Jak w temacie a konkretnie potrzebuje waszej pomocy w :
1. Jaki standardowy centralny zamek montowany byl w audi 80 b3.Dodam ze do kazdych drzwi biegnie rurka. Czy to aby nie zamek pneumatyczny??? Po drugie jesli na schemacie polaczeniowym jest masa i +12V to trzeba je polacz do przewodow masy i +12V centralnego zamka???
2. Jak podłaczyc w samochodzie przewody (2 brązowe) do kierunków??
[80 B3]Montaż alarmu - problem Pomocy!
no tak pompka jest w bagazniku.
Ale co dalej ... Pomocy!!!
podlaczylem sie pod zielono czerwony kabel bodajrze ktory rozcialem i podlaczylem wedlug schematu 3. Ale moze ta masa i 12 maja byc z centrali ...pali mi sie ciagle bezpiecznik na tych przewodach. Cos zle.
Pomożcie prosze ...
[ Dodano: 2008-06-02, 19:14 ]
Problem z centrala rozwiazany ...
Ale co z kierunkami jak sie pod nie podpiac z alarmu ... czy ktos wie albo moze ktos juz to robil ???????
Ale co dalej ... Pomocy!!!
podlaczylem sie pod zielono czerwony kabel bodajrze ktory rozcialem i podlaczylem wedlug schematu 3. Ale moze ta masa i 12 maja byc z centrali ...pali mi sie ciagle bezpiecznik na tych przewodach. Cos zle.
Pomożcie prosze ...
[ Dodano: 2008-06-02, 19:14 ]
Problem z centrala rozwiazany ...
Ale co z kierunkami jak sie pod nie podpiac z alarmu ... czy ktos wie albo moze ktos juz to robil ???????
Plus i masa ma być podłączone na stałe. Stały (+) znajdziesz pod skrzynką bezpieczników a masę po lewej stronie nóg kierowcy - śrubki M6 przyspawane do karoserii. Biały i pomarańczowo - czarny z alarmu podłączasz do zielono niebieskiego ori przewodu który idzie do siłownika w drzwiach kierowcy. Przecinasz ten przewód w jednym miejscu i pomarańczowo - czarny kabel łączysz z końcem zielono - niebieskiego od strony drzwi a biały z drugim końcem. Przewody od kierunków wychodzą z żółtej kostki pod kierownicą - czarno -żółty i czarno - biały.
Tutaj wszystko znajdziesz:
viewtopic.php?t=12965
Tutaj wszystko znajdziesz:
viewtopic.php?t=12965
Ostatnio zmieniony 02 cze 2008, 22:38 przez Kubik, łącznie zmieniany 1 raz.
dzieki za info i wrzucenie tematu... ja go nie znalazlem ... mimo to zrobilemten centralny juz wczesniej napisałem wyżej ... za zainteresowanie wielkie dzieki ...kubik
Mój problem z centrala polegał na tym by znaleźć odpowiednie przewody rozciac ten ktory podaje sygnal rozciac go i podlaczyc pod dwa przewody z alarmu ... tu zrobilem maly bladbo odwrotnie polaczylem te przewody ... na schemacie jest bialy od strony kompresora i pomaranczowo czarny od centrali a ja zrobilem odwrotnie wynikiem czego bylo zwarcie i palenie bezpiecznika na bialym przewodzie ... otworzylem sobie drwi sciagnalem tapicerke przemierzylem bezposrednio przy silowniku przewody odszukalem pod kiera i podlaczylem sie poprawnie a przy okazji naprawilem sobie szybke elektryczna ...
Teraz jedynie mam problem z kierunkami nie blyskaja mi ... wiem ze pod kierasa prewody czarno/bialy i zielono/czarny na nich jest 12 i po wrzuceniu kierunku obojetnie w ktora strone i na ktorym przewodzie zawsze jest to samo i napiecie pulsuje ... nie wiem jak sie mam podpiac czy musze odseparowac to dioda prostownicza czy bezposrednio przewodami z alarmu ... probowalem na kady sposob i co chwile wywala mi glowny bezpiecznik z alarmu ... i kapa juz nie wiem ...
poszukam jeszcze na foro moze znajde skoro
napisal mi ładnie że bylo ...jasiekddd
wielkie dzieki chlopaki
jak cos wiecie doradzcie <ok>