla szybkich samochodów.
Ciasne zakręty są dla szybkich kierowców.
- IC69
- Przyjaciele
- Posty: 4800
- Rejestracja: 05 sty 2007, 22:48
- Imię: Irek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Warszawa
Bastek, kluczem płaskim 30mm lekko popuszczasz kontrę przy masce. Gdzieś mniej więcej na środku bolca jest taki chwyt na klucz 6mm za którego pomocą regulujesz jego długość. Podczas kręcenia zwróć uwagę na to czy bolec nie przesuwa się na boki (taka regulacja również jest) bo po zamknięciu pokrywy może sie zaciąć w gnieździe i będzie kłopot.
- Krycha
- Forum Audi 80
- Posty: 5244
- Rejestracja: 27 sty 2007, 18:47
- Imię: Krystian
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.6 ABC
- Lokalizacja: Starachowice
- Kontakt:
Dokładnie tak jak mówi IC69, . Sam u siebie dzisiaj regulowałem bo z jednej strony maska była za wysoko. I mi się maska zacięła bo krzywo bolca przykręciłem. I strachu było co niemiara bo nie mogłem otworzyć maski. Ale na chama wcisnąłem tam klucz 30mm i odkręciłem tego bolca. Jakoś poszło. Więc bądź ostrożny.
Dzięki za poradę. W poniedziałek biorę się za regulację
Audi, przegub, jakiej firmy?
- soczewki;
- zderzak przód coupe;
- zderzak tył S2;
- TRESER lights;
- AZEV A porsche edition;
- springi -40mm JAMEX progressive
Długie proste są dla szybkich samochodów.
Ciasne zakręty są dla szybkich kierowców.
- soczewki;
- zderzak przód coupe;
- zderzak tył S2;
- TRESER lights;
- AZEV A porsche edition;
- springi -40mm JAMEX progressive
Długie proste są dla szybkich samochodów.
Ciasne zakręty są dla szybkich kierowców.
- IC69
- Przyjaciele
- Posty: 4800
- Rejestracja: 05 sty 2007, 22:48
- Imię: Irek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Warszawa
Zdradę wam pewien bardzo prosty sposób na wyregulowanie tych bolcy
- popuszczamy lekko kontry przy bolcach, na tyle aby mogły się same wypośrodkować
- unieruchamiamy dźwignię linki w pozycji "otwarte" przywiązując ją do fotela lub przy
pomocy drugiej osoby
- zamykamy maskę i kilkakrotnie dociskamy ją do pasa, aby bolce się ustawiły
- na lekko uchylonej masce (bolce muszą częściowo jeszcze tkwić w gniazdach
dokręcamy kontry
- zwalniamy dźwignię i zamykamy maskę
- kontrolujemy czy wszystko się zamyka i otwiera bez problemów
- popuszczamy lekko kontry przy bolcach, na tyle aby mogły się same wypośrodkować
- unieruchamiamy dźwignię linki w pozycji "otwarte" przywiązując ją do fotela lub przy
pomocy drugiej osoby
- zamykamy maskę i kilkakrotnie dociskamy ją do pasa, aby bolce się ustawiły
- na lekko uchylonej masce (bolce muszą częściowo jeszcze tkwić w gniazdach
dokręcamy kontry
- zwalniamy dźwignię i zamykamy maskę
- kontrolujemy czy wszystko się zamyka i otwiera bez problemów
- hackthemilk
- Forum Audi 80
- Posty: 587
- Rejestracja: 14 maja 2009, 20:37
- Lokalizacja: LTM-LHR
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga