Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B3 2.0 16V] Instalacje LPG

Wszystko co związane z LPG
Awatar użytkownika
jarema
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 142
Rejestracja: 26 gru 2006, 15:57
Lokalizacja: Białystok

Post autor: jarema » 08 mar 2007, 21:52

Czyli jednak nie jest tak słodko z tym gazem na wtrysku mechanicznym ...

Awatar użytkownika
wilu8
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1226
Rejestracja: 28 lis 2006, 23:12
Lokalizacja: lubsko
Kontakt:

Post autor: wilu8 » 08 mar 2007, 22:35

podstawowe mam pytanie czy stosujecie sie do zalecen zwiazanych po montażu instalacji odpalanie na pb zawsze i takie samo serwisowanie ukladu benzynowego jak by chodził na pb napewno nie i z tąd te problemy nawet nalezy co jakis czes pojezdzic na pb

PABLO
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1028
Rejestracja: 23 gru 2006, 10:27
Lokalizacja: LUBLIN

Post autor: PABLO » 09 mar 2007, 07:57

Oczywiście że odpalam na Pb. Od czasu do czasu pojeżdże na benzynce. Narazie nic złego się nie działo, ale nigdy nie wiadomo co będzie kiedyś. Zawsze jest jakieś ryzyko że strzeli

Awatar użytkownika
mario74
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 59
Rejestracja: 29 gru 2006, 20:11

Post autor: mario74 » 09 mar 2007, 09:35

witam
wtrace sie do tematu.
mam autko zagazowane, na poczatku jak je kupilem (bylo juz zagazowane) mialem troche problemow, ale dobra regulacja i autko jak ta lala smiga na gazie a i na Pb bez problemow. Na gazie w trasie spala mi 9 max 11 literkow a w miescie ogolnie 2 litry wiecej.
takze warto poszukac dobrego mechaniora i jazda odbywa sie wrecz idealnie.
pozdrawiam

darekk
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 48
Rejestracja: 01 lut 2007, 17:11
Lokalizacja: Kraków

Post autor: darekk » 09 mar 2007, 15:48

Jeżdże często na PB,a z gazem nie mam żadnych problemów.
Ostatnio zmieniony 26 kwie 2009, 10:54 przez darekk, łącznie zmieniany 1 raz.

Radek5V
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 208
Rejestracja: 02 mar 2007, 18:08

Post autor: Radek5V » 09 mar 2007, 20:35

ja również odpalam swoją audiczkę na benzynce, kiedyś narozrabiałem regulując na własną rękę wtrysk pokrętłem przy tzw. wadze ale problem udało mi się usunąć, przez rok po kupnie auta poruszałem się na benzynie, po zagazowaniu mam wrażenie że lepiej śmiga na LPG, osiągi na pewno się nie zmieniły, wręcz mogę powiedzieć że auto lepiej wchodzi na obroty, od czasu do czasu przełączam na benzynę aby wtrysk nie zapomniał o swoim działaniu i jest naprawdę ok.! Polecam LPG przy wtrysku mechanicznym pod warunkiem że twoja audiczka trafi we właściwe ręce ale ta kwestia akurat dotyczy każdego rodzaju wtrysku czy też gaźniku.
Pozdrawiam!

kriss1988
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 12
Rejestracja: 05 cze 2008, 23:37

wtrysk mechaniczny

Post autor: kriss1988 » 19 wrz 2009, 12:22

Ja też przy audi 2.0 LPG miałem założony gaz z jakiegoś szrotu i mi coś szczeliło. Teraz musiałem cały wtrysk wymieniać i założyłem normalną instalacje gazową u dobrego mechanika. A główną przyczyna wystrzału były złe świece za 5zł boscha. Teraz założyłem NGK za 180zł i chodzi jak malina.

Awatar użytkownika
Lukaszbroz
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 611
Rejestracja: 22 kwie 2010, 09:40
Lokalizacja: Milejewo

Post autor: Lukaszbroz » 11 sie 2010, 10:19

Mam audi 2.0 16V (ACE) +LPG. Decyzje o założeniu oceniam jako porażkę. Przez dwa miesiące walczyłem żeby auto w ogóle przyspieszało i nie paliło 16l gazu. Teraz jeździ jako tako po zmianie sprężyny w reduktorze na sztywniejsza.. niedługo będzie BLOS

kriss1988
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 12
Rejestracja: 05 cze 2008, 23:37

Post autor: kriss1988 » 11 sie 2010, 13:50

Witam! U mnie do tej pory nie mogę dojśc z obrotami jak i na Gazie jak i na Benzynie. Porażka z tym wtryskiem. Cały WYSTRZAŁ był od popsutego Aparatu zapłonowego. Po wymianie tego i całego wtrysku jako tako chodzi. Jedynym teraz plusem jest to że w ogóle nie gaśnie bo wcześniej to prawie na każdym skrzyżowaniu. Moja rada jest taka żeby sprzedac tego LPG i kupic Audi w dieselu.
Pozdrawiam!!!

Awatar użytkownika
ziemor
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1456
Rejestracja: 12 paź 2007, 00:19
Lokalizacja: Bielsko

Post autor: ziemor » 09 wrz 2010, 17:49

Też się dopiszę - sorry że nic nie wnoszę do tematu
U mnie gaz nie zagości nigdy no chyba ze po moim trupie - nawet jak bym auto sprzedawał to z zastrzeżeniem że właściciel nie zrobi w nim gazu - inaczej auta nie dostanie

Awatar użytkownika
PaCo666
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 52
Rejestracja: 24 kwie 2012, 15:46
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: PaCo666 » 28 maja 2014, 20:29

Witam - to i ja się podepnę.
Dzisiaj miałem mały kurs - i wszystko byłoby OK, gdyby nie to, że po ok. 100 kilometrach jazdy na gazie (podkreślam!), silnik na biegu jałowym "wszedł" na wartość 1300-1400 i za choinkę nie spadały :/
Po dojechaniu na miejsce, zgasiłem go i próbowałem odpalić ponownie na benzynie - w zasadzie nie zaskoczył - dopiero po ostudzeniu (co najmniej 5 minut czekania), a i tak za drugim razem...
Dodam, że podczas dojeżdżania do świateł, hamowaniu, wciśnięciu sprzęgła - obroty spadają PONIŻEJ "ustawowych" 950 - na gazie to zawsze jak się rozgrzeje, ale i na benzynie też się to zdarza...
Próbuję to zwalczyć, ale...jakoś się nie udaje. Mam II generację - Landi Renzo. Ostatnio wymieniłem parownik - miałem wrażenie że to pomogło - do dzisiaj. A od wymiany minęło zaledwie dwa miesiące...
Może ktoś z Was ma pomysł jak sobie z tym poradzić (to tak off-top).
Ale wracając do tematu:
OWSZEM - oszczędność na gazie jest, ALE...coraz częściej "przekonuję" się, że moja Czarnulka z 2.3 NIE LUBI i NIE polubi gazu... Efekt: jeszcze jeden taki "numer" i...zdecyduję się na wywalenie instalacji gazowej "na dobre!". Orientujecie się, czy auto powinno "odżyć"? Bo z tego co czytałem powinno po wyjęciu miksera...
Pozdrawiam!

Awatar użytkownika
enzoo
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 974
Rejestracja: 28 wrz 2007, 14:53
Imię: Mirosław
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Legnica

Post autor: enzoo » 28 maja 2014, 22:40

ja nadal walczę z instalacją lpg u siebie, jeśli masz taki objaw że po ostudzeniu Ci dopiero zaskoczył to czujnik temperatury cieczy u mnie było bardzo podobnie ale się okazało że nieszczelności swoje robiły no i dodatkowo kolanko od miksera nie reduktora się złamało, wymieniłem kolanko i już nie ma tej sytuacji że po ostygnięciu odpala - zawsze odpala ale nadal mam problemy z obrotami to raz podobna sytuacja jak u mnie ale też mam tak że nie raz jeździ dobrze a nie raz no jak muł, teraz planuje reduktor wymienic i mikser jeśli to nie pomoże to będę myślał nad blossem bo niestety gaz w polsce to jest mega oszczędność szczególnie przy naszych zarobkach które sa za małe do cen które mamy na pułkach i dystrybutorach a wracając do nieszczelności to jeszcze posprawdzaj na wtryskach czy są dociśnięte myślę że nie ma co się poddawać jest dużo NG które jeżdzą na gazie

u mnie w mieście jest gazownik który ma 90tkę z NG i mówi że już zrobił ze 100 tys km na gazie i nie narzeka ale ma blosa

Awatar użytkownika
dawid91
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 183
Rejestracja: 11 lis 2011, 12:11

Post autor: dawid91 » 29 maja 2014, 10:16

Widzę, że jak jest już problem z wtryskiem mechanicznym to od razu obwinia się instalację LPG. Te wtryski też się psują same z siebie, nie potrzeba im do tego gazu. Pojawia się nieszczelność, psują się czujniki itd. Przejechać się na benzynie raz w miesiącu też trzeba.

Ale gaz nie pasuje do tego wtrysku i tyle. Kupiłem auto z LPG, a później było złapanie się za głowę po usłyszeniu kilku opinii. Jest nadal kilka problemów z którymi nie mogę się uporać, choć raczej to nie od gazu.
Ogólnie bardzo nie narzekam, mam to audi już ponad dwa lata. Od kiedy je mam jeździ na Pb i na LPG. Były problemy z odpalaniem na benzynie, ale z tym sobie poradziłem. Poza tym, że bywa trochę przymulony i nie trzyma obrotów gdy rozgrzany jest ok :-P

oskars1434
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 180
Rejestracja: 27 lut 2013, 19:33

Post autor: oskars1434 » 01 cze 2014, 11:16

U mnie też było dużo problemów z gazem w 3A od dużego spalania po brak mocy i nie odpalaniu teraz się wkurzyłem i dla próby wyjałem klapkę z przepływomierza i z tego jestem zadowolony z tym że dłużej trzeba kręcić z rana bo długo zajmuje żeby gaz zaciągnęła ale trochę mniej pali a i lepiej przyśpiesza( oczywiście zdjęłem też kompensację i ją zaślepiłem) a i jeszcze jeden plus to to ze szybciej zaczyna trzymać obroty teraz tylko wskazówka się podnieśie trochę to już trzyma a wcześniej musiało byc około 70-80 stopni żeby obroty trzymała.

Awatar użytkownika
Lukaszbroz
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 611
Rejestracja: 22 kwie 2010, 09:40
Lokalizacja: Milejewo

Post autor: Lukaszbroz » 18 cze 2014, 12:30

Silnik 2.0 16V maja sporo bolączek. Ja po awarii zrobiłem SWAP i jest gucio

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zasilanie LPG”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl