Na poczatek odkrecamy sobie pólke dla dobrego dostepu i mozliwosci przeciagniecia kabla zasilajacego z komory silnka. Odkrecamy 4 sróby na klucz nasadowy 8mm.
Nastpenie rozdzielamy bezpiecznik od kabla tak aby mozna było przeciagnac go do środka.
Znajdujemy sobie wolna przelotke gumowa, obcinamy dzyndzla i przeciagamy za pomoca sztywnego druta albo sróbokreta.
Kabel mamy w srodku, odkrecamy maskowanie pod otwieraniem maski... schowana sróbka krzyzakowa. Nastpenie zrywamy listwe progowa (energicznym szarpnieciem do góry) za pasem odkrecamy palcami plastikowa śrubke i zdejmujemy listwe progowa.
Następnie kładzimy tylny fotel, odkrecamy śróblke trzymajac koniec listwy progowej i przeciagamy przewody do bagaznika dostepnymi szczelinami.
Nasptnie kabel sygnałowy łaczymy z niebieskim (kabel sterujacy - wzbudzajacy wzmacniacz) i przeciagamy go identycznie jak ten z zasilaniem, mozemy kłasc je obok siebie bo sa doskonale ekranowanie i nie bedize zakłuceń.
Kable Sygnałowy przeciagamy przez dziure po półce do kieszeni radia...
Przez listwe progowa, wykozystujac mijscami orginalne zaciski do wiazke...
Az do bagaznika
![:-D](https://audi80.pl/images/smilies/lol.gif)
Kolejna rzecza która zrobiłem był wyłacznik wzmacniacza (zwykły wyłacznik na kablu sterujacym) taki bajer jak chcemy posłuchać muzy na postoju i nie katowac akumulatora basem. Za wyłcznik posłuzył mi stary przełacznik z zasilacza od komputer.
Na koniec pare dziurek w obudowie akumulatora (takie moze smieszne miejsce na bezpiecznik) ale nic innego nie przychodzilo mi do głowy
![:-P](https://audi80.pl/images/smilies/jezyk_oko.gif)
W bagazniku oczywiscie na koniec podłanczamy z wygodnego miejsca kabel masowy i po sprawie <ok>
Jako rzadkość bo raczej nie kazdy widział pokaze pasy pirotechniczne z mojej audiczki.
I jeszcze musze sie pochwalić nowym nabytkiem który napewno pomoze mi w rezaniu, troche sie wykasowalem ale warto było.
C . D. N jak bedize granie :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
![<piwo>](https://audi80.pl/images/smilies/piwo.gif)