Witam. Mam wielki problem z moją audiczką. Mianowicie wywala mi płyn do zbiorniczka wyrównawczego jak odkręcę korek. Woda jest zimna i wylatują bąbelki powietrza. Może opisze objawy:
- temperatura rośne gwałtownie do 110 st C.
- twardy górny wąż przy chłodnicy (bardzo gorący).
- twardy waż przy chłodnicy dolny(zimny).
- nie załącza się wentylator
- grzeje się do 110 i zapewne więcej po paru km.
- nic ostatnio a przynajmniej od 300km nie robiłem przy układzie chłodzenia.
Jeszcze nic nie sprawdzałem nie wiem od czego zacząć.
Z góry dziękuję za pomoc.
[ Dodano: 2008-06-08, 23:28 ]
KAPSEL-CK
[ Dodano: 2008-06-08, 23:28 ]
KAPSEL-CK
[B3 2.0 16V] problem z ukladem chłodzenia
- Grzegorzbielsko
- Forum Audi 80
- Posty: 647
- Rejestracja: 16 sty 2008, 22:18
- Lokalizacja: bielsko-biała
Dodam że absolutnie nie wolno jeździć takim samochodem ani odpalać silnika bo przegrzanie rozwali ci silnik - gumki, pierścienie, a uszkodzona uszczelka głowicy powoduje że do oleju dostanie się płyn chłodniczy, co z kolei rozwala łożyska.
Także na hol/lawetę i do warsztatu kolego :lol:
Przy okazji zdjętej głowicy polecam zweryfikować stan bloku silnika - pierścionki, gładzie cylindrów itp - to już wiele pracy nie kosztuje jak jest zdjęta głowica a twoje autko ma napewno nalatane parę setek tysięcy km. i będziesz miał bezcenną wiedzę co czeka silniczek za trochę.
Także na hol/lawetę i do warsztatu kolego :lol:
Przy okazji zdjętej głowicy polecam zweryfikować stan bloku silnika - pierścionki, gładzie cylindrów itp - to już wiele pracy nie kosztuje jak jest zdjęta głowica a twoje autko ma napewno nalatane parę setek tysięcy km. i będziesz miał bezcenną wiedzę co czeka silniczek za trochę.
- Grzegorzbielsko
- Forum Audi 80
- Posty: 647
- Rejestracja: 16 sty 2008, 22:18
- Lokalizacja: bielsko-biała
za 600 to można zrobić kolego kompletną regenerację głowicy i to w Warszawie gdzie jest najdrożej - np. tutaj: www.nos.motoogloszenia.plZajcew pisze:najlepiej nie rob remontu silnika tylko kup caly uzywany cena 700-800 pln, a za sama wymiane uszczelniaczy zaworowych zaplacisz jakies 600 stow
Co do wymiany na drugi używany silnik - to kontrowersyjne bo skąd wiesz co trapi ten egzemplarz wymontowany albo jako zarżnięty z takiego samego auta i na chama sprzedany, albo z niuńki po dzwonie, mając też koło 200-300 kkm za sobą?