Witam!
Jestem posiadaczem Audi 80 b3 1.8s monowtrysk z 2 letnim gazem.
Problem w tym gdyż chcę odpalić ciepły silnik to raz pali na dotyk a raz musze bardzooo długo kręcic żeby zapalił nie wspominam o tym że przełącza mi się czasem na gaz gdy długo krece w czasie odpalania (zapłon i regulacja gazu?).Czyżby pompa paliwa powiedziała papa? ps:nie znalazłem takiego tematu na tym forum.
[80 B3 1.8s] Ciężko odpala ciepły
- Danek
- Forum Audi 80
- Posty: 3410
- Rejestracja: 27 cze 2007, 13:17
- Imię: Damian
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.2 KK
- Lokalizacja: Mazowsze
- Kontakt:
Dlaczego podejrzewam coś przy cewce? Bo za przełączanie na LPG w II generacji odpowiada sygnał o wysokości obrotów brany najczęściej z cewki WN. Jeśli przewód będzie miał przetartą izolację i będzie dotykał do masy to może tak być, że po rozgrzaniu silnika przewód ten dostanie zwarcia i silnik nie odpali bo albo straci iskrę albo iskra będzie się pojawiała w nieodpowiedniej chwili. Z tego samego powodu centralka LPG może zinterpretować takie zwarcie jako podwyższone obroty (iskrzenie) i automatycznie przełączy na LPG. Mogę się oczywiście mylić bo są to tylko przypuszczenia jednak nie raz spotkałem się z takim zjawiskiem. Sprawdź też połączenia masy (szczególnie przy elektrozaworach i reduktorze). Być może komputer LPG ma słabą masę i odłącza wtryskiwacz benzynowy ale nie załącza zaworów LPG.
sprawdziłem wszystko wygląda dobrze a silnik odpala jak chce z rana pali na dotyk ale jak zgaszę i chce zapalić jeszcze raz to już trwa długo nie mam pojęcia co jest wymienione były kable WN kopułka palec świece zgodnie z katalogiem.Często szybciej zapala mi jak dodam gazu przy uruchamianiu.Zastanawiam się nad wymianą pompy paliwa może za małe ciśnienie daje ?
Witam.
Ciężko pali na ciepłym silniku na benzynie. Przy wymianie filtra paliwa w moim 1.8s na gaźniku, zauważyłem że wężyk z filtra do pompki jest spękany i nieszczelny. Wymieniłem go mając nadzieję, że zacznie normalnie palić i tak jest, ale tylko przy zimnym silniku. Po rozgrzaniu go i ponownej próbie odpalenia ma problem ze startem. Zdarza się, że odpali na chwilkę i zgaśnie, tak jakby zaciągnął resztkę paliwa z filtru. Wężyk polałem ciepłą wodą i sprawdziłem szczelność i wydaje się dobry. Mógłby być filtr zamontowany odwrotnie czy coś takiego? Na nim nie ma żadnych oznaczeń.
Jeżdżę na LPG instalacji chyba pierwszej generacji. W każdym razie mam przełącznik między PB a LPG. Staram się zawsze odpalać z PB szczególnie gdy jest zimny. Na gazie gdy jest zimny pali dopiero za którymś razem ale to normalne, ciepły na gazie odpala niekiedy z małymi problemami. Może ktoś mi podpowiedzieć?
Ktokolwiek?
Ciężko pali na ciepłym silniku na benzynie. Przy wymianie filtra paliwa w moim 1.8s na gaźniku, zauważyłem że wężyk z filtra do pompki jest spękany i nieszczelny. Wymieniłem go mając nadzieję, że zacznie normalnie palić i tak jest, ale tylko przy zimnym silniku. Po rozgrzaniu go i ponownej próbie odpalenia ma problem ze startem. Zdarza się, że odpali na chwilkę i zgaśnie, tak jakby zaciągnął resztkę paliwa z filtru. Wężyk polałem ciepłą wodą i sprawdziłem szczelność i wydaje się dobry. Mógłby być filtr zamontowany odwrotnie czy coś takiego? Na nim nie ma żadnych oznaczeń.
Jeżdżę na LPG instalacji chyba pierwszej generacji. W każdym razie mam przełącznik między PB a LPG. Staram się zawsze odpalać z PB szczególnie gdy jest zimny. Na gazie gdy jest zimny pali dopiero za którymś razem ale to normalne, ciepły na gazie odpala niekiedy z małymi problemami. Może ktoś mi podpowiedzieć?
Ktokolwiek?