Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 TDI] tuning tdi

Awatar użytkownika
hct
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 320
Rejestracja: 25 sie 2007, 12:43
Lokalizacja: Kraków/Jasło

Post autor: hct » 23 cze 2008, 21:54

no koszt zmiany koncowek to tez 700zl wiec lepiej koncowki zmienic do tego co ma w aucie

ale cala ta zabawa jest nie oplacalna sama przeklywka ponad 400zl bo przecie uzywki nie bedzie bral bo piernik wie ile pochodzi komp 200zl nastawnik to tez dyzu koszt pewnie minimym 600zl wiazke trzeba przerabiac

mogles kolego wczeniej poczytaz jakie auto kupic pod takie zabawy bo moim skromnym zdaniej jest to totalnie nie oplacalne w twoim aucie

Adamm
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 355
Rejestracja: 10 sty 2008, 23:28
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów

Post autor: Adamm » 23 cze 2008, 23:07

hct, ale nie na kazdych korpusach da sie osadzic z powodzeniem koncowki

slyszalem ze 1z nie bardzo sie ku temu nadaja

lepsze sa AFN i ASV pod koncowki 0.216 i 0.230

Awatar użytkownika
hct
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 320
Rejestracja: 25 sie 2007, 12:43
Lokalizacja: Kraków/Jasło

Post autor: hct » 23 cze 2008, 23:12

no to solskier zakladal do 1Z towskich chyba ?

Awatar użytkownika
Solskier
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4315
Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
Imię: Sebastian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2,2 AAN
Lokalizacja: Kłodzko
Kontakt:

Post autor: Solskier » 24 cze 2008, 07:33

Tak ja zakładałem końce od AXG...ale jest jeszcze jedno ale np do wtrysków na przepływce boscha nie pasuje połowa końcówek które pasuja do wtrychów na przepływce pierburga...
Adamm pisze:lepsze sa AFN i ASV pod koncowki 0.216 i 0.230
Smoro końcówka z AFNa czy ASV pasuje do 1Z na pierburgu to znaczy ze da sie zakozyc kazda mocną końcówke która pasuje (współgra) z tymi dwoma wymienionymi powyzej i z tad u mnie wzieły sie AXG <ok> A co do tego kolegi co zaczoł wątek to mógł odrazu sie pochwalić ze ma przepłyke boscha i nie bylo by tyle dyskusji :-P :mrgreen:

Awatar użytkownika
titto
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 24
Rejestracja: 17 mar 2008, 10:09
Lokalizacja: Warszawa / Żyrardów

Post autor: titto » 24 cze 2008, 10:34

Czytam Wasze posty, jednak nie wiem o czym piszecie :mrgreen:
hct masz w stopce, info "tuning 500 zł"
to do mnie bardziej przemawia.

Może ktoś podpowie <rotfl> w które drzwi zapukać i z jakimi wiąże się to kosztami żeby trochę obudzić serjny Z1 z 94r. bo dodatkowo w automacie czasem człowieka krew zalewa ai spalanie jak depcze w podłogę nie jest ekonomiczne :evil:

Pozdrawiam,
titto

Adamm
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 355
Rejestracja: 10 sty 2008, 23:28
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów

Post autor: Adamm » 24 cze 2008, 11:02

titto, w warszawie to smialo do Rogala podjezdzaj

[ Dodano: 2008-06-24, 11:03 ]
no chyba ze chcesz cos mechanicznie zmieniac (np wtryski)

Krzylu
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 204
Rejestracja: 21 cze 2008, 23:45
Lokalizacja: ZPL

Post autor: Krzylu » 24 cze 2008, 17:31

no dobra to juz wiem ze mam silnik z pierwszego wypustu czyli nic nieda sie z niego wykrzesac??
o co chodzi z nastawnikiem i elektryka przeplywka boscha zgadza sie

a co do poczytania to sam niewiedzialem ze kupie b4 mialo byc co innego a ze okazalo sie strasznym kiblem wzielem cos co bylo mniejszym kiblem wiec takie komentaze zachowaj dla siebie kolego 8-)

a teraz do rzeczy wiec co i za ile bede musial zmienic zeby bylo dobrze :mrgreen:

Awatar użytkownika
titto
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 24
Rejestracja: 17 mar 2008, 10:09
Lokalizacja: Warszawa / Żyrardów

Post autor: titto » 25 cze 2008, 08:58

Adamm, a kto to Rogal :shock: ?
I czy wiesz jakie się z tym związane koszty :-P

Pozdrawiam,
titto

Adamm
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 355
Rejestracja: 10 sty 2008, 23:28
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów

Post autor: Adamm » 25 cze 2008, 09:40

titto, Rogal vel Rogalloti - Witek

pracuje przy hamowni Grabowskiego na Mineralnej 22

tel 694046807

Awatar użytkownika
titto
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 24
Rejestracja: 17 mar 2008, 10:09
Lokalizacja: Warszawa / Żyrardów

Post autor: titto » 25 cze 2008, 16:42

Dzięuje za namiary <ok>

Krzylu
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 204
Rejestracja: 21 cze 2008, 23:45
Lokalizacja: ZPL

Post autor: Krzylu » 25 cze 2008, 18:43

no dobra widze ze zaduzo roboty z tym wszystkim jest wiec trzeba bedzie zmienic auto za 6miesiecy ;)
to moze powie mi ktos co zrobic zeby chocaiz ta stowe przekroczyc koni :-/

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl