Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[80, B3, 1,6D] - Problem z silnikiem - nierówna praca

ODPOWIEDZ
tomek321
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1
Rejestracja: 06 cze 2008, 18:45

[80, B3, 1,6D] - Problem z silnikiem - nierówna praca

Post autor: tomek321 » 06 cze 2008, 18:57

Witam serdecznie :) Nie wiem czy taki wątek już tutaj był, jeśli tak to nie znalazłem.

Od wczoraj mam problem z silnikiem. Przy zapalaniu silnik się dusi (pomimo iż kontrolka świec żarowych gaśnie), silnik odpala dopiero za drugim podejściej (i to też po wcześniejszym "duszeniu się"). Takie problemy miałem pamiętam zimą przy zimnym silniku, ale teraz to wydaje się być co innego.
Po odpaleniu, silnik pracuje bardzo głośno i mocno wibruje. W czasie jazdy mam wrażenie, że jest bardziej "mułowaty" niż dotychczas. W czasie postoju na światłach silnik również mocno wibruje. Do tej pory na rozgrzanym silniku wibracje były niewielkie. Oleju w zbiorniku jest wystarczająca ilość. Jeśli ktoś wie co może być przyczyną tych zmian to proszę o pomoc.

pozdrawiam.

Na przyszłość proszę precyzyjniej podawać opis problemu w tytule, bo "problem z silnikiem" o niczym nie mówi, a wątek o identycznym tytule już jest: viewtopic.php?t=17156&highlight=problem++silnikiem. Dziękuję - moderator.
Ostatnio zmieniony 06 cze 2008, 21:19 przez tomek321, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Solskier
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4315
Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
Imię: Sebastian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2,2 AAN
Lokalizacja: Kłodzko
Kontakt:

Post autor: Solskier » 06 cze 2008, 21:15

Z tego co piszesz to obstawiałbym na zły kat wtrysku - co powoduje dodatkowo wolniejsze obroty a zarazem trzepanie nadwoziem. Tyle ze kat wtrysku sam z siebie sie nie przestawia, są trzy opcje, albo ktoś przy tym grzabał, albo przestawił sie rozrzad albo trzecia opcja kończy sie pompa wtryskowa. Polecam jak najszybciej sprawdzić to co napisałem bo moze za którymś odpalenim okazać sie za późno, powodzenia.

Awatar użytkownika
J.A.G
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 83
Rejestracja: 19 mar 2008, 20:31
Lokalizacja: podlaskie

Post autor: J.A.G » 12 cze 2008, 15:36

powodów tysiące. Najważniejsze to jak kolega pisze kąt wtrysku do spr. a ja polecam wtryskiwacze sprawdzić i od razu, bo jedna robota, ciśnienie sprężania-dużo to wyjaśni.

Awatar użytkownika
spiczi
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2453
Rejestracja: 02 sty 2008, 14:48
Lokalizacja: RBR/RZ
Kontakt:

Post autor: spiczi » 12 cze 2008, 16:20

Sprawdził bym jeszcze filtry, i zastanowił się jakie paliwo ostatnio wlałeś. oraz czy nie m powietrza w wężyku od filtra do pompy.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TD”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl