Witam serdecznie Nie wiem czy taki wątek już tutaj był, jeśli tak to nie znalazłem.
Od wczoraj mam problem z silnikiem. Przy zapalaniu silnik się dusi (pomimo iż kontrolka świec żarowych gaśnie), silnik odpala dopiero za drugim podejściej (i to też po wcześniejszym "duszeniu się"). Takie problemy miałem pamiętam zimą przy zimnym silniku, ale teraz to wydaje się być co innego.
Po odpaleniu, silnik pracuje bardzo głośno i mocno wibruje. W czasie jazdy mam wrażenie, że jest bardziej "mułowaty" niż dotychczas. W czasie postoju na światłach silnik również mocno wibruje. Do tej pory na rozgrzanym silniku wibracje były niewielkie. Oleju w zbiorniku jest wystarczająca ilość. Jeśli ktoś wie co może być przyczyną tych zmian to proszę o pomoc.
pozdrawiam.
Na przyszłość proszę precyzyjniej podawać opis problemu w tytule, bo "problem z silnikiem" o niczym nie mówi, a wątek o identycznym tytule już jest: viewtopic.php?t=17156&highlight=problem++silnikiem. Dziękuję - moderator.
[80, B3, 1,6D] - Problem z silnikiem - nierówna praca
[80, B3, 1,6D] - Problem z silnikiem - nierówna praca
Ostatnio zmieniony 06 cze 2008, 21:19 przez tomek321, łącznie zmieniany 1 raz.
- Solskier
- Forum Audi 80
- Posty: 4315
- Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
- Imię: Sebastian
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2,2 AAN
- Lokalizacja: Kłodzko
- Kontakt:
Z tego co piszesz to obstawiałbym na zły kat wtrysku - co powoduje dodatkowo wolniejsze obroty a zarazem trzepanie nadwoziem. Tyle ze kat wtrysku sam z siebie sie nie przestawia, są trzy opcje, albo ktoś przy tym grzabał, albo przestawił sie rozrzad albo trzecia opcja kończy sie pompa wtryskowa. Polecam jak najszybciej sprawdzić to co napisałem bo moze za którymś odpalenim okazać sie za późno, powodzenia.