Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep
Sklep Bestdrive

[b4 2.0 ABK] Ciekawostka - remont silnika czy zmiana - koszt

Pomysły, pytania, spostrzeżenia odnośnie tuningu zawieszenia, silnika, układu napędowego.
Rychu_coupe
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 413
Rejestracja: 07 mar 2008, 12:53
Lokalizacja: z kontowni

[b4 2.0 ABK] Ciekawostka - remont silnika czy zmiana - koszt

Post autor: Rychu_coupe » 08 cze 2008, 23:48

witam otóż doszedłem do wniosku ze przydałby się juz w mojej audiczce remont silnika i o to jest pytanie czy bardziej opłaca się remont czy swap nie orjętuje się ktoś ile kosztuje remont? a gdybym robił swap na inny silnik 2.3 2.6 2.0 5cyl co musiałbym zmieniać?
Ostatnio zmieniony 20 lut 2011, 20:42 przez Rychu_coupe, łącznie zmieniany 2 razy.

Awatar użytkownika
Krycha
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5244
Rejestracja: 27 sty 2007, 18:47
Imię: Krystian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.6 ABC
Lokalizacja: Starachowice
Kontakt:

Post autor: Krycha » 09 cze 2008, 00:11

Jak masz kasę/chęci/możliwości/umiejętności to bierz się za swapa. Ale skoro piszesz ze brakuje Ci mocy to chyba nic innego w grę nie wchodzi.

Rychu_coupe
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 413
Rejestracja: 07 mar 2008, 12:53
Lokalizacja: z kontowni

Post autor: Rychu_coupe » 09 cze 2008, 00:16

abk też by wystarczył tylko chodzi tu o to że strzeliły gumki zaworków i nie doplinowałem oleju i teraz kopci ale spadku mocy nie ma

Awatar użytkownika
Krycha
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5244
Rejestracja: 27 sty 2007, 18:47
Imię: Krystian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.6 ABC
Lokalizacja: Starachowice
Kontakt:

Post autor: Krycha » 09 cze 2008, 00:17

To zrób remont i doprowadź resztę do fabrycznego stanu.

Rychu_coupe
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 413
Rejestracja: 07 mar 2008, 12:53
Lokalizacja: z kontowni

Post autor: Rychu_coupe » 09 cze 2008, 00:22

a nie orjętujesz się ile to może kosztować?

vigo1984sz
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 758
Rejestracja: 02 lut 2008, 16:20
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: vigo1984sz » 16 cze 2008, 13:48

Powiem tak za remont głowicy jak potrafisz wymienić sam uszczelniacze to nie zapłacisz więcej niż ok 200zl, tzn w tym liczę już nową uszczelkę, wypolerować sobie zawory możesz sam, i komplet nowych uszczelniaczy. Jeżeli wolisz nie robić tego sam to przeważnie biorą za to ok 250zl w warsztatach, jeśli masz głowicę w dobrym stanie to nawet obejdzie się bez planowania. Natomiast jeśli potrzebujesz zrobić już kapitalke razem z dołem silnika (pierścienie na tłokach) to w 1000zł razem z głowicą powinieneś się zmieścić. pozdrawiam

Rychu_coupe
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 413
Rejestracja: 07 mar 2008, 12:53
Lokalizacja: z kontowni

Post autor: Rychu_coupe » 16 cze 2008, 22:35

w 1000zł ale z częściami?

vigo1984sz
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 758
Rejestracja: 02 lut 2008, 16:20
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: vigo1984sz » 17 cze 2008, 13:15

Powiem Ci tak, jeśli robisz w głowicy tylko uszczelniacze, jest to koszt ok 50zl, do tego uszczelka ok 70zl, flansze pod kolektory 20 zlociszy, ew. planowanie głowicy jeśli masz rozebraną i dobrze poszukasz to za 50zl da sie zrobić (bynajmniej w okolicach szczecina). Jeśli chodzi o dół silnika zakładając, że nie musisz robić szlifu, to za pierścienie nominalne zapłacisz ok 130-150zl, za panewki jakoś mniej, już nie pamiętam dokładnie. No i wiadomo, że przy okazji możesz wymienić wszystkie paski itp, ale tego już nie liczę tutaj. Pozdrawiam

ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning mechaniczny”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
opony samochodowe części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl