Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[80 B4 1.9TDI 1Z] problem...z...czyms

ODPOWIEDZ
ZonZ
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4
Rejestracja: 21 cze 2008, 13:29

[80 B4 1.9TDI 1Z] problem...z...czyms

Post autor: ZonZ » 21 cze 2008, 20:54

mam problem tj...audi jest po wymianie filtru paliwa....neistety mechanik ktory to robil pomylil wejscie z wyjsciem...i podloczyl je na odwrot. NAtomiast teraz mimo iz jest juz wszystko dobrze podlaczone samochod zaczol sie dziwnei zachowywac ... szarpie ( zarowno na wysokich jak i niskich obrotach) ktos wie lub ma jakis pomysl co jest nie tak?

PS: czy pompa wtryskowa mogla ulec uszkodzeniu przez zle podlaczenie?

Awatar użytkownika
rczopik2
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 556
Rejestracja: 26 lut 2007, 14:31
Lokalizacja: RSR

Post autor: rczopik2 » 21 cze 2008, 21:48

Nie powinna się uszkodzić pompa wtryskowa. Wydaje mi się że masz zapowietrzony układ paliwowy. Odpowietrz przewody do wtrysków popuszczając je i jak zacznie się sączyć ropa zakręć. Robisz to na pracującym silniku.
Sprawdz również czy filtr nie łapie powietrza i nie ma bąbelków w przewodach.

ZonZ
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4
Rejestracja: 21 cze 2008, 13:29

Post autor: ZonZ » 21 cze 2008, 23:23

niestety to sprawdzilem..uklad nei jest zapowietrzony..przyczyna tkwi gdzie indziej....czekam na kolejne sugestie:] dzieki:]

Awatar użytkownika
hct
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 320
Rejestracja: 25 sie 2007, 12:43
Lokalizacja: Kraków/Jasło

Post autor: hct » 22 cze 2008, 00:11

oddaj to temu godciowu co zepsul niech sie martwi :-P

mnie tez sie wydaje ze pompa nie mogla sie zepsuc to tylko te nowe pompy sa takie czle na powietrze ale nie wiem co ci doradzic skoro paliwo leci

a nikt pompy po calej akcji nie ruszal?

Awatar użytkownika
MARCIN 80B4
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 895
Rejestracja: 03 sie 2007, 10:12
Lokalizacja: Busko

Post autor: MARCIN 80B4 » 22 cze 2008, 01:01

ZonZ, a czym ten mechanik zalał ten filtr przed założeniem :?:
bo jak się nie mylę to chyba średnice wejścia i wyjścia są innego przekroju, do tego są strzałki na tej podstawce filtra, przewody by mu się mijały.
jeszcze jedno mi przychodzi do głowy i tu pytanie do znawców tematu nastawnika czy właśnie nastawnik nie jest chłodzony paliwem bo mi się coś takiego o uszy obiło

Awatar użytkownika
hct
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 320
Rejestracja: 25 sie 2007, 12:43
Lokalizacja: Kraków/Jasło

Post autor: hct » 22 cze 2008, 01:15

mnie sie nic takiego nie obilo przez nasawnik najbardziej gorace paliwo idzie bo po powrot

Awatar użytkownika
MARCIN 80B4
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 895
Rejestracja: 03 sie 2007, 10:12
Lokalizacja: Busko

Post autor: MARCIN 80B4 » 22 cze 2008, 01:39

hct, tak mi jeden magik co pompy robi mówił że niby tak jest i że może się coś tam uszkodzić.
ZonZ, jeszcze jedno podpinałeś się pod jakiegoś kompa, ja np kiedyś miałem uszkodzoną wtyczkę od czujnika położenia wału która znajduje się obok filtra paliwa przy wtyczce od pompy i wtrysku sterującego objawy uszkodzenia były podobne

Adamm
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 355
Rejestracja: 10 sty 2008, 23:28
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów

Post autor: Adamm » 22 cze 2008, 09:03

MARCIN 80B4, to ten Twoj magik cos niezle czaruje haha

w nastawniku na dodatek jest czujnik temp paliwa ;P

ZonZ
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4
Rejestracja: 21 cze 2008, 13:29

Post autor: ZonZ » 23 cze 2008, 20:35

MARCIN 80B4 pisze:ZonZ, a czym ten mechanik zalał ten filtr przed założeniem :?:
bo jak się nie mylę to chyba średnice wejścia i wyjścia są innego przekroju,
mylisz sie....


a i apropo innej wypowiedzi to komputer pokazuje ze wszystko jest okej...


jak narazi enikt nie trafil....nadal szukam przyczyny..

Awatar użytkownika
Tdi B4 117Ps
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 123
Rejestracja: 25 lis 2007, 14:41
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: Tdi B4 117Ps » 23 cze 2008, 20:57

A może filter paliwa jest poprostu do wymiany jeszcze raz :idea: Miałem już tak,iż kupiłem filter założyłem i kicha :-| kupiem drugi i było ok

ZonZ
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4
Rejestracja: 21 cze 2008, 13:29

Post autor: ZonZ » 24 cze 2008, 14:33

o wadzie filtra ju zpomyslalem...wymienilem drugi raz....nic to nei pomoglo....Jak mowie przczyna musiala bcy w tym ze zostal zamieniony obieg..( wejscie z wyjsciem)...tylko nie wiem co tam moglo sie popitolic..

Awatar użytkownika
Tdi B4 117Ps
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 123
Rejestracja: 25 lis 2007, 14:41
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: Tdi B4 117Ps » 24 cze 2008, 20:25

Może masz przewody paliwowe uszkodzone :?: i powietrze ci łapie lewe :idea:

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6966
Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
Imię: Motostacja PL
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Motostacja pl » 24 cze 2008, 20:37

Tdi B4 117Ps pisze:Może masz przewody paliwowe uszkodzone :?: i powietrze ci łapie lewe :idea:
Raczej nie, bo kolega już mówił że nie ma bąbelków powietrza.

Ale myślę sobie coś takiego. Skoro obieg był za mieniony i zamiast przelewem lać paliwo do zbiornika to on nim ciągnął i może gdzieś coś zaciągnął i układ paliwowy sie gdzieś delikatnie przytkał. W zasadzie kombinuję jak mogę.

Na twoim miejscu wziąłbym sprężarkę i przedmuchał zarówno przewód paliwowy jak i powrót. Miałbyś przynajmniej pewność że nie jest nic nigdzie zatkane.

WOJTEK26
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4041
Rejestracja: 01 lut 2007, 08:15
Lokalizacja: Jelenia G

Post autor: WOJTEK26 » 25 cze 2008, 08:33

Tez mi sie wydaje że po zmianie przewodów pompa zaciagneła brudne paliwo ze zbiornika i mogła sie zabrudzić tzn sekcje tłoczace

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl