Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[80 B3]Montaż alarmu - problem Pomocy!

ODPOWIEDZ
dadid_
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 134
Rejestracja: 24 gru 2007, 14:26
Lokalizacja: Siem-ce

[80 B3]Montaż alarmu - problem Pomocy!

Post autor: dadid_ » 01 cze 2008, 22:19

Jak w temacie a konkretnie potrzebuje waszej pomocy w :

1. Jaki standardowy centralny zamek montowany byl w audi 80 b3.Dodam ze do kazdych drzwi biegnie rurka. Czy to aby nie zamek pneumatyczny??? Po drugie jesli na schemacie polaczeniowym jest masa i +12V to trzeba je polacz do przewodow masy i +12V centralnego zamka???

2. Jak podłaczyc w samochodzie przewody (2 brązowe) do kierunków??
KUPIĘ LAMPY TYŁ (TAKIE JAK OD B4) CZERWONE DO MOJEJ B3 - PROSZE O PW JAK KTOS MOZE PUSCIĆ.

Awatar użytkownika
misiek440
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 917
Rejestracja: 03 cze 2007, 12:05
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: misiek440 » 02 cze 2008, 06:53

ja nie montowałem bo już był, ale standartowo centralka jest pneumatyczna, pompke masz w bagażniku po prawej stronie po odchyleniu wykładziny
Było b3 3A + blos
jest:
--------Vectra A C20NE----------
------- Omega 3.0 MV6 x30XE----------

dadid_
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 134
Rejestracja: 24 gru 2007, 14:26
Lokalizacja: Siem-ce

Post autor: dadid_ » 02 cze 2008, 08:08

no tak pompka jest w bagazniku.

Ale co dalej ... Pomocy!!!

podlaczylem sie pod zielono czerwony kabel bodajrze ktory rozcialem i podlaczylem wedlug schematu 3. Ale moze ta masa i 12 maja byc z centrali ...pali mi sie ciagle bezpiecznik na tych przewodach. Cos zle.

Pomożcie prosze ...

Obrazek

[ Dodano: 2008-06-02, 19:14 ]
Problem z centrala rozwiazany ...

Ale co z kierunkami jak sie pod nie podpiac z alarmu ... czy ktos wie albo moze ktos juz to robil ???????
KUPIĘ LAMPY TYŁ (TAKIE JAK OD B4) CZERWONE DO MOJEJ B3 - PROSZE O PW JAK KTOS MOZE PUSCIĆ.

Awatar użytkownika
Kubik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2399
Rejestracja: 04 cze 2007, 22:10
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: Kubik » 02 cze 2008, 22:06

Plus i masa ma być podłączone na stałe. Stały (+) znajdziesz pod skrzynką bezpieczników a masę po lewej stronie nóg kierowcy - śrubki M6 przyspawane do karoserii. Biały i pomarańczowo - czarny z alarmu podłączasz do zielono niebieskiego ori przewodu który idzie do siłownika w drzwiach kierowcy. Przecinasz ten przewód w jednym miejscu i pomarańczowo - czarny kabel łączysz z końcem zielono - niebieskiego od strony drzwi a biały z drugim końcem. Przewody od kierunków wychodzą z żółtej kostki pod kierownicą - czarno -żółty i czarno - biały.

Tutaj wszystko znajdziesz:

viewtopic.php?t=12965
Ostatnio zmieniony 02 cze 2008, 22:38 przez Kubik, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
jasiekddd
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 146
Rejestracja: 01 lis 2007, 14:02
Lokalizacja: Biała Podl

Post autor: jasiekddd » 02 cze 2008, 22:30

<bylo> wałkowane na forum ze 100 razy. szukaj

dadid_
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 134
Rejestracja: 24 gru 2007, 14:26
Lokalizacja: Siem-ce

Post autor: dadid_ » 03 cze 2008, 10:41

kubik
dzieki za info i wrzucenie tematu... ja go nie znalazlem ... mimo to zrobilemten centralny juz wczesniej napisałem wyżej ... za zainteresowanie wielkie dzieki ...

Mój problem z centrala polegał na tym by znaleźć odpowiednie przewody rozciac ten ktory podaje sygnal rozciac go i podlaczyc pod dwa przewody z alarmu ... tu zrobilem maly bladbo odwrotnie polaczylem te przewody ... na schemacie jest bialy od strony kompresora i pomaranczowo czarny od centrali a ja zrobilem odwrotnie wynikiem czego bylo zwarcie i palenie bezpiecznika na bialym przewodzie ... otworzylem sobie drwi sciagnalem tapicerke przemierzylem bezposrednio przy silowniku przewody odszukalem pod kiera i podlaczylem sie poprawnie a przy okazji naprawilem sobie szybke elektryczna ...


Teraz jedynie mam problem z kierunkami nie blyskaja mi ... wiem ze pod kierasa prewody czarno/bialy i zielono/czarny na nich jest 12 i po wrzuceniu kierunku obojetnie w ktora strone i na ktorym przewodzie zawsze jest to samo i napiecie pulsuje ... nie wiem jak sie mam podpiac czy musze odseparowac to dioda prostownicza czy bezposrednio przewodami z alarmu ... probowalem na kady sposob i co chwile wywala mi glowny bezpiecznik z alarmu ... i kapa juz nie wiem ...

poszukam jeszcze na foro moze znajde skoro
jasiekddd
napisal mi ładnie że bylo ...

wielkie dzieki chlopaki

jak cos wiecie doradzcie <ok>
KUPIĘ LAMPY TYŁ (TAKIE JAK OD B4) CZERWONE DO MOJEJ B3 - PROSZE O PW JAK KTOS MOZE PUSCIĆ.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Centralny zamek, alarm, immobilajzer.”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga