Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[80 B3 1.8s] Ciężko odpala zimny

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
lewy86
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2
Rejestracja: 11 cze 2008, 07:31

[80 B3 1.8s] Ciężko odpala zimny

Post autor: lewy86 » 11 cze 2008, 08:22

Witam!



Posiadam Adiu 1.8 KE Jetronic. Mam problem z odpalaniem na zimnym silniku. Na pewno był zepsuty czujnik temperatury chłodzenia. Wymieniłem go na nowy i
dalej ciężko pali. Oprócz tego czujnika jest jeszcze jeden który wg. programu INFO-TECH odpowiada za rozruch na zimnym silniku

Kod:

Kod: Zaznacz cały

"Zegarowy przełącznik termiczny reguluje pracę wtryskiwacza rozruchu zimnego silnika od 1 do 12 sekund, zależnie od temperatury silnika."
Wtryskiwacz jest na pewno dobry. Natomiast wątpliwości mam do tego przełącznika. Parametry zgadzają się, oprócz tego na końcu.

Kod:

Kod: Zaznacz cały

napięcie zasilania: 12V

opór elementu grzewczego: 35 - 45 omów

przełącznik jest normalnie zamknięty


U mnie przełącznik jest otwarty... Sprawdzałem też w sklepie - nowy tez jest otwarty! Czyżby błąd w programie, a może zbieg okoliczności? Może ten nowy też
jest uszkodzony? W załączniki dołączam schemat.

WOJTEK26
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4041
Rejestracja: 01 lut 2007, 08:15
Lokalizacja: Jelenia G

Post autor: WOJTEK26 » 11 cze 2008, 10:05

W temp ponizej 30 stopni czujnik powinien byc zwarty aby podac mase na wtryskiwacz rozruchowy powyzej tej temp czujnik wyłacza wtryskiwacz. Mozesz sprawdzic przez podanie masy na na wtryskiwacz rozruchowy rano i odpalic silnik, jak zapali bez oporów to czujnik jest uwalony jak nadal cięko to musisz szukac dalej

lewy86
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2
Rejestracja: 11 cze 2008, 07:31

Post autor: lewy86 » 11 cze 2008, 14:44

Tak to raczej czujnik... podlaczylem na krotko i wtryskiwacz dziala :-> Kiedy czujnik (sprawy) jest wyciagniety to jeden z pinow (ten do ktorego dochodzi napiecie) miedzy obudowa ma opor okolo 60 OHM, a drugi (ten co podaje mase na wtryskiwacz) miedzy obudowa ma okolo 1 OHM, albo miedzy jednym a drugim opor jest rowny okolo 60 OHM. Jezeli myle sie to prosze poprawic.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl