witam posiadam b3PM na jednopunktowym wtrysku ostatnio mam problem z obrotami na gazie
po odpaleniu obroty spadają aż do zgaśnięcia chyba ze potrzymam na wyższych obrotach aż sie nagrzeje i wtedy jest prawie ok z tym ze silnik pracuje nierówno a obroty wąchają sie od 900 do 1000 regularnie spadają i wzrastają. ma benzynie obroty otrzymują sie na 1000 i silniczek ładnie pracuje. zdarzyło sie tez tak ze na benzynie nie chciał pracować a na gazie za to prawie ładnie, tak było do czasu aż nie odłączyłem akumulatora wtedy powróciła niestabilna praca do poprzedniego stanu. aha gdy na zimnym silniku obroty spadały tak ze silnik szarpało dodawałem gazu i powoli popuszczałem aż silnik stabilizował swoje obroty. co mogę zrobić aby sprawdzić przyczynę takiej pracy??
[b3 PM 1,8] nierówna praca silnika
Witam, miałem tak niedawno aż padł całkowice. Najpierw obroty po jakim ś czasie jazdy spadały aż do 300 i wracały do normy po przegazówce. W końcu zaliczyłem holowanie, powód - brak iskry. grzebania było tydzień, a powód prosty. Zmieniłem moduł zapłonowy. Koszt to 5 dych za uzywkę. Oczywiście nie jestem pewny czy ta hustawka obrotów była powiązana z późniejszą awarią ale teraz te obroty mam jakby lepsze. Jeśli masz od kogo wziąść na próbę to mozesz podziałać. Pozdrawiam
ja wiem trochę przyczyn może być ale to z filtrami a dokładnie z filtrem gazu sprawdzę chociaż
wydaje mi sie ze i na benzynie nie byłoby problemu. plan jest taki najpierw gaz majstra jakiegoś dopadnę niech sprawdzi czy regulacja nie jest potrzebna a jak nie to mechanik niech sie głowi. he ja i tak doprowadzę pszczółkę do stanu ładnej pracy silnika bo tak chce
wydaje mi sie ze i na benzynie nie byłoby problemu. plan jest taki najpierw gaz majstra jakiegoś dopadnę niech sprawdzi czy regulacja nie jest potrzebna a jak nie to mechanik niech sie głowi. he ja i tak doprowadzę pszczółkę do stanu ładnej pracy silnika bo tak chce