[B4 TDI] tuning tdi
no koszt zmiany koncowek to tez 700zl wiec lepiej koncowki zmienic do tego co ma w aucie
ale cala ta zabawa jest nie oplacalna sama przeklywka ponad 400zl bo przecie uzywki nie bedzie bral bo piernik wie ile pochodzi komp 200zl nastawnik to tez dyzu koszt pewnie minimym 600zl wiazke trzeba przerabiac
mogles kolego wczeniej poczytaz jakie auto kupic pod takie zabawy bo moim skromnym zdaniej jest to totalnie nie oplacalne w twoim aucie
ale cala ta zabawa jest nie oplacalna sama przeklywka ponad 400zl bo przecie uzywki nie bedzie bral bo piernik wie ile pochodzi komp 200zl nastawnik to tez dyzu koszt pewnie minimym 600zl wiazke trzeba przerabiac
mogles kolego wczeniej poczytaz jakie auto kupic pod takie zabawy bo moim skromnym zdaniej jest to totalnie nie oplacalne w twoim aucie
- Solskier
- Forum Audi 80
- Posty: 4315
- Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
- Imię: Sebastian
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2,2 AAN
- Lokalizacja: Kłodzko
- Kontakt:
Tak ja zakładałem końce od AXG...ale jest jeszcze jedno ale np do wtrysków na przepływce boscha nie pasuje połowa końcówek które pasuja do wtrychów na przepływce pierburga...
Smoro końcówka z AFNa czy ASV pasuje do 1Z na pierburgu to znaczy ze da sie zakozyc kazda mocną końcówke która pasuje (współgra) z tymi dwoma wymienionymi powyzej i z tad u mnie wzieły sie AXG <ok> A co do tego kolegi co zaczoł wątek to mógł odrazu sie pochwalić ze ma przepłyke boscha i nie bylo by tyle dyskusji :mrgreen:Adamm pisze:lepsze sa AFN i ASV pod koncowki 0.216 i 0.230
Czytam Wasze posty, jednak nie wiem o czym piszecie :mrgreen:
hct masz w stopce, info "tuning 500 zł"
to do mnie bardziej przemawia.
Może ktoś podpowie <rotfl> w które drzwi zapukać i z jakimi wiąże się to kosztami żeby trochę obudzić serjny Z1 z 94r. bo dodatkowo w automacie czasem człowieka krew zalewa ai spalanie jak depcze w podłogę nie jest ekonomiczne :evil:
Pozdrawiam,
titto
hct masz w stopce, info "tuning 500 zł"
to do mnie bardziej przemawia.
Może ktoś podpowie <rotfl> w które drzwi zapukać i z jakimi wiąże się to kosztami żeby trochę obudzić serjny Z1 z 94r. bo dodatkowo w automacie czasem człowieka krew zalewa ai spalanie jak depcze w podłogę nie jest ekonomiczne :evil:
Pozdrawiam,
titto
no dobra to juz wiem ze mam silnik z pierwszego wypustu czyli nic nieda sie z niego wykrzesac??
o co chodzi z nastawnikiem i elektryka przeplywka boscha zgadza sie
a co do poczytania to sam niewiedzialem ze kupie b4 mialo byc co innego a ze okazalo sie strasznym kiblem wzielem cos co bylo mniejszym kiblem wiec takie komentaze zachowaj dla siebie kolego 8-)
a teraz do rzeczy wiec co i za ile bede musial zmienic zeby bylo dobrze :mrgreen:
o co chodzi z nastawnikiem i elektryka przeplywka boscha zgadza sie
a co do poczytania to sam niewiedzialem ze kupie b4 mialo byc co innego a ze okazalo sie strasznym kiblem wzielem cos co bylo mniejszym kiblem wiec takie komentaze zachowaj dla siebie kolego 8-)
a teraz do rzeczy wiec co i za ile bede musial zmienic zeby bylo dobrze :mrgreen: