[B3 1,6TD 90r] Problem z silnikiem
-
- Forum Audi 80
- Posty: 8
- Rejestracja: 05 cze 2008, 20:50
[B3 1,6TD 90r] Problem z silnikiem
Witam
Mam problem z silnikiem mianowicie przy temp.powyżej 90 st .C silnik gaśnie , jakby nie dostawał paliwa . Wymieniłem filtr paliwa i jets układ szczelny Oczywiście jest dużo słabszy nie osiąga 3500 tyś obr.
Mechanik twierdz że to może być pompa wtryskowa. Czy ktoś może mi coś podpowiedzieć w tym temacie?
Czy na komputerze coś wykazałoby? mechanik twierdzi że ten rocznik B3 90 na kompie nic nie wykaże.
Pozdrawiam
Mam problem z silnikiem mianowicie przy temp.powyżej 90 st .C silnik gaśnie , jakby nie dostawał paliwa . Wymieniłem filtr paliwa i jets układ szczelny Oczywiście jest dużo słabszy nie osiąga 3500 tyś obr.
Mechanik twierdz że to może być pompa wtryskowa. Czy ktoś może mi coś podpowiedzieć w tym temacie?
Czy na komputerze coś wykazałoby? mechanik twierdzi że ten rocznik B3 90 na kompie nic nie wykaże.
Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 05 cze 2008, 21:34 przez [usunięty] darius64, łącznie zmieniany 1 raz.
Stawiam koledze na pompe ... mam tez b3 z 91roku i dokladnie ten sam motyw jak samochod zimny super jezdzi ... jak sie rozgrzeje to ciezko z przyspieszeniem ... pompa do sprawdzenia ... mnie dodatkowo poszly w pompie oringi i mam do uszczelnienia bo cieknie i lapie powietrza ....
Poczatkowo myslalem ze to turbina ale ona łapie przy 30 tys obrotow wiec pompa musi podawac zla dawke paliwa i kapa ...
mechanicy cenia za to roznie i bajki pisza ... aktualnie szukam mechanika ...
jeden za uzywana pompe chce 800 zl a na alegro sa po 300 ... inny policzył mi ze rozmontowanie i zmontowanie z uszczelnieniem tysiaczek ... szukam naprawde fachowca ...
Sprobuj zwrocic uwage na pompe czy tez ci nie cieknie ...
Poczatkowo myslalem ze to turbina ale ona łapie przy 30 tys obrotow wiec pompa musi podawac zla dawke paliwa i kapa ...
mechanicy cenia za to roznie i bajki pisza ... aktualnie szukam mechanika ...
jeden za uzywana pompe chce 800 zl a na alegro sa po 300 ... inny policzył mi ze rozmontowanie i zmontowanie z uszczelnieniem tysiaczek ... szukam naprawde fachowca ...
Sprobuj zwrocic uwage na pompe czy tez ci nie cieknie ...
- Solskier
- Forum Audi 80
- Posty: 4315
- Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
- Imię: Sebastian
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2,2 AAN
- Lokalizacja: Kłodzko
- Kontakt:
No niestaty ceny za regeneracje pomp wtryskowych sa wysokie a zwłaszcza jak w gre wchodzi wymiana któryś elementów...dla przykładu nowy rozdzielacz wtrysku to kwota około 700-800zł.dadid_ pisze:mechanicy cenia za to roznie i bajki pisza ... aktualnie szukam mechanika ...
jeden za uzywana pompe chce 800 zl a na alegro sa po 300 ... inny policzył mi ze rozmontowanie i zmontowanie z uszczelnieniem tysiaczek ... szukam naprawde fachowca ...
-
- Forum Audi 80
- Posty: 8
- Rejestracja: 05 cze 2008, 20:50
Dzięki wszystkim za rady.
Czy w wypadku wadliwej pompy silnik osiąga szybko temp.? Bo umnie tak jest.
W zakresie od 3500 obr. moc spada.
Mechanicy nic mi nie mówili o elektrozaworze
W poniedziałek umówiony jestem na wyjęcie pompy a potem jadę z nią do fachowca . Widzę że kwoty regeneracji są kosmiczne, więc trzeba się głęboko zastanowić czy wydać na reg. czy też kupić inną.
Napiszę co dalej w tej sprawie, może fachowiec będzie dość tani. To dam na niego namiary.
Pozdrawiam
Czy w wypadku wadliwej pompy silnik osiąga szybko temp.? Bo umnie tak jest.
W zakresie od 3500 obr. moc spada.
Mechanicy nic mi nie mówili o elektrozaworze
W poniedziałek umówiony jestem na wyjęcie pompy a potem jadę z nią do fachowca . Widzę że kwoty regeneracji są kosmiczne, więc trzeba się głęboko zastanowić czy wydać na reg. czy też kupić inną.
Napiszę co dalej w tej sprawie, może fachowiec będzie dość tani. To dam na niego namiary.
Pozdrawiam