Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 1Z] Problem z przyspieszeniem

Awatar użytkownika
blacksjz
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 514
Rejestracja: 12 kwie 2008, 17:50
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój

[B4 1Z] Problem z przyspieszeniem

Post autor: blacksjz » 04 cze 2008, 17:23

Witam przedwczoraj przejechałem sie kolegi passatem b4 97 r 1.9 TDI 90 km , jak sie nie myle sa to silniki o podobnej konstrukcji . Mój problem polega na tym iż u kolegi turbo ciagnie na każdym biegu od początku do końca a w moim dopiero po przekroczeniu 2400 obr . Ogólnie auto idzie słabo ... W czym może być problem >? pozdrawiam

Awatar użytkownika
Solskier
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4315
Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
Imię: Sebastian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2,2 AAN
Lokalizacja: Kłodzko
Kontakt:

Post autor: Solskier » 04 cze 2008, 19:42

Moze tylko Ci sie wydaje ze jest probem, bo w passacie jest turbo sterowne identycznie i załaczna sie miej wiecej w tym samym czasie to nie VNT ze ciagnie od samego poczatku do samego końca. Pozatym pasek jest lzejszy to raz a dwa czy masz audi na przepływce boscha czy pierburga - bo to tez odczuwalan róznica w jezdzie. A jesli nadal interesuje Cie czy moze coś nie domaga to zrób logi dynamiczne grupy 003, 008, 011, wtedy mniej wiecej bedzie wszystko wiadomo (logi oczywiscie jesli jest to przepływka pierburga) <ok>

Awatar użytkownika
blacksjz
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 514
Rejestracja: 12 kwie 2008, 17:50
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój

Post autor: blacksjz » 04 cze 2008, 19:58

na przepływce boscha

Awatar użytkownika
kyjo
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 877
Rejestracja: 23 wrz 2007, 11:01
Lokalizacja: RKR

Post autor: kyjo » 04 cze 2008, 21:17

jeszcze pozostaje ci sprawdzić wężyki od turbo filtry w jakim sa stanie bo za duzo to nie wyczarujesz

karol121
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1077
Rejestracja: 09 lis 2007, 11:06
Lokalizacja: Sandomierz

Post autor: karol121 » 04 cze 2008, 21:45

podlacz manometr i sprawdz ile to twoje turbo popmpuje, silnmikz przepływka bosha tznklapkowa bedzie slabszy niz na pirburgu nawet róznia sie momentem na boshu ma 182 Nm a na pirburgu 202Nm ale obydwa silniki maja 90km, o ile sie nie myle to turbinki maja inne tzn typ ja tez mam na boshu i mam tez passata b4 i jest róznicapassat lepiej z dolu ciagnie

przemik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 608
Rejestracja: 10 sie 2007, 11:16
Lokalizacja: Konskie/Warszawa

Post autor: przemik » 04 cze 2008, 22:14

Zaloguj VAG iem grupe 000 w tescie statycznym i dynnamicznym... podpowiedz co i jak powinno byc masz tutaj :

viewtopic.php?t=16795

Pozdr

Awatar użytkownika
hascher85
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 67
Rejestracja: 04 cze 2007, 22:10
Lokalizacja: Legnica

Post autor: hascher85 » 09 lip 2008, 13:49

sprawa wygląda tak jak napisał kolega karol121, passat ma lepszy moment jest bardziej rozbudowany elektronicznie, czy jest lżejszy to sie nie zgodze bo mam kombiaka 1Z 96 rok i wazy tyle samo co moja niunia, przyspieszenie ma duzo lepsze ale niestyety cos za cos idzie max 160 km a moja niunia poszła 195 km, taka róznica moze byc spowodowana tym ze pasat ma kółka 14 cali i oponki 195, natomiast moja audiczka 16 cali i opony tył 225 a przód 215, ciężej jej ruszyć ale za to jak sie rozbuja idzie lepiej 8-)

Awatar użytkownika
MichałK
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 104
Rejestracja: 09 lis 2007, 01:42
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: MichałK » 13 lip 2008, 22:46

Pozatym passat ma inne przełożenia na skrzyni biegów , a co do osiagów na przepływce boscha to po chipie mozna zejsc ponizej 11sekund do setki... :)

Krzylu
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 204
Rejestracja: 21 cze 2008, 23:45
Lokalizacja: ZPL

Post autor: Krzylu » 15 lip 2008, 21:37

MichałK, chipuja ten gowniany silnik gdzies?? myslalem ze z tym juz nic sie nieda zrobic

Awatar użytkownika
Tdi B4 117Ps
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 123
Rejestracja: 25 lis 2007, 14:41
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: Tdi B4 117Ps » 15 lip 2008, 22:03

Krzylu,
Krzylu pisze: chipuja ten gowniany silnik gdzies?
o ci chodzi :?: Jaki silnik :roll: Bo nie rozumiem :->

Krzylu
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 204
Rejestracja: 21 cze 2008, 23:45
Lokalizacja: ZPL

Post autor: Krzylu » 15 lip 2008, 22:12

rozgladnij sie troche to bedziesz wiedzial o jakim silniku jest mowa
1Z sprzed 94roku czyli kibel osprzet ;)

Awatar użytkownika
MichałK
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 104
Rejestracja: 09 lis 2007, 01:42
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: MichałK » 16 lip 2008, 00:53

Krzylu pisze:MichałK, chipuja ten gowniany silnik gdzies?? myslalem ze z tym juz nic sie nieda zrobic
We wrocławiu u znajomego...moge podac namiar jak kogos interesuje. Miałem wgrany gotowy program , a jaka mam moc to nie wiem .
Zastanawiam sie jaka role odgrywa srubka regulacyjna przy przepływomierzu , sprobuje to dokłanie przeanalizować , jak miałem ja maksymalnie wkrecona to miałem jakby wieksze spalanie , teraz mam maksymalnie wykrecona i na zbiorniku robie 1000km a jezdze ciagle po miescie lub na krótkich odzcinkach poza miastem...

karol121
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1077
Rejestracja: 09 lis 2007, 11:06
Lokalizacja: Sandomierz

Post autor: karol121 » 16 lip 2008, 07:00

michal a ty masz na boschu :?:

Krzylu
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 204
Rejestracja: 21 cze 2008, 23:45
Lokalizacja: ZPL

Post autor: Krzylu » 16 lip 2008, 14:23

MichałK, grzebaliscie cos z cisnieniem doladowania??
bo garretta t2 mozna manualnie podkrecic

jaki koszt takiego chipsa i ile juz smigasz na nim
co za srubka przy przeplywce ??

Awatar użytkownika
hascher85
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 67
Rejestracja: 04 cze 2007, 22:10
Lokalizacja: Legnica

Post autor: hascher85 » 16 lip 2008, 14:32

napisz coś wiecej o tej śrubce i tuningu turbo ;-)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl