Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[80 B4 2.0 ABK] Czy instalowac gaz?

Wszystko co związane z LPG
Zablokowany
djgraficzek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4
Rejestracja: 20 lut 2008, 18:29

[80 B4 2.0 ABK] Czy instalowac gaz?

Post autor: djgraficzek » 25 cze 2008, 21:18

[80 B4 2.0 ABK]
Szanowni właściciele audi80 z silnikiem ABK, jestem bardzo zaciekawiony jakie są Wasze opinie na temat montażu instalacji gazowych w tymze modelu. Czesc z Was napewno posiada taka instalacje i jest w stanie cos powiedzieć na ten temat.
Chcialbym abyście przekonali mnie czy gaz instalować czy nie instalować...
Jakie są wady i zalety (procz oszczędności)

Awatar użytkownika
misiek440
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 917
Rejestracja: 03 cze 2007, 12:05
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: misiek440 » 25 cze 2008, 21:29

prócz oszczędności to masz jedną zaletę jak ci się rozwali przepływka to dalej pojedziesz. I na tym zalety się kończą instalacja jest do taniej jazdy i tyle. Wady słabszy,musi być wszytko perfekt pod intalke kable zapłon itp bo inaczej będzie strzelał
Było b3 3A + blos
jest:
--------Vectra A C20NE----------
------- Omega 3.0 MV6 x30XE----------

djgraficzek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4
Rejestracja: 20 lut 2008, 18:29

Post autor: djgraficzek » 25 cze 2008, 21:34

a czy własciciele audi 80 z silnikiem ABK sa zadowoleni z instalacji gazowych jezeli juz je posiadaja?
Obawiam sie problemów z instalacją, a w Warszawie gdzie obecnie mieszkam "fachowców-masarzy" jest cała masa, a co jeden to sie lepiej zna...
Jezeli juz zakładać instalację to jaką? Warto zakładać sekwencje?

Awatar użytkownika
misiek440
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 917
Rejestracja: 03 cze 2007, 12:05
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: misiek440 » 25 cze 2008, 21:36

a i odpowiedź na twoje pytanie czy instalować:
jeżeli jeździsz autkiem do "kościoła" czy do pracy 5 km to nie zakładaj. Jeżeli nie należysz do nie najbogatszych a robisz tak jak ja ponad 100km dziennie to zakładaj i tyle. Chcesz więcej poprzeglądaj forum jest tego tyle żebym chyba w tydzień nie przeczytał :shock:

[ Dodano: 2008-06-25, 21:37 ]
uprzedziłeś mnie na twoje pytanie niech odpowiedzą właściciele abk
Było b3 3A + blos
jest:
--------Vectra A C20NE----------
------- Omega 3.0 MV6 x30XE----------

Awatar użytkownika
benek77
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 356
Rejestracja: 09 lis 2007, 16:51
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: benek77 » 25 cze 2008, 22:03

Jeżeli już musisz założyć gaz bo jeździsz sporo to w zasadzie najlepszym wyjściem jest sekwencja, oczywiście na mieszalniku też można jeździć bezproblemowo i oszczędnie, ale przy takiej instalacji trzeba być nieco bardziej troskliwym o stan układu wysokiego napięcia, jaką firmę i z jakim osprzętem wybrać doradzą Ci inni użytkownicy obeznani z instalacjami, generalnie jakiej instalacji byś nie wybrał trzeba to sobie dokładnie przeliczyć czy to się opłaci (droższy przegląd, wymiana przewodów WN, świec itp.), i najważniejsze znaleźć dobrego gazownika, który poprawnie to wszystko założy i wyreguluje. A to jak się gaz w ABK sprawuje możesz sprawdzić czytając posty użytkowników tych silników z gazem, w których opisują problemy z LPG.

Krzysztof_Suliko [usunięt

Post autor: Krzysztof_Suliko [usunięt » 26 cze 2008, 06:25

Cześć.

Ja mam u siebie w ABK instalację gazową z "AutoGaz Holandia", teoretycznie nic się z nią nie dzieje, poza złym podłączeniem przez "fachowców" emulatora sondy lambda (gubi sygnał przy przełączaniu na PB). Autko pali mi po mieście 15l gazu. Jest troche słabsze niż na PB ale to idzie przeżyć...

Pozdrawiam

WOJTEK26
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4041
Rejestracja: 01 lut 2007, 08:15
Lokalizacja: Jelenia G

Post autor: WOJTEK26 » 26 cze 2008, 08:12

Ja mam II generazcje BRC BLITZ i jestem zadowolony po miescie pali około 11-12 na trasie około 9. Najlepszym wyjsciem jest sekwencja tylko że cena jest wyzsza o około 1000zł przynajmniej u mnie na STAGU. Jeżeli zdecydujesz sie na II generacje musisz pilnowac układy WN i kontrolowac stan silnika

Awatar użytkownika
Danek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3410
Rejestracja: 27 cze 2007, 13:17
Imię: Damian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.2 KK
Lokalizacja: Mazowsze
Kontakt:

Post autor: Danek » 26 cze 2008, 08:54

A poza tym to wystarczy poszperać w archiwum forum. Temat rozjechany na papier. Zamykam.

Zablokowany

Wróć do „Zasilanie LPG”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga