[80 B4 1.9TDI 1Z] problem...z...czyms
[80 B4 1.9TDI 1Z] problem...z...czyms
mam problem tj...audi jest po wymianie filtru paliwa....neistety mechanik ktory to robil pomylil wejscie z wyjsciem...i podloczyl je na odwrot. NAtomiast teraz mimo iz jest juz wszystko dobrze podlaczone samochod zaczol sie dziwnei zachowywac ... szarpie ( zarowno na wysokich jak i niskich obrotach) ktos wie lub ma jakis pomysl co jest nie tak?
PS: czy pompa wtryskowa mogla ulec uszkodzeniu przez zle podlaczenie?
PS: czy pompa wtryskowa mogla ulec uszkodzeniu przez zle podlaczenie?
- MARCIN 80B4
- Audi 80 Klub
- Posty: 895
- Rejestracja: 03 sie 2007, 10:12
- Lokalizacja: Busko
ZonZ, a czym ten mechanik zalał ten filtr przed założeniem :?:
bo jak się nie mylę to chyba średnice wejścia i wyjścia są innego przekroju, do tego są strzałki na tej podstawce filtra, przewody by mu się mijały.
jeszcze jedno mi przychodzi do głowy i tu pytanie do znawców tematu nastawnika czy właśnie nastawnik nie jest chłodzony paliwem bo mi się coś takiego o uszy obiło
bo jak się nie mylę to chyba średnice wejścia i wyjścia są innego przekroju, do tego są strzałki na tej podstawce filtra, przewody by mu się mijały.
jeszcze jedno mi przychodzi do głowy i tu pytanie do znawców tematu nastawnika czy właśnie nastawnik nie jest chłodzony paliwem bo mi się coś takiego o uszy obiło
- MARCIN 80B4
- Audi 80 Klub
- Posty: 895
- Rejestracja: 03 sie 2007, 10:12
- Lokalizacja: Busko
hct, tak mi jeden magik co pompy robi mówił że niby tak jest i że może się coś tam uszkodzić.
ZonZ, jeszcze jedno podpinałeś się pod jakiegoś kompa, ja np kiedyś miałem uszkodzoną wtyczkę od czujnika położenia wału która znajduje się obok filtra paliwa przy wtyczce od pompy i wtrysku sterującego objawy uszkodzenia były podobne
ZonZ, jeszcze jedno podpinałeś się pod jakiegoś kompa, ja np kiedyś miałem uszkodzoną wtyczkę od czujnika położenia wału która znajduje się obok filtra paliwa przy wtyczce od pompy i wtrysku sterującego objawy uszkodzenia były podobne
mylisz sie....MARCIN 80B4 pisze:ZonZ, a czym ten mechanik zalał ten filtr przed założeniem :?:
bo jak się nie mylę to chyba średnice wejścia i wyjścia są innego przekroju,
a i apropo innej wypowiedzi to komputer pokazuje ze wszystko jest okej...
jak narazi enikt nie trafil....nadal szukam przyczyny..
- Tdi B4 117Ps
- Forum Audi 80
- Posty: 123
- Rejestracja: 25 lis 2007, 14:41
- Lokalizacja: Gdańsk
- Kontakt:
- Tdi B4 117Ps
- Forum Audi 80
- Posty: 123
- Rejestracja: 25 lis 2007, 14:41
- Lokalizacja: Gdańsk
- Kontakt:
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Raczej nie, bo kolega już mówił że nie ma bąbelków powietrza.Tdi B4 117Ps pisze:Może masz przewody paliwowe uszkodzone :?: i powietrze ci łapie lewe :idea:
Ale myślę sobie coś takiego. Skoro obieg był za mieniony i zamiast przelewem lać paliwo do zbiornika to on nim ciągnął i może gdzieś coś zaciągnął i układ paliwowy sie gdzieś delikatnie przytkał. W zasadzie kombinuję jak mogę.
Na twoim miejscu wziąłbym sprężarkę i przedmuchał zarówno przewód paliwowy jak i powrót. Miałbyś przynajmniej pewność że nie jest nic nigdzie zatkane.