zerwał mi sie pasek klinowy od alternatora i mam ogromne problemy z jego wymianą

Mam nowy pasek, ale nie mogę go założyć, bo za cholerę nie mogę ruszyć alternatora. Nie wiem gdzie szukać jakiegoś napinacza. Znalazłem tylko zębatkę, a niej male kółko zębate. Próbowałem jakoś tym pokręcić żeby to kóło przesuneło się po tej zębatce, ale to ani drgnie. Kręce w lewo, to mi się całekiem odkręca, kręce w prawo to zaczynam czuć opór, a kółko żebate dalej jest na tym samym zębie. Pewnie powinienem coś jeszcze poluzować, ale nie mam pojęcia co.
Jestem młodym kierowcą, bo dopiero od 3 miesięcy jeżdżę i nigdy nie grzebałem w samochodach dlatego bardzo bym prosił o naprawdę bardzo łopatlogiczny opis jak poluzawać alternator tak żeby móc założyć pasek, a później jak go odpowiednio napiąć i dokręcić. Jakie klucze będą mi potrzebne, gdzie szukać śrub, itp.
Będę bardzo wdzięczny za pomoc, nie chce z taką pierdołą lecieć do mechanika
