[80 B3]Alarm,centralny z pilota-pali bezpieczniki
- M@rcus
- Forum Audi 80
- Posty: 1037
- Rejestracja: 18 sty 2007, 11:22
- Lokalizacja: Lublin-Zakrzówek
- Kontakt:
Wepnij się w słupek i po sprawie... w lewym słupku masz kabelki jeden zielony a drugi bodajże szary ale juz nie pamiętam i jeden masz od otwierania drugi od zamykania, a jak nie to podepnij się pod siłownik, a przypadkiem nie masz 2x+? jedn na zamykanie drugi na otwieranie? co do pracującej pompki może masz ustawiony za długi sygnał wychodzący ze sterownika i dlatego cały czas pracuje pompka? do pneumatyka potrzebny jest dłuższy sygnał ale może jest ustawiony za długi?
..:Audi by Markus:..
80 b3 - Sprzedana https://audi80.pl/-b3-audi-80-b3-by- ... vt2456.htm
A4 b5 Avant - Jest https://audi80.pl/audi-a4-b5-19-tdi- ... t32599.htm
www.lubelscyweterani.fora.pl
80 b3 - Sprzedana https://audi80.pl/-b3-audi-80-b3-by- ... vt2456.htm
A4 b5 Avant - Jest https://audi80.pl/audi-a4-b5-19-tdi- ... t32599.htm
www.lubelscyweterani.fora.pl
Przecież pisałeś,że podając plus lub masę na przewód idący do pompy zamek działa,więc te przekaźniki pewnie któryś styk nie wytrzymał zwarcia,o którym pisałeś i nie ma przejścia.coneser pisze:No ok.ale niestety nie jaże jakoś tego schematu z tym przekaźnikiem,a może po tym jak źle podłączyłem to może coś w centralce alarmu walnęło i nie chce ten centralny chodzić?
Zwarty bez prądu styk- tzn.przekaźnik na którego cewkę nie wchodzi napięcie
Zwarty z prądem-styk zamknięty gdy cewka przekaźnika ma zasilanie.W tym typie styk ma 3 końcówki-jedna umownie jest wspólna dla obu styków(tutaj 30),raz jest zamknięte 30 i 87a,a po podaniu napięcia 30 i 87
AUDI i wszystko jasne
Chodzi o to że jak nie ma napięcia na cewce to prąd może płynąć jedną drogą czyli przez styk zwarty bez napięcia, a jak podasz napięcie na cewkę to prąd już nie popłynie tamtą drogą bo styk się przełączy w inna pozycję i prąd płynie inną drogą czyli prze styk zwarty z napięciem.coneser pisze:Nie jaże tego sprawdzenia przekaźnika ,zwarty z prądem zwarty bez nie kumam.
wyobraź sobie że tak wygląda przekaźnik w środku, może teraz będzie ci łatwiej zrozumieć
Chyba już wyczerpaliśmy temat,już prościej nie da sie tego opisać,jak ktoś nie rozumie działania przekaźnika to jakim sposobem uda mu sie podłączyć to w aucie?Nie chcę nikogo obrazić ,ale po prostu brak elementarnej wiedzy w tej dziedzinie nie nadrobi się podpowiedziami kolegów z forum.Wystarczy trochę determinacji,nawet na elektrodzie jest dział gdzie są takie rzeczy podręcznikowo podane itd.kubik pisze:
wyobraź sobie że tak wygląda przekaźnik w środku, może teraz będzie ci łatwiej zrozumieć
AUDI i wszystko jasne
Ok.już wszystko się wyjaśniło-walnął przekaźnik,po tym pierwszym podłączeniu co mi tak bezpieczniki waliło pewnie.Podłączyłem nowe przekaźniki i wszystko paca.Po prostu pierwszym razem pomyliłem schematy ,które były jeden przy drugim i tak zmieszałem schemat dla impulsu plusowego ze schematem dla zamka pneumatycznego.Później już podłączyłem uważniej ale niestety wystąpiła usterka przekaźnika.Wszystkim,którzy służyli pomocą i dobrą radą serdecznie dziękuję za okazaną cierpliwość i pomoc.
Coneser
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga