Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[b4 2.0 ABK] Ciekawostka - remont silnika czy zmiana - koszt

Pomysły, pytania, spostrzeżenia odnośnie tuningu zawieszenia, silnika, układu napędowego.
Rychu_coupe
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 413
Rejestracja: 07 mar 2008, 12:53
Lokalizacja: z kontowni

[b4 2.0 ABK] Ciekawostka - remont silnika czy zmiana - koszt

Post autor: Rychu_coupe » 08 cze 2008, 23:48

witam otóż doszedłem do wniosku ze przydałby się juz w mojej audiczce remont silnika i o to jest pytanie czy bardziej opłaca się remont czy swap nie orjętuje się ktoś ile kosztuje remont? a gdybym robił swap na inny silnik 2.3 2.6 2.0 5cyl co musiałbym zmieniać?
Ostatnio zmieniony 20 lut 2011, 20:42 przez Rychu_coupe, łącznie zmieniany 2 razy.

Awatar użytkownika
Krycha
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5244
Rejestracja: 27 sty 2007, 18:47
Imię: Krystian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.6 ABC
Lokalizacja: Starachowice
Kontakt:

Post autor: Krycha » 09 cze 2008, 00:11

Jak masz kasę/chęci/możliwości/umiejętności to bierz się za swapa. Ale skoro piszesz ze brakuje Ci mocy to chyba nic innego w grę nie wchodzi.

Rychu_coupe
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 413
Rejestracja: 07 mar 2008, 12:53
Lokalizacja: z kontowni

Post autor: Rychu_coupe » 09 cze 2008, 00:16

abk też by wystarczył tylko chodzi tu o to że strzeliły gumki zaworków i nie doplinowałem oleju i teraz kopci ale spadku mocy nie ma

Awatar użytkownika
Krycha
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5244
Rejestracja: 27 sty 2007, 18:47
Imię: Krystian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.6 ABC
Lokalizacja: Starachowice
Kontakt:

Post autor: Krycha » 09 cze 2008, 00:17

To zrób remont i doprowadź resztę do fabrycznego stanu.

Rychu_coupe
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 413
Rejestracja: 07 mar 2008, 12:53
Lokalizacja: z kontowni

Post autor: Rychu_coupe » 09 cze 2008, 00:22

a nie orjętujesz się ile to może kosztować?

vigo1984sz
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 758
Rejestracja: 02 lut 2008, 16:20
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: vigo1984sz » 16 cze 2008, 13:48

Powiem tak za remont głowicy jak potrafisz wymienić sam uszczelniacze to nie zapłacisz więcej niż ok 200zl, tzn w tym liczę już nową uszczelkę, wypolerować sobie zawory możesz sam, i komplet nowych uszczelniaczy. Jeżeli wolisz nie robić tego sam to przeważnie biorą za to ok 250zl w warsztatach, jeśli masz głowicę w dobrym stanie to nawet obejdzie się bez planowania. Natomiast jeśli potrzebujesz zrobić już kapitalke razem z dołem silnika (pierścienie na tłokach) to w 1000zł razem z głowicą powinieneś się zmieścić. pozdrawiam

Rychu_coupe
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 413
Rejestracja: 07 mar 2008, 12:53
Lokalizacja: z kontowni

Post autor: Rychu_coupe » 16 cze 2008, 22:35

w 1000zł ale z częściami?

vigo1984sz
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 758
Rejestracja: 02 lut 2008, 16:20
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: vigo1984sz » 17 cze 2008, 13:15

Powiem Ci tak, jeśli robisz w głowicy tylko uszczelniacze, jest to koszt ok 50zl, do tego uszczelka ok 70zl, flansze pod kolektory 20 zlociszy, ew. planowanie głowicy jeśli masz rozebraną i dobrze poszukasz to za 50zl da sie zrobić (bynajmniej w okolicach szczecina). Jeśli chodzi o dół silnika zakładając, że nie musisz robić szlifu, to za pierścienie nominalne zapłacisz ok 130-150zl, za panewki jakoś mniej, już nie pamiętam dokładnie. No i wiadomo, że przy okazji możesz wymienić wszystkie paski itp, ale tego już nie liczę tutaj. Pozdrawiam

ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning mechaniczny”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl