[B4 1Z] Problem z przyspieszeniem
[B4 1Z] Problem z przyspieszeniem
Witam przedwczoraj przejechałem sie kolegi passatem b4 97 r 1.9 TDI 90 km , jak sie nie myle sa to silniki o podobnej konstrukcji . Mój problem polega na tym iż u kolegi turbo ciagnie na każdym biegu od początku do końca a w moim dopiero po przekroczeniu 2400 obr . Ogólnie auto idzie słabo ... W czym może być problem >? pozdrawiam
- Solskier
- Forum Audi 80
- Posty: 4315
- Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
- Imię: Sebastian
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2,2 AAN
- Lokalizacja: Kłodzko
- Kontakt:
Moze tylko Ci sie wydaje ze jest probem, bo w passacie jest turbo sterowne identycznie i załaczna sie miej wiecej w tym samym czasie to nie VNT ze ciagnie od samego poczatku do samego końca. Pozatym pasek jest lzejszy to raz a dwa czy masz audi na przepływce boscha czy pierburga - bo to tez odczuwalan róznica w jezdzie. A jesli nadal interesuje Cie czy moze coś nie domaga to zrób logi dynamiczne grupy 003, 008, 011, wtedy mniej wiecej bedzie wszystko wiadomo (logi oczywiscie jesli jest to przepływka pierburga) <ok>
podlacz manometr i sprawdz ile to twoje turbo popmpuje, silnmikz przepływka bosha tznklapkowa bedzie slabszy niz na pirburgu nawet róznia sie momentem na boshu ma 182 Nm a na pirburgu 202Nm ale obydwa silniki maja 90km, o ile sie nie myle to turbinki maja inne tzn typ ja tez mam na boshu i mam tez passata b4 i jest róznicapassat lepiej z dolu ciagnie
Zaloguj VAG iem grupe 000 w tescie statycznym i dynnamicznym... podpowiedz co i jak powinno byc masz tutaj :
viewtopic.php?t=16795
Pozdr
viewtopic.php?t=16795
Pozdr
sprawa wygląda tak jak napisał kolega karol121, passat ma lepszy moment jest bardziej rozbudowany elektronicznie, czy jest lżejszy to sie nie zgodze bo mam kombiaka 1Z 96 rok i wazy tyle samo co moja niunia, przyspieszenie ma duzo lepsze ale niestyety cos za cos idzie max 160 km a moja niunia poszła 195 km, taka róznica moze byc spowodowana tym ze pasat ma kółka 14 cali i oponki 195, natomiast moja audiczka 16 cali i opony tył 225 a przód 215, ciężej jej ruszyć ale za to jak sie rozbuja idzie lepiej 8-)
- Tdi B4 117Ps
- Forum Audi 80
- Posty: 123
- Rejestracja: 25 lis 2007, 14:41
- Lokalizacja: Gdańsk
- Kontakt:
We wrocławiu u znajomego...moge podac namiar jak kogos interesuje. Miałem wgrany gotowy program , a jaka mam moc to nie wiem .Krzylu pisze:MichałK, chipuja ten gowniany silnik gdzies?? myslalem ze z tym juz nic sie nieda zrobic
Zastanawiam sie jaka role odgrywa srubka regulacyjna przy przepływomierzu , sprobuje to dokłanie przeanalizować , jak miałem ja maksymalnie wkrecona to miałem jakby wieksze spalanie , teraz mam maksymalnie wykrecona i na zbiorniku robie 1000km a jezdze ciagle po miescie lub na krótkich odzcinkach poza miastem...