Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep
Sklep Bestdrive

[80 B3 1.8s] Ciężko odpala zimny

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
lewy86
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2
Rejestracja: 11 cze 2008, 07:31

[80 B3 1.8s] Ciężko odpala zimny

Post autor: lewy86 » 11 cze 2008, 08:22

Witam!



Posiadam Adiu 1.8 KE Jetronic. Mam problem z odpalaniem na zimnym silniku. Na pewno był zepsuty czujnik temperatury chłodzenia. Wymieniłem go na nowy i
dalej ciężko pali. Oprócz tego czujnika jest jeszcze jeden który wg. programu INFO-TECH odpowiada za rozruch na zimnym silniku

Kod:

Kod: Zaznacz cały

"Zegarowy przełącznik termiczny reguluje pracę wtryskiwacza rozruchu zimnego silnika od 1 do 12 sekund, zależnie od temperatury silnika."
Wtryskiwacz jest na pewno dobry. Natomiast wątpliwości mam do tego przełącznika. Parametry zgadzają się, oprócz tego na końcu.

Kod:

Kod: Zaznacz cały

napięcie zasilania: 12V

opór elementu grzewczego: 35 - 45 omów

przełącznik jest normalnie zamknięty


U mnie przełącznik jest otwarty... Sprawdzałem też w sklepie - nowy tez jest otwarty! Czyżby błąd w programie, a może zbieg okoliczności? Może ten nowy też
jest uszkodzony? W załączniki dołączam schemat.

WOJTEK26
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4041
Rejestracja: 01 lut 2007, 08:15
Lokalizacja: Jelenia G

Post autor: WOJTEK26 » 11 cze 2008, 10:05

W temp ponizej 30 stopni czujnik powinien byc zwarty aby podac mase na wtryskiwacz rozruchowy powyzej tej temp czujnik wyłacza wtryskiwacz. Mozesz sprawdzic przez podanie masy na na wtryskiwacz rozruchowy rano i odpalic silnik, jak zapali bez oporów to czujnik jest uwalony jak nadal cięko to musisz szukac dalej

lewy86
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2
Rejestracja: 11 cze 2008, 07:31

Post autor: lewy86 » 11 cze 2008, 14:44

Tak to raczej czujnik... podlaczylem na krotko i wtryskiwacz dziala :-> Kiedy czujnik (sprawy) jest wyciagniety to jeden z pinow (ten do ktorego dochodzi napiecie) miedzy obudowa ma opor okolo 60 OHM, a drugi (ten co podaje mase na wtryskiwacz) miedzy obudowa ma okolo 1 OHM, albo miedzy jednym a drugim opor jest rowny okolo 60 OHM. Jezeli myle sie to prosze poprawic.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
opony samochodowe części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl