Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[80 B3 1.8] Brak przyspieszenia i prędkości

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
dj_krzynio
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 9
Rejestracja: 02 cze 2008, 18:03

[80 B3 1.8] Brak przyspieszenia i prędkości

Post autor: dj_krzynio » 02 cze 2008, 22:04

Witam. Kupiłem ostatnio Audi 80 B3 1.8s z 1987r.(gaźnik)nie pojedzie tym
samochodem szybciej niż 130km/h a do tego po mieście pali 18l gazu a na
trasie 14l gazu !!! Proszę pomóżcie !!!! POZDRAWIAM

gandii2
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 19
Rejestracja: 26 maja 2008, 12:22
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: gandii2 » 03 cze 2008, 09:53

witam ,napisz jakie masz obroty przy tych 130km\h oraz określ więcej szczegółów-z tego co napisałeś wynikać mogą jedynie takie rzeczy jak to że masz np.zaciągnięty ręczny i nie idzie jechać więcej ;-) pozdr

dj_krzynio
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 9
Rejestracja: 02 cze 2008, 18:03

Post autor: dj_krzynio » 03 cze 2008, 21:13

Przy prędkości 130km/h mam jakieś 4,5tyś i dalej nie idzie.....ręczny działa dobrze i napewno go spuszczam przed ruszeniem ;p;p;p ile powinna paliś i z jaką prędkościa jeździć ??

Awatar użytkownika
Drizzt
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 33
Rejestracja: 23 sty 2008, 19:00
Lokalizacja: WLKP

Post autor: Drizzt » 03 cze 2008, 21:21

Pierwsza sprawa: Czy sytuacja wygląda tak samo niezależnie od tego czy jedzie na gazie czy na benzynce?

Druga sprawa: Pali zdecydowanie za dużo - moja B3 1.6 w mieście max spala 12 LPG (korki), na trasie zdarza się zejść do 8 przy jeździe ok 90km/h ;)

Jaką masz instalkę (generacja, firma)? Jaki jest przebieg tej instalacji i co było tam dotychczas wymieniane? Byłeś na jakimś przeglądzie tej instalki ostatnio? ;)

dj_krzynio
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 9
Rejestracja: 02 cze 2008, 18:03

Post autor: dj_krzynio » 03 cze 2008, 21:24

tak samo jest na benzynie jak i na gazie. ostatnio była robiona regeneracja parownika, ale przedtem było tak samo. Więcej nie odpowiem bo nie wiem :-P

Awatar użytkownika
Drizzt
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 33
Rejestracja: 23 sty 2008, 19:00
Lokalizacja: WLKP

Post autor: Drizzt » 03 cze 2008, 21:35

dj_krzynio pisze:tak samo jest na benzynie jak i na gazie. ostatnio była robiona regeneracja parownika, ale przedtem było tak samo. Więcej nie odpowiem bo nie wiem :-P
Szkoda, bo to wiele by wyjaśniło ;) Na Twoim miejscu udałbym się do jakiegoś warsztatu raczej...

Jeśli świece i filtr powietrza są OK to może niedomaga filtr paliwa? Czy na niższych biegach się muli?

Awatar użytkownika
goldi j51
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3625
Rejestracja: 01 kwie 2007, 19:01
Imię: Robert
Model: Audi A6
Nadwozie: Sedan
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: goldi j51 » 04 cze 2008, 10:30

a ja bym zaczął od sprawdzenia ciśnienia w cylindrach jeżeli autko tak samo zachowuje się na benzynie i na gazie a pózniej szukał dalej :-D

dj_krzynio
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 9
Rejestracja: 02 cze 2008, 18:03

Post autor: dj_krzynio » 04 cze 2008, 12:41

hehe, wymieniłem dziś rozrząd i jest o niebo lepiej :-) tylko jeszcze nie do końca :-( Gaz mam ten zwykły nie sekwencyjn, bez elektryki. A jest możliwość żebym ja miał katalizator jak mam gaźnik ??

Dziki
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 996
Rejestracja: 18 sty 2007, 16:32
Lokalizacja: LBI

Post autor: Dziki » 04 cze 2008, 14:17

w NE nie ma katalizatora jest jedynie początkowy tłumik który z zewnatrz wyglada jak kat

WOJTEK26
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4041
Rejestracja: 01 lut 2007, 08:15
Lokalizacja: Jelenia G

Post autor: WOJTEK26 » 04 cze 2008, 16:15

Na poczatek sprawdź jaką średnicę miksera masz załozona na gaźnik a po drugie sprawdź czy otwiera sie 2 przepustnica.

Awatar użytkownika
bloku
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1935
Rejestracja: 21 lip 2007, 22:39
Imię: Michal
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Reda
Kontakt:

Post autor: bloku » 04 cze 2008, 17:29

Skoro jest gaźnik....to przypuszczalnie jest za to wienien... Warto zobaczyć czy ktoś czasem przypadkiem nie zmieniał go i założył np od starszych silników 1,3 gdzie był Keihin lub Pierburg 1B - strasznie zamulały. Po drugie tego rodzaju gaźniki jak 2B2 i 2B5 oraz 2E2 i 2E5 miały problemy ze ssaniem...co powodowało zmniejszenie dawki powietrza do mieszanki... Najlepiej rozebrać gaźnik i delikatnei przeczyścić. Jedno wazne ostrzeżenie...dokładnie zapamietac jego budowe i dobrze złożyć...inaczej nei będzie działał lub bedzie kulał - może własnie ktoś go źle poskładał.

Awatar użytkownika
dexx
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 567
Rejestracja: 28 lut 2008, 15:59
Lokalizacja: Jarocin
Kontakt:

Post autor: dexx » 04 cze 2008, 18:22

Dziki pisze:w NE nie ma katalizatora jest jedynie początkowy tłumik który z zewnatrz wyglada jak kat
Tak? Czyli są w sumie 3 tłumiki? A w dowodzie mam wpisane 1.8 kat. ? Już sam nic nie wiem <osohozi>

WOJTEK26
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4041
Rejestracja: 01 lut 2007, 08:15
Lokalizacja: Jelenia G

Post autor: WOJTEK26 » 05 cze 2008, 10:34

Były katalizatory tylko nie regulowane + tłumik srodkowy przed tylna osia i końcowy

dj_krzynio
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 9
Rejestracja: 02 cze 2008, 18:03

Post autor: dj_krzynio » 06 cze 2008, 18:00

Więc tak, katalizator mam, bo ma miejsce na sonde, silnik podobno jest jakiś ABT czy jakoś tak. Okazało się,że średnice miksera miałem 36mm a powinna byc 32mm. Gazownik sprytnie załatwił ten problem bez wymiany miksera i samochód wreszcie ma kopa :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

WOJTEK26
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4041
Rejestracja: 01 lut 2007, 08:15
Lokalizacja: Jelenia G

Post autor: WOJTEK26 » 09 cze 2008, 09:12

ABT w B3 to raczej nie, najwazniejsze ze auto zaczęło jeździc

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl