Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 ABT] Mam bardzo twarde zawieszenie

ODPOWIEDZ
marhiw
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 30
Rejestracja: 31 maja 2008, 11:21

[B4 ABT] Mam bardzo twarde zawieszenie

Post autor: marhiw » 14 cze 2008, 23:00

Witam kolegów!

Kupiłem ostatnio audi B4 ABT 2.0 autko jest lekko obnizone, ma lekko poszerzone tylne błotniki, posiada tez dystanse. Samochód był tuningowany w niemczech mam wszystkie papiery z szczegółowych badan i pomiarow po tuningu zawieszenia. Jednak jak dla mnie ono jest za twarde co by tu zrobic zeby było mieksze????? Posiada amortyzatory i spręzyny firmy Weitec. Jest jakis sposób??? Nic w tym zawieszeniu nie stuka chodzi super ale jest okropnie twarde.Czy wymiana samych sprezyn cos da? Czy jest jakis inny sposób na to. Nie mam kasy na całkowita wymiane amorów i sprezyn.

Proszę o porade

Awatar użytkownika
Darecki3037
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 975
Rejestracja: 09 kwie 2007, 17:46
Lokalizacja: Krk

Post autor: Darecki3037 » 15 cze 2008, 06:31

znajdź kogos kto pójdzie na wymiankę, myslę że bez problemu i jeszcze na tym zarobisz.

Awatar użytkownika
Solskier
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4315
Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
Imię: Sebastian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2,2 AAN
Lokalizacja: Kłodzko
Kontakt:

Post autor: Solskier » 15 cze 2008, 09:43

Dokładnie zrób tak jak pisze kolega Darecki3037, kompletne zawieszenie waiteca jest o wiele wiecej warte (dla znawcy tematu) jak ori zawias, druga opcja zmiana samych amorów na zwykłe gazowe nie utwardzane - pod warunkiem ze auto nie jest obnizone wiecej jak -40mm.

marhiw
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 30
Rejestracja: 31 maja 2008, 11:21

Post autor: marhiw » 15 cze 2008, 13:43

to ile koledzy moge na tym zarobic?? jesli byłby chetny to z jaka dopłatą moge sie wymienic? jak sie uda to zamieszcze zdjecia autka to zobaczycie jak wyglada z obnizeniem:)

Awatar użytkownika
Solskier
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4315
Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
Imię: Sebastian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2,2 AAN
Lokalizacja: Kłodzko
Kontakt:

Post autor: Solskier » 15 cze 2008, 18:24

marhiw pisze:to ile koledzy moge na tym zarobic??
Na zarobek bym raczej nie liczył bo jest mało maniaków którzy decyduja sie na glebe... wiec raczej miej nadzieje ze wogóle to sprzedasz a nie jeszcze na tym zarobić.... najlepiej oddać łeb w łeb.

Awatar użytkownika
FranoF1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2983
Rejestracja: 10 sty 2007, 10:37
Lokalizacja: Schönbach
Kontakt:

Post autor: FranoF1 » 15 cze 2008, 19:18

to ile koledzy moge na tym zarobic?? jesli byłby chetny to z jaka dopłatą moge sie wymienic? jak sie uda to zamieszcze zdjecia autka to zobaczycie jak wyglada z obnizeniem:)
jeżeli znajdziesz kogoś na wymianę to nie licz na dopłatę...
pojedz na szrot i popytaj sie o same sprężyny ;-)

Awatar użytkownika
Solskier
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4315
Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
Imię: Sebastian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2,2 AAN
Lokalizacja: Kłodzko
Kontakt:

Post autor: Solskier » 15 cze 2008, 20:13

FranoF1 pisze:pojedz na szrot i popytaj sie o same sprężyny
Jesli jest tak jak kolega pisze ori zawias weiteca to same springi nic tu nie dadza, sam teleskop weiteca jest tak bardzo sztywny (o ile jest sprawny) ze z trudem wyciaga badz wciska sie tłok, natomiast sprezyny weiteca sa zawsze tej samej srednicy zwoju co ori wiec tlylko obnizaja a nie daja wiekszej sztywnosci. <piwo>

marhiw
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 30
Rejestracja: 31 maja 2008, 11:21

Post autor: marhiw » 16 cze 2008, 12:08

To oprócz wymiany całego zawieszenia co radzicie zmienic zeby nie był taki twardy? Sprezyny czy amory?

Ps jesli wymienie amory na zwykłe to czy przy obnizeniu na nierownosciach nie bedzie mi ocierał kołami o nadkola?

Awatar użytkownika
Krycha
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5244
Rejestracja: 27 sty 2007, 18:47
Imię: Krystian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.6 ABC
Lokalizacja: Starachowice
Kontakt:

Post autor: Krycha » 16 cze 2008, 18:15

marhiw pisze:nierownosciach nie bedzie mi ocierał kołami o nadkola?
Skąś znam ten problem :lol:

Jak masz sportową zawiechę to albo ja sobie zostaw jak chcesz nisko, a jak chcesz serię to wywal co masz teraz i wsadź komplet ori.

Awatar użytkownika
misiek440
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 917
Rejestracja: 03 cze 2007, 12:05
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: misiek440 » 17 cze 2008, 12:10

jak coś mam sprężyny na przód od b4 :D na sell oznaczanie niebiesko-żółte i są masakrycznie miękkie :mrgreen:

a i dzięki Solskier, za -40mm w końcu autko wygląda normalnie :mrgreen:

Awatar użytkownika
Solskier
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4315
Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
Imię: Sebastian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2,2 AAN
Lokalizacja: Kłodzko
Kontakt:

Post autor: Solskier » 19 cze 2008, 17:44

misiek440 pisze:a i dzięki Solskier, za -40mm w końcu autko wygląda normalnie
No to gitara, ciesze sie ze jest ok ;-)

marhiw pisze:jesli wymienie amory na zwykłe to czy przy obnizeniu na nierownosciach nie bedzie mi ocierał kołami o nadkola?
Jak najbardziej a co lepsze to wyrwie Ci nadkole <ok> Jak jest obnizone auto to tylko na pozadnych utwardzanych amorach inaczej bieda. Dla przykładu u mnie jest -65mm i spokojnie moge wsadzić 195/65/15 i nic nie obciera. Wiec jak chcesz miecej to tylko powrót do ori kompletnego zawiasu - a co do weiteca to wiem ze ma pierunsko twarde amory - bo sam na takiś smigam ;-)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Inne.”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga